Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Zaokrouhlování do 1 000 VY_32_INOVACE_02 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Mgr. Zlatuše Petříková, 09 - 2012 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Ročník: 4. (lze využít i ve 3. třídě) Anotace: Předmět: matematika Ročník: 4. (lze využít i ve 3. třídě) Využití materiálu: opakování zaokrouhlování čísel Forma výuky: společná práce; žáci, kteří učivo umí, mohou pracovat samostatně, metodika je přímo na jednotlivých listech Pomůcky: počítač, dataprojektor, případně sešit Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Přečti čísla a řekni, ke které stovce mají nejblíže. 63 834 419 239 987 669 376 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Zaokrouhli na stovky: . . 724 691 506 988 246 861 = 598 364 229 741 132 602 = Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Pozor při zaokrouhlování čísla 5: . . 254 = 851 = 152 = 659 = 357 = 959 = 256 = 300 951 = 1000 756 = 800 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Spoj číslo s tím číslem, ke kterému ho zaokrouhlíš: 912 466 700 1000 543 237 500 978 200 168 685 Zůstalo některé nespojené? Proč? Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Zaokrouhlování na desítky: . . 562 = 814 = 156 = 335 = 968 = 777 = 226 = 372 = 912 = 156 = 243 = 860 = Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Napiš čísla, která jsi mohl zaokrouhlit na 100:_______________________________ 600:_______________________________ 350:________________________________ 970:________________________________ 230:________________________________ Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Citace: http://office.microsoft.com Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692