Martina Braunerová.  do příkazového řádku nebo do „paměti želvy“  všechny příkazy je možné psát česky s diakritikou i bez diakritiky  není třeba.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I.
Advertisements

Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Prostředí tabulkového kalkulátoru, základní operace Vypracoval : Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky.
MS WORD II. ZÁKLADNÍ FORMÁTOVÁNÍ TEXTU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
ZÁKLADY HTML Číslo DUM: VY_32_INOVACE_04_11 Autor: Mgr. Ivana Matyášková Datum vytvoření: duben 2013 Ročník: tercie Vzdělávací obor: informační technologie.
VY_32_INOVACE_4.3.IVT1.15/Oc Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jaroslav Ochodek CZ.1.07/1.5.00/ Tvorba webových.
Základy HTML.
VY_32_INOVACE_4.3.IV1.02/Ku Html dokument a jeho struktura Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Kubínková CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_4.3.IV1.03/Ku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Kubínková CZ.1.07/1.5.00/ HTML & XHTML.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady29Číslo DUM14.
HYPERTEXT PREPROCESSOR. JAZYK PHP. Jazyk PHP (Hypertext PreProcessor) je intepretovaný jazyk určený pro web. Je celkem jednoduchý, snadno přenositelný.
Grafický editor GIMP (11) Ještě jednou si pohrajeme s filtrem mapování na objekt... „Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Grafický editor GIMP (13)
Grafika vektorová vs. bitmapová
Styly Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Grafický editor GIMP (3)
VY_32_INOVACE_4.3.IVT1.11/Oc Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jaroslav Ochodek CZ.1.07/1.5.00/ Tvorba webových.
Grafický editor GIMP (13)
Grafický editor GIMP (9)
Zadání samostatné práce SP1 Základy HTML. CÍL Ověřit znalosti použití základních HTML construkcí –Základní kostra –Kódování češtiny –Nastavení pozadí.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.13 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. CSS - vlastnosti Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Mgr. Jan Lavrinčík, DiS..  pro proměnnou typu Date alokováno 8 bajtů paměti, které obsahují spakovaný vzorek bitů nejen pro datum, ale i pro přesný čas.
PERIFERNÍ ZAŘÍZENÍ ZOBRAZOVACÍ JEDNOTKY OLED – základní principy
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_ P4_2.3 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Tabulkový kalkulátor-databázové funkce Typ:
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Filtrování a řazení dat Autor: Jaroslav Kvapil.
Zásady pro zpracování počítačové prezentace
Title of the document The content of the document Úroveň 1 Úroveň 2 Úroveň 3 Titulek Výrobky Služby O nás Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Úvod do počítačové grafiky
Grafický editor GIMP (12) Reliéf pomocí mapy vyvýšení, logo… „Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Vlastnosti stránky a tisk
Grafický editor GIMP (6)
NEÚPLNÁ PODMÍNKA V JAVĚ. VÝVOJOVÝ DIAGRAM +- Podmínka Příkaz_1.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Grafické formáty Autor: Mgr. Petr Vanický.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 6. Datum.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.1 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě BIT, BYTE, PŘEDPONY Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT.
Základní pojmy Grafiky
Grafický editor GIMP (2)
Psaní a editace textu Jindřich Terč.
Základy práce v aplikaci Adobe Illustrator 3. část Radek Tegel.
Digitální učební materiál
Internet – služby Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Martina Braunerová. A B U Zakreslete Vennův diagram pro uvedené množiny a vyznačte v něm všechny prvky množiny U:  Základní množina U je množina všech.
VY_32_INOVACE_4.3.IVT1.07/Ku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavla Kubínková CZ.1.07/1.5.00/ CSS formátování.
Klávesnice K čemu slouží klávesnice Jak pracuje klávesnice
Úloha - tlačítko VY_32_INOVACE_GR_783. TLAČÍTKO Zadání - vytvořte obrázek tlačítka GIMP: Postup: 1. Vytvoříme nový soubor o velikosti 88 x 31 pixelů,
K čemu slouží Jak ho spustíme Hlavní pás karet Pracovní prostředí – nabídka tlačítka Office Jak správně psát Píšeme velká písmena Pohyb po dokumentu Typy.
HYPERTEXT PREPROCESSOR. JAZYK PHP. VYUŽITÍ JAZYKA Programování dynamických internetových stránek a webových aplikací vytvoření šablony webu kniha návštěv.
Grafický editor GIMP (12) Reliéf pomocí mapy vyvýšení, logo… Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Martina Braunerová.  Trénovat řadu kompetencí z oblasti algoritmizace (oddálení vykonání příkazu, ladění programu, dekompozice problému…)  Naučit.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_043.ICT.13 Práce s předlohou snímku.
VY_32_INOVACE_PR2_14. Cyklus umožňuje opakování určité posloupnosti příkazů bez nutnosti psát je stále znovu. Používáme tři základní druhy cyklů: cyklus.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluvy_32_INOVACE_inf3_prg10 Označení materiáluprg10_vyvoj_diagram.pptx Název školyGymnázium Kladno.
KURZ ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ V JAZYCE C Lekce č. 2: Základní pojmy Bc. Radek Libovický.
HTML pokračování. Co obsahuje každý html dokument? stránka stránka ahoj světe HTML.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martin Jiřiště NÁZEV:VY_32_INOVACE_08C_17_uvod_do_html TEMA:Multimédia a grafika.
Inf Tvorba webu – struktura webu. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_047.ICT.13 Vektorová a rastrová grafika.
Jak opravit chyby při psaní.
VY_32_INOVACE_7_7_MS Excel-grafická úprava buňky
Digitální učební materiál
Grafický editor GIMP (12)
KLÁVESNICE A MYŠ NA PC VY_32_INOVACE_06
Tvorba WEBOVÝCH stránek – formátování textu, oddělovací čára
Inf Barevné ladění dokumentů
Název materiálu: Internetová adresa
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
WordPad - orientace na klávesnici - psaní slov, jednoduchých vět.
Transkript prezentace:

Martina Braunerová

 do příkazového řádku nebo do „paměti želvy“  všechny příkazy je možné psát česky s diakritikou i bez diakritiky  není třeba rozlišovat malá a velká písmena  příkazy lze psát samostatně nebo jako posloupnost oddělenou mezerou

příkaz leze dopředu otočí se vpravo otočí se vlevo leze dozadu syntaxe dopředu 50 vpravo 90 vlevo 45 vzad 50 zkratka do 50 vp 90 vl 45 vz 50

příkaz smaže a vrátí želvu pouze smaže syntaxe znovu, znova smaž

příkaz tloušťka v pixelech barva pera syntaxe tloušťkaPera! 5 barvaPera! “modrá zkratka tp! 10 bp! “modrá8 Názvy barev: např. černá, světleZelená, cihlová, … Čísla barev: 0–16 Barvy v RGB – seznam 3 čísel do 255, např. [ ]

příkaz puntík o velikosti syntaxe puntík 25

příkaz libovolně syntaxe libovolně zkratka lib Vybere náhodnou hodnotu a tu dosadí.

příkaz nebude kreslit bude kreslit syntaxe peroNahoru peroDolů zkratka pn pd

příkaz opakuj 4x závorku syntaxe opakuj 4 [do 20 vp 45]

 BLAHO, Andrej a Ivan KALAŠ. Imagine Logo: učebnice programování pro děti. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, 48 s. Česká škola (Computer Press). ISBN X.  Imagine [online] [cit ]. Dostupné z:  Imagine Logo [online] [cit ]. Dostupné z:

Děkuji za pozornost