ICT – 2 – 3 – 4 Hudební výchova PL - Pexetrio

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_33 I AM YOU ARE JÁ JSEM TY JSI.
Advertisements

VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
ICT Zvuk - tón Anotace: Materiál slouží k seznámení s hudebními pojmy. Prezentace obsahuje úkoly k procvičení pojmů, je prezentována interaktivně.
ICT 2 – 3 – 14 Kánon Anotace: Prezentace slouží k realizaci písně a seznámení hudebním pojmem kánon. Prezentace obsahuje pracovní list,
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
VY_32_INOVACE_40. A BEAR VY_32_INOVACE_40 AN ELEPHANT.
ICT 2 – HV - Vokální činnosti
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT 2 – 3 – 26 HV Karel Hašler Anotace: Materiál seznamuje žáky s hudebními díly a životem autora. V prezentaci se nachází pracovní list a odkaz na poslechovou.
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT HV POSUVKY Anotace: Materiál slouží k seznámení s posuvkami. Prezentace obsahuje úkoly k procvičení pojmů, je prezentována interaktivně na.
ICT – 2 – 3 – 1 Hudební výchova PL 1 - ukolébavka
ICT 2 – 3 – 24 HV Johan Sebastian Bach
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.15 Název pro školu:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT ČJ párové souhlásky uvnitř slov
ICT 2 – 3 – 29 HV Leoš Janáček Anotace: Materiál seznamuje žáky s hudebními díly a životem autora. Prezentace obsahuje odkaz na poslechovou skladbu a.
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
ICT – 2 – 3 – 39 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vltava
Autor: Zuzana Kulaxidisová DiS. Jazyk: Český jazyk
ICT 2 – 3 – HUDEBNÍ VÝCHOVA – hudební rytmus
ICT – Hudební výchova – Vokální činnosti
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ICT2 – 3 – 35 HV Prodaná nevěsta
ICT 2 – 3 – HV Hudba vokální a instrumentální
ICT – 2 – 3 – 7 Hudební výchova
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ICT – 2 – 3 – 28 HV - Bohuslav Martinů
Sloh - pohádky Hádej pohádku
ICT 2 – 3 – 13 Já jsem muzikant Anotace: Prezentace slouží k realizaci písně, obsahuje úkoly k zopakování pojmů z hudební výchovy. V materiálu jsou.
ICT 2 – 3 – 25 HV František Škroup – Kde domov můj
ICT – 2 – 3 – 33 HV HUDEBNÍ NÁSTROJE DECHOVÉ
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
ICT 2 – 3 – 31 HV HUDEBNÍ NÁSTROJE STRUNNÉ
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT 2 – 3 – 37 HV Vánoční koledy
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stavba těla živočichů Savci
ICT – 2 – 3 – Solmizační slabiky
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
ICT – 2 – 3 – 5 Hudební výchova - hudební rytmus
ICT HV – Realizace písně ve 3/4 taktu
ICT 2 – ANOTACE Materiál slouží k realizaci písně ve 2/4 taktu, obsahuje úkoly k opakování pojmů z hudební výchovy.Součástí je správné řešení úkolů.
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
Transkript prezentace:

ICT – 2 – 3 – 4 Hudební výchova PL - Pexetrio Anotace: Materiál slouží jako rytmické cvičení a procvičení pojmů z hudební výchovy. Autor: Zuzana Kulaxidisová DiS. Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: využívá podle svých individuálních schopností a dovedností jednoduché hudební nástroje k reprodukci jednoduchých motivů písní Specifické vzdělávací potřeby: žádné Klíčová slova: rytmus, nota, hudební nástroje Druh učebního materiálu: prezentace, pracovní list Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – 1.stupeň, druhé období Typická věková skupina: 9 -11let Celková velikost: 178 kB, soubor ppt

Pexetrio – rytmické cvičení Kartičky vytiskneme a vystřihneme. Děti hledají trojice, které k sobě patří. Otáčíme vždy 3 kartičky najednou, jinak jsou pravidla stejná jako u Pexesa. Kdo trojici najde, musí správně vytleskat ( zahrát na rytmické nástroje) rytmus daný na kartičce. Pokud udělá chybu v rytmu, vrací kartičky zpět do hry a obrázky se zamíchají.

NO - TA KY-TA-RA KLA - VÍR

KLÍČ O-SNO-VA ZPĚ-VÁK

1. Vyjádři slovem, co je na obrázku. 2. Slovo vytleskej, vytvoř rytmický zápis. 3. Vymysli melodii k těmto slovům, zazpívej ji a zahraj doprovod na triangl, činely, dřívka.

Řešení: BU-BEN KON-TRA-BAS KY-TA-RA SA-XO-FON TRI-AN-GL NO-TA

Zdroj: OCAL. Clker.com [online]. [cit. 20.5.2013]. Dostupný na WWW: http://www.clker.com/clipart-8473.html Nota půlová: OCAL. Clker.com [online]. [cit. 20.5.2013]. Dostupný na WWW: http://www.clker.com/clipart-8474.html Nota čtvrťová: OCAL. Clker.com [online]. [cit. 20.5.2013]. Dostupný na WWW: http://www.clker.com/clipart-8476.html Ostatní obrázky:klipart Microsoft PowerPoint