Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Čísla do 1 000 VY_32_INOVACE_01 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Mgr. Zlatuše Petříková, 09 - 2012 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Ročník: 4. (lze použít i ve 3. třídě) Anotace: Předmět: matematika Ročník: 4. (lze použít i ve 3. třídě) Využití materiálu: opakování číselné řady do 1 000 Forma výuky: společná práce, šikovní žáci mohou dostat jinou samostatnou práci, metodika je přímo na jednotlivých listech Pomůcky: počítač, dataprojektor Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Ukazuj na ose čísla: 650, 280, 910, 470, 150, 390, 520, 730, 500, 860, 90, 290, 610 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Jaká čísla jsou schovaná pod osou, počítáme-li po stovkách? 200 100 300 400 500 600 A co bude tady? Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Ukaž, kde leží čísla: 270, 150, 430, 210, 160, 440, 250, 390, 380, 60, 220 100 200 300 400 500 Řekni nějaká čísla, která na této ose nemůžeš ukázat. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Čti a spoj čísla od nejmenšího k největšímu (vzestupně): 150 112 265 335 416 851 994 596 Na dvě z těchto čísel můžeš telefonovat. Kdy a proč? Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Najdi chyby a oprav je: 90 100 140 160 200 200 500 700 1000 ? Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Přečti čísla a spoj je od největšího k nejmenšímu (sestupně): 806 719 354 275 958 409 132 695 568 985 NECHYBÍ MI NĚCO? Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Citace: http://office.microsoft.com Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692