ICT 2 – 3 – 37 HV Vánoční koledy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Advertisements

ICT Zvuk - tón Anotace: Materiál slouží k seznámení s hudebními pojmy. Prezentace obsahuje úkoly k procvičení pojmů, je prezentována interaktivně.
ICT 2 – 3 – 14 Kánon Anotace: Prezentace slouží k realizaci písně a seznámení hudebním pojmem kánon. Prezentace obsahuje pracovní list,
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ICT 2 – HV - Vokální činnosti
ICT 2 – 3 – 26 HV Karel Hašler Anotace: Materiál seznamuje žáky s hudebními díly a životem autora. V prezentaci se nachází pracovní list a odkaz na poslechovou.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických reakcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Aplikuje poznatky.
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ICT HV POSUVKY Anotace: Materiál slouží k seznámení s posuvkami. Prezentace obsahuje úkoly k procvičení pojmů, je prezentována interaktivně na.
ICT – 2 – 3 – 1 Hudební výchova PL 1 - ukolébavka
ICT 2 – 3 – 24 HV Johan Sebastian Bach
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o kyselinách Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Porovná vlastnosti a použití.
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
ICT 2 – 3 – 29 HV Leoš Janáček Anotace: Materiál seznamuje žáky s hudebními díly a životem autora. Prezentace obsahuje odkaz na poslechovou skladbu a.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
ICT – 2 – 3 – 21 HV - Bedřich Smetana
Autor: Zuzana Kulaxidisová DiS. Jazyk: Český jazyk
ICT – 2 – 3 – 34 HV J.Suchý a J.Šlitr
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
ICT – Hudební výchova – Vokální činnosti
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ICT2 – 3 – 35 HV Prodaná nevěsta
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
ICT 2 – 3 – HV Hudba vokální a instrumentální
ICT – 2 – 3 – 7 Hudební výchova
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ICT – 2 – 3 – 28 HV - Bohuslav Martinů
Sloh - pohádky Hádej pohádku
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
ICT 2 – 3 – 13 Já jsem muzikant Anotace: Prezentace slouží k realizaci písně, obsahuje úkoly k zopakování pojmů z hudební výchovy. V materiálu jsou.
ICT 2 – 3 – 25 HV František Škroup – Kde domov můj
ICT – 2 – 3 – 33 HV HUDEBNÍ NÁSTROJE DECHOVÉ
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT – 2 – 3 – 4 Hudební výchova PL - Pexetrio
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
ICT 2 – 3 – 31 HV HUDEBNÍ NÁSTROJE STRUNNÉ
ICT M 5.R. Jednotky času
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
ICT VL Evropa 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
ICT – 2 – 3 – Solmizační slabiky
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
ICT HV – Realizace písně ve 3/4 taktu
ICT 2 – ANOTACE Materiál slouží k realizaci písně ve 2/4 taktu, obsahuje úkoly k opakování pojmů z hudební výchovy.Součástí je správné řešení úkolů.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

ICT 2 – 3 – 37 HV Vánoční koledy Anotace: Prezentace se věnuje poslechu vánočních koled. Prezentace obsahuje také odkazy na hudební ukázky a úkoly k ukázkám. Autor: Zuzana Kulaxidisová DiS. Předmět: Hudební výchova Očekávaný výstup: Rozpozná v proudu znějící hudby některé z užitých výrazových prostředků, upozorní na metrorytmické tempové, dynamické i zřetelně harmonické změny. Klíčová slova: koleda, rytmus,tempo,poslech Speciální vzdělávací potřeby: žádné Druh učebního materiálu: prezentace Druh interaktivity: kombinace výklad/aktivita Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – 1.stupeň, první období Typická věková skupina: 9 – 11 let Celková velikost: 116 kB, soubor ppt

VÁNOČNÍ KOLEDY

KOLEDA (opakování) mají silnou melodii zpívaný sborově - píseň s vánoční tématikou - původně měla náboženský obsah mají silnou melodii - po sloce následuje refrén, často zpívaný sborově

Poslech: Tichá noc Úkoly: Jak se nazývá píseň s vánoční tematikou? http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=g59bV1_H16 Úkoly: Jak se nazývá píseň s vánoční tematikou? KOLEDA 2.V jakém taktu se píseň hraje a zpívá? 3/4 3.Je píseň rychlá nebo pomalá? POMALÁ

Poslech: Půjdem spolu do Betléma http://www.youtube.com/watch?v=2DJShzyINaQ ÚKOLY: O čem se v koledě zpívalo? O narození Ježíška V jakém taktu je koleda? 2/4 Jaké má koleda tempo? Rychlé

Nakresli nástroje, zmíněné ve 2. ukázce

Půjdem spolu do Betléma: Zdroj: Tichá noc: DOLNÍKOVÁ, Slávka. you tube [online]. [cit. 1.5.2013]. Dostupný na WWW: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=g59bV1_H16I Půjdem spolu do Betléma: DUDA, Jana. you tube [online]. [cit. 1.5.2013]. Dostupný na WWW: http://www.youtube.com/watch?v=2DJShzyINaQ Obrázek: klipart Microsoft PowerPoint Tex:NEUVEDEN. Wikipedie [online]. [cit. 1.5.2013]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Koleda