Významné čeledi dvouděložných rostlin – opakování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jarní rostliny.
Advertisements

Dvouděložné rostliny.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Poznáváme vyšší rostliny Autor: Mgr.Diana Mücksteinová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , duben
Poznávání přírodnin.
Rostliny (J-K).
AUTOR: Ing. Helena Zapletalová
Vybrané čeledi dvouděložných rostlin I.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Krytosemenné rostliny
KRYTOSEMENNÉ DVOUDĚLOŽNÉ.
Krytosemenné rostliny
Byliny.
Rostliny (P – Ř).
KOTVICE Večerková Kateřina. Psal se rok 2014, byl krásný, zatažený, dubnový den a naše třída se chystala na jednodenní exkurzi do přírody!
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Rostliny.v.okoli.obce.
Elektronická učebnice - II
r. dvouděložné, růžotvaré, bobotvaré, plod, souplodí nažek
Přírodopis  Prezentace zaměřená pro přípravu na závěrečný poznávací test z přírodopisu druhého pololetí 6. ročníku základní školy!
Poznávání dvouděložných rostlin I.
Poznávání dvouděložných rostlin II.
Dvouděložné rostliny.
Autor: Mgr. Hana Baroušová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vybrané čeledi dvouděložných rostlin II.
aralkotvaré, krtičníkotvaré, hvězdnicotvaré, plod, řád, čeleď
Práce na PC – vyhledávání informací
Škola:. Základní škola Kladruby
Rostliny travních společenstev 2
Radka Kuchaříková 5.A Říše: Rostlinná Podříše: Vyšší rostliny Oddělení: Semenné rostliny Pododdělení: Krytosemenné rostliny Třída: Dvouděložné rostliny.
Botanika Školní rok 2013/ A Autor: Šárka Divišová.
Rostliny hvězdnicovité
Škola:. Základní škola Kladruby
Poznávání dvouděložných rostlin III.
Určování rostlin (les)
Významné čeledi dvouděložných 1
Téma: Vybrané zemědělské plodiny plevele obilovin
KRYTOSEMENNÉ ROSTLINY
Blatouch bahenní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s typickými znaky čeledi miříkovitých,
Blatouch bahenní. Pryskyřník prudký Sasanka hajní.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ročník: druhý,třetí Téma:Vybrané.
Pryskyřníkovité a růžovité
Semenné rostliny Kateřina Furchová, oktáva. Nahosemenné Krytosemenné.
Krytosemenné rostliny Lucie Krapková 7. třída. Osnova Zařazení a výskyt Charakteristika Dělení Chryzantéma Dvouděložné rostliny Jednoděložné rostliny.
Dvouděložné rostliny. PRYSKYŘNÍKOVITÉ Pryskyřník prudký.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA JEVÍČKO, U ZÁMEČKU 784, JEVÍČKO ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_21_Risk krytosemenné rostliny.
ŠRÁMKOVÁ A NOVÁKOVÁ.  ROZRAZIL BŘEČŤANOLISTÝ  Veronica hederifolia Čeleď: Plantaginaceae - jitrocelovité.
Genetických pojmů EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: AZ kvíz – krytosemenné rostliny - opakování Číslo vzdělávacího materiálu: ICT5/20.
Odd.: KRYTOSEMENNÉ ROSTLINY
čeledi krytosemenných rostlin I
VY_32_INOVACE_Sib_III_14 Byliny
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Čeledi: PRYSKYŘNÍKOVITÉ HVĚZDNICOVITÉ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NA LOUCE.
Dvouděložné rostliny - opakování
Solanaceae - lilkovité – lilek brambor
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ranunculaceae (pryskyřníkovité)
Pryskyřníkovité Základní škola a Mateřská škola
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Krytosemenné rostliny
Transkript prezentace:

Významné čeledi dvouděložných rostlin – opakování Autor: Mgr.Diana Mücksteinová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova 55 2013, květen ---------------------------------------------------------------

1) Zařaďte do čeledí: A) leknín, stulík, viktorie B) sasanka, orsej, hlaváček C) buk, dub, kaštanovník D) hvozdík, rožec, kohoutek E) lebeda, merlík, špenát F) jahodník, ostružiník, jabloň

2) Doplňte druhové názvy: A) miřík B) kontryhel C) plicník D) podzemnice E) rajče F) tužebník G) rozrazil H) popenec

3) Napište alespoň 10 čeledí dvouděložných rostlin:

4) Doplňte názvy hvězdnicovitých: A) L - - - CH B) P - - - - - K C) P - - Č D) H - - - - - - K E) R - - N F) H - - - - - - - E G) J - - - - - - - - K

5) Doplňte názvy rostlin: A. B.

6) Doplňte názvy rostlin: A. B.

7) Doplňte názvy rostlin: A. B.

Řešení

1) Zařaďte do čeledí: A) leknín, stulík, viktorie – leknínovité B) sasanka, orsej, hlaváček - pryskyřníkovité C) buk, dub, kaštanovník - bukovité D) hvozdík, rožec, kohoutek - hvozdíkovité E) lebeda, merlík, špenát - merlíkovité F) jahodník, ostružiník, jabloň - růžovité

2) Doplňte druhové názvy: A) miřík celer B) kontryhel obecný C) plicník lékařský D) podzemnice olejná E) rajče jedlé F) tužebník jilmový G) rozrazil rezekvítek H) popenec břečťanolistý

3) Napište alespoň 10 čeledí dvouděložných rostlin: leknínovité, pryskyřníkovité, bukovité, břízovité, lískovité, hvozdíkovité, merlíkovité, vrbovité, brukvovité, růžovité, bobovité, miříkovité, brutnákovité, lilkovité, krtičníkovité, hluchavkovité, hvězdnicovité atd.

4) Doplňte názvy hvězdnicovitých: A) LOPUCH B) PELYNĚK C) PCHÁČ D) HEŘMÁNEK E) RMEN F) HVĚZDNICE G) JESTŘÁBNÍK

5) Doplňte názvy rostlin: A. Hluchavka nachová B. Jetel plazivý

6) Doplňte názvy rostlin: A. Pryskyřník plazivý B. Jaterník podléška

7) Doplňte názvy rostlin: A. Koniklec luční B. Sedmikráska chudobka

Použitý zdroj www.fotohanc.com