23.1 Expressions of quantity, Food (Vyjadřování množství, Jídlo) Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektronická učebnice – l
Advertisements

Elektronická učebnice - I
15.1 Shapes Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Zuzana Tonderová.
1.1 Countries and nationalities
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Elektronická učebnice – l
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
COUNTABLE and UNCOUNTABLE NOUNS Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_107 ZŠ Jenišovice.
Počitatelné – nepočitatelné Některá podstatná jména můžeme počítat:
(personality adjectives, clothes, physical appearance) (Popis osob)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
30.1 Present perfect I (Předpřítomný čas)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Some, any VY_22_INOVACE_33 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_76 NázevSome and any Téma hodinyUžití some and any ve větách PředmětAnglický.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
15.1 Countability of nouns, food and drink
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Elektronická učebnice - II
8.1 Clothes Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Zuzana Tonderová.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Elektronická učebnice - II
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Zuzana Tonderová 57.1 Weather.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_11.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A+B.08_countable_and_uncountable_nouns Název: Countable and.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_12 TÉMA:
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_14_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Podstatná.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
GE - Vyšší kvalita výuky
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Quantifiers.
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_17Množství.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
I haven´t seen your ID card.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Vloženo: much_many.ppt Začátek. Vloženo: much_many.ppt Začátek.
Transkript prezentace:

23.1 Expressions of quantity, Food (Vyjadřování množství, Jídlo) Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk You can study more e.g. herehere Autor: Mgr. Michaela Kaplanová

23.2 What do we already know? 1.Countability of nouns (# 15) 2. Some words connected to food and drink (# 15) 3. The difference between HOW MUCH and HOW MANY (# 18) In questions, we use HOW MUCH for uncountable and HOW MANY for countable nouns to ask about the quantity of things. HOW MANY …? HOW MUCH …? Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Countable nouns (apple,child)Uncountable nouns (rice, water) Have pluralDon´t have plural Indefinite article a/an in sg., some in pl.some

23.3 New terms - FOOD potatoes lemons melon beans peas carrot rice mushrooms grapes onions sardines salmon beef lamb oil vinegar flour pepper, salt sugar Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk

23.4 Expressions of quantity Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Affirmative + Negative - Questions ? Plural countable nouns a lot of / lots of plenty of a few (málo) manyplenty of many Uncountable nouns a lot of / lots of plenty of a little (málo) muchplenty of much Examples: Plural countable nouns I know a lot of / lots of / plenty of / a few people in this town. I can´t speak many languages. Do you read many English books? Uncountable nouns I eat a lot of / lots of / plenty of / a little rice. We haven´t got much time. Wow much money do you spend every day?

23.5 Exercises Fill in much, many, a little or a few: 1. He isn't very popular. He has ________ friends 2. Ann is very busy these days. She has ________ free time. 3. Did you take ________ photographs when you were on holidays? 4. I'm not very busy today. I haven't got ________ to do. 5. The museum was very crowded. There were too ________ people. 6. Most of the town is modern. There are ________ old buildings. 7. The weather has been very dry recently. We've had ________ rain. Write down 10 countable and 10 uncountable nouns. Complete the expressions and make them true for you: 1.I have plenty of _____________. 2.I haven´t got much _____________. 3.I don´t know many _____________. 4.I eat a few _____________ every day. 5.I drink a little _____________. I don´t like it. Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk

23.6 Something more difficult – making U nouns C Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Sometimes we can make uncountable nouns countable by adding a counable noun before an uncountable one. e.g. a glass of water a slice of bread a bottle of wine With words like these you also recognize the quantity of the things.

23.7 CLIL Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Now you know a lot of expressions of quantity. There are many others. Try to guess the meanings of these or find them in the dictionary and then you can play BINGO. Here are some hints: a lack of a couple none

23.8 Test Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 1.How do we call a young sheep? a)calf b)beef c)lamb d)Pork 2. I have got ________ flowers at home. a)many b)much c)a little d)a few 3. Which word doesn´t mean the same as the others? a)many b)plenty of c)much d)a few 4.Which word can´t be used in a question? a)a lot of b)plenty of c)many d)much Correct answers: 1c, 2d, 3d, 4a

Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 23.9 Použité zdroje, citace %C3%ADdla%20praha/mouka/hruba-mouka-[mcs-m03]?ItemIdx=4http:// %C3%ADdla%20praha/mouka/hruba-mouka-[mcs-m03]?ItemIdx= %C3%ADdla%20praha/mouka/hruba-mouka-[mcs-m03]?ItemIdx=4http:// %C3%ADdla%20praha/mouka/hruba-mouka-[mcs-m03]?ItemIdx=4 10.

Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk AutorMgr. Michaela Kaplanová Období07 – 12/2011 Ročník8. ročník Klíčová slovaPlural, countable + uncoutable nouns AnotacePrezentace popisující vyjadřování množství u podstatných jmen a potravin Anotace