VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Př.5.10-Energie v životním prostředí-prezentace
Advertisements

VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
VY_32_INOVACE_M.8.20-Thaletova věta-prezentace
VY_52_INOVACE_PRV.3.19_Česká republika_pracovní list
VY_32_INOVACE_M.6.01-Převody jednotek délky – PL
VY_32_INOVACE_M.6.02-Převody jednotek hmotnosti – PL
VY_32_INOVACE_M.6.03-Převody jednotek obsahu – PL
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
VY_32_INOVACE_M.3.17_Násobení a dělení č.8_prezentace
VY_32_INOVACE_Př.5.05_Včela medonosná-prezentace
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Rozvíjející.
VY_52_INOVACE_PRV.2.20 _Ovoce _pracovní list
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
VY_52_INOVACE_PRV.3.30_Živočichové_pracovní list
VY_52_INOVACE_PRV.3.34_Kostra_pracovní list
VY_52_INOVACE_PRV.3.23_Lidé a technika _pracovní list
název šablony: zaměření VM: autor VM: období vytvoření VM: anotace:
Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
VY_52_INOVACE_PRV.3.28_ Užitkové rostliny_pracovní list
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Pythagorova věta autor.
VY_52_INOVACE_PRV.3.24_Sluneční soustava_pracovní list
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Vyjmenovaná.
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
VY_32_INOVACE_M.2.10_Geometrické tvary-prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Vyjmenovaná.
VY_32_INOVACE_Př.5.06_Krtek obecný-prezentace
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika - Numerace v číselném oboru.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Vyjmenovaná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_Př.5.07_Kapr obecný-prezentace
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Vyjmenovaná.
Zaměření VM:2. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Slovní druhy autor VM:Monika Živnůstková období vytvoření VM:Září 2011.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – sféry Země autor VM:Ondřej Vojáček.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1.ročník – Matematika a její aplikace - Matematika -Numerace v číselném oboru.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Mocniny s přirozeným mocnitelem.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Kužel autor VM:Ing. Slánská.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
VY_52_INOVACE_PRV.3.26_Složení půdy_pracovní list
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_404_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2012 Ročník3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Matematika a její aplikace Matematika ( DUM.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
1 Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor VM: Monika Živnůstková období vytvoření VM: Květen 2012 anotace: Výukový materiál je určen pro žáky 2.ročníku vzdělávacího oboru Matematika a její aplikace, tematického okruhu – Násobení a dělení č.2. Formou prezentace zpracovává téma Násobení a dělení.

Násobky číslem 3 Ahojděti 24 27 21 18 30 15 3 12 6 9

Násobky čísla 3 Vypočítej 3 x 5 = 5 x 3 = 0 x 3 = 3 x 0 = 3 x 1 = 3 x 2 = 3 x 3 = 2 x 3 = 1 x 3 = 4 x 3 = 9 x 3 = 3 x 4 = 3 x 6 = 7 x 3 = 6 x 3 = 3 x 7 = 3 x 8 = 8 x 3 = 3 x 9 = 10 x 3 = 3 x 10 = Společná kontrola

Zjistěte, který příklad chybí a dopište ho. Dělení číslem 3 Vypočítej 27 : 3 = 18 : 3 = 24 : 3 = 12 : 3 = 30 : 3 = 21 : 3 = 15 : 3 = 3 : 3 = 9 : 3 = 0 : 3 = Zjistěte, který příklad chybí a dopište ho. 6 :3 =2