29.1 Pamětné sčítání a odčítání do 1000

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Advertisements

16.1 Odčítání desítek V obchodě mají 70 krabiček mléka. Balí je po 10.
4.1 Přímka (modelování, rýsování)
10.1 Vztahy o několik více, o několik méně
20.1 Malá násobilka - násobení
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
58.1 Přímá a nepřímá úměrnost
74.1 Sčítání a odčítání zlomků se stejným jmenovatelem
Elektronická učebnice - I
70.1 Porovnávání desetinných čísel
Elektronická učebnice - I
65.1 Pamětné dělení se zbytkem
26.1 Zaokrouhlování čísel na desítky v oboru do 100
Elektronická učebnice - I
25.1 Písemné odčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
15.1 Sčítání desítek Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Dana Krenková.
44.1 Písemné násobení jednociferným činitelem
54.1 Pamětné násobení a dělení do
(4r + 2) . 1 −
7.1 Odčítání v oboru V krabici byly žárovky.
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Elektronická učebnice - I
33.1 Zaokrouhlování trojciferných čísel
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
78.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 4. Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace.
12.1 Čtyřúhelníky Mezi obrázky se zatoulal jeden, který sem nepatří.
21.1 Malá násobilka - dělení
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
18.1 Sčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
7.1 Polopřímka, opačné polopřímky
43.1 LOMENÉ VÝRAZY 3
53.1 Písemné odčítání v oboru přirozených čísel do
47.1 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Monika Mrkusová Písemné.
49.1 Porovnávání čísel v oboru přirozených čísel do
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
50.1 Pamětné sčít. a odčít. přirozených čísel v oboru do
Elektronická učebnice - I
13.1 Desítky - jednotky 10 jednotek = 1 desítka
40.1 Dělení násobků deseti jednocifernými čísly
5.1 Numerace do 20 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Dana Krenková.
35.1 Pamětné odčítání v oboru do 1000 – rozšíření učiva
Elektronická učebnice - I
37.1 Písemné odčítání v oboru do 1000
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
36.1 Písemné sčítání v oboru do 1000
39.1 MNOHOČLENY Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Yveta Hercogová.
14.1 Numerace do 100 Čti čísla v první desítce, ve druhé desítce atd.
8.1 Sčítání do 20 bez přechodu desítky
77.1 Desetinná čísla se třemi desetinnými místy
71.1 Sčítání desetinných čísel Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr.
72.1 Odčítání desetinných čísel
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
17.1 Sčítání a odčítání v oboru do 100 bez přechodu přes desítku
87.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 9
85.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 7
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
79.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 0 – 6.
81.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 3 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
63.1 Sčítání zlomků se stejným jmenovatelem
45.1 ROVNICE S NEZNÁMOU VE JMENOVATELI
9.1 Odčítání do 20 bez přechodu desítky
22.1 Násobení a dělení číslem 1 a 10 – násobení číslem 1
12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
Transkript prezentace:

29.1 Pamětné sčítání a odčítání do 1000 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 29.1 Pamětné sčítání a odčítání do 1000 Sčítej: 200 + 400 Pozoruj: 2 + 4 = 6 20 + 40 = 60 200 + 400 = 600 400 + 300 = ___ 200 + 700 = ___ 700 + 100 + 200 = ___ 200 + ___ = 1000 200 + 800 = ___ 500 + 200 = ___ 300 + 300 + 300 = ___ 900 + ___ = 1000 Autor: Mgr. Dana Krenková

29.2 Pamětné sčítání a odčítání do 1000 Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 29.2 Pamětné sčítání a odčítání do 1000 Odčítej: 700 - 400 Pozoruj: 7 - 4 = 3 70 - 40 = 30 700 - 400 = 300 600 - 300 = ___ 200 - 100 = ___ 700 - 100 - 300 = ___ 1000 - ___ = 700 800 - 200 = ___ 500 - 200 = ___ 900 - 400 - 500 = ___ 1000 - ___ = 200

29.3 Sčítej a odčítej 600 + 30 = ____ 600 + 52 = ____ 670 - 70 = ____ Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 29.3 Sčítej a odčítej 600 + 30 = ____ 600 + 52 = ____ 670 - 70 = ____ 682 - 82 = ____ 400 + 70 = ___ 20 + 800 = ___ 700 + 43 = ___ 360 - 60 = ___ 598 - ___ = 500 200 + 50 = ___ 50 + 400 = ___ 300 + 18 = ___ 925 - 25 = ___ 125 - ___ = 100

29.4 Přičítej, odčítej jednotky Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 29.4 Přičítej, odčítej jednotky 400 + 6 = ___ 420 + 6 = ___ 432 + 6 = ___ 458 + 6 = ___ 497 + 6 = ___ 305 - 5 = ___ 325 - 5 = ___ 337 - 5 = ___ 320 - 5 = ___ 300 - 5 = ___ 342 - 5 = ___ 302 - 5 = ___ 400 + 7 = ___ 730 + 4 = ___ 364 + 5 = ___ 598 + 7 = ___ 607 – 7 = ___ 637 – 4 = ___ 720 – 5 = ___ 700 + 5 = ___ 370 + 1 = ___ 925 + 2 = ___ 901 – 7 = ___ 205 – 5 = ___ 297 – 5 = ___ 200 – 6 = ___

29.5 Příklady ukazuj na číselných osách Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 29.5 Příklady ukazuj na číselných osách 230 + 40 = ___ 236 + 40 = ___ 230 + 46 = ___ 270 - 40 = ___ 276 - 40 = ___ 410 + 70 = ___ 730 + 46 = ___ 364 + 20 = ___ 270 – 40 = ___ 687 – 50 = ___ 230 + 40 = ___ 220 + 61 = ___ 338 + 50 = ___ 880 – 60 = ___ 354 – 20 = ___ 640 + 40 = ___ 430 + 56 = ___ 390 – 70 = ___ 995 – 30 = ___ 275 – 40 = ___ 560 + 20 = ___ 760 + 17 = ___ 580 – 20 = ___ 490 – 80 = ___ 750 – 20 = ___

29.6 Sčítej a odčítej 480 + 90 = ___ 910 – 20 = ___ Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 29.6 Sčítej a odčítej 220 + 80 = ___ 300 - 80 = ___ 480 + 90 = ___ 910 – 20 = ___ 370 + 50 = ___ 240 – 50 = ___ 750 + 80 = ___ 150 – 60 = ___ 840 + 80 = ___ 870 – 80 = ___ 570 + 40 = ___ 510 – 40 = ___ 630 + 90 = ___ 810 – 30 = ___ 80 + 740 = ___ 406 – 50 = ___ 90 + 160 = ___ 238 – 50 = ___ 30 + 590 = ___ 915 – 30 = ___ 60 + 860 = ___ 322 – 40 = ___ 170 + 40 = ___ 210 - 40 = ___

29.7 CLIL 100 one hundred 600 six hundred 200 two hundred 700 Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 29.7 CLIL 100 one hundred 600 six hundred 200 two hundred 700 seven hundred 300 three hundred 800 eight hundred 400 four hundred 900 nine hundred 500 five hundred 1000 one thousand

29.8 Test znalostí Který příklad není správně? 200 + 300 + 400 = 900 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 29.8 Test znalostí Který příklad není správně? 200 + 300 + 400 = 900 400 + 500 + 100 = 1000 700 + 100 + 100 = 1000 300 + 300 + 200 = 800 Kam můžeš doplnit číslo 570 ? 1000 - ___ = 320 800 - ___ = 230 700 - ___ = 330 900 - ___ = 320 Které číslo doplníš? ___ + 17 = 300 283 273 293 Cesta do školy měří 1 km. Jirka ušel již 400 m. Kolik m musí ještě ujít? 500 m 400 m 700 m 600 m Správné odpovědi: c a b d Test na známku

Elektronická učebnice - I Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 29.9 Použité zdroje, citace Kolektiv autorů. Matematika pro 3. ročník základních škol, 2. díl. Praha: Alter, 2006. Obrázky z databáze klipart.

29.10 Anotace Autor Mgr. Dana Krenková Období 07 – 12/2012 Ročník Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 29.10 Anotace Autor Mgr. Dana Krenková Období 07 – 12/2012 Ročník 3. ročník Klíčová slova Pamětné sčítání a odčítání čísel, obor čísel 1 – 1000. Anotace Prezentace popisující pamětné sčítání a odčítání čísel v oboru 1 - 1000.