ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

vezmi si tužku a velký papír
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Maths VY_22_INOVACE_19 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_04
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
ČAS – TIME (celé hodiny)
Základní a řadové číslovky do 100
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_34.
Numbers Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Hello.
množné číslo (pravidelné)
ZÁKLADNÍ ČÍSLOVKY SE UČÍME ZPAMĚTI : ONE.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Seznamování se s angl. jazykem – My classroom, numbers
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Označení DUM 13 _ 09 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora
29.1 Pamětné sčítání a odčítání do 1000
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_109.
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Numbers – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Čísla – number Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nikola Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
VY_32_INOVACE_275 Numbers Čísla 1-20.
Time in english What´s the time? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_ Jazyk anglický TEMA: Vegetables ČÍSLO PROJEKTU:
Jitka Vodrážková Hello, kids! VY_22_INOVACE_1A_29_WHAT_TIME_IS_IT Čas v celých hodinách Vyjádření jednoduchých časových údajů Procvičování,
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): říjen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Ordinal.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Hana Klimíčková Název:VY_22_INOVACE_AJ Téma:Audioorální kurz – Numbers 2 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_13.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_32_Číslovky.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
VY_32_Inovace_ Large numbers Project 3
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_High numbers
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název DUM: VY_32_INOVACE_XV_15_Numbers
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_15_Čísla Téma: Čísla
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Numbers Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
množné číslo (pravidelné)
VY_22_ INOVACE_ 11_ ANGLICKÝ JAZYK 3
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_29_Číslovky
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_22_INOVACE_1A_26_NUMBERS
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
WHAT’S THE TIME? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola praktická Česká Třebová
Count animals Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
EASTER.
Transkript prezentace:

ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ

KONEC