Název: Dělení čísly 10, 100 a 1 000 v oboru 10 000 Oblast: VY_32_inovace_M45_07Autor: Mgr. Zdeňka Klzová Stručná anotace:prezentace pro čtvrtý ročník seznamuje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název: Zápis slovních úloh
Advertisements

Desetinná čísla Sčítání
Poznáš, kolik je právě hodin?
Rovnice s absolutními hodnotami
Učíme se počítat Matematika, 1. ročník VY_32_INOVACE_398, 20.sada, M2
VY_32_INOVACE_33 I AM YOU ARE JÁ JSEM TY JSI.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.09 Název pro školu:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.11 Název pro školu:
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
Pravý úhel, pravoúhlý trojúhelník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.12 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 12 Název materiálu:Sports and games Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuzsková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
Rýsování rovnoběžek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Rýsování kolmic Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Název: Násobení čísly 10, 100 a v oboru
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Knoblochová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Knoblochová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VY_32_INOVACE_428, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_40. A BEAR VY_32_INOVACE_40 AN ELEPHANT.
Titul - název Případný podtitul Sada č. X VY_32_INOVACE_X_01_nazev Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ , „Modernizací výuky.
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: 32_01 Sada: 03 Ověření ve výuce: Matematika Datum:
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
vyjadřuje počet dílkůČITATEL vyjadřuje, na kolik dílků byl rozdělenJMENOVATEL zlomková čára.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.04 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 04 Název materiálu:Toys Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:Anglický.
základní sestava Základní sestava počítače Přiřaď slova k obrázkům:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.06 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 06 Název materiálu:Clothes Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací oblast:Cizí.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.15 Název pro školu:
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření: Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_FY_A Ročník: I. Fyzika Vzdělávací oblast: Přírodovědné vzdělávání.
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_452_Slovní druhy AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková ROČNÍK, DATUM:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_445_Vyjmenovaná slova po -b- AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková.
VÝPOČET ZLOMKU Z CELKU.
CYKLUS S PODMÍNKOU NA KONCI - PŘÍKLADY 2. březen 2013VY_32_INOVACE_160307_Cyklus_s_podminkou_na_konci_Priklady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_424, 22. sada, Prvouka
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_444_Řazení slov podle abecedy AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.03 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 03 Název materiálu:Face Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Kde je rybka? V p rezentaci si děti procvičí prostorovou orientaci. Návod: 1) Otázka je u každého obrázku stejná: Kde je rybka? 2) Dítě se snaží co nejpřesněji.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_452_Podstatná jména AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková ROČNÍK, DATUM:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
CYKLUS S PODMÍNKOU NA ZAČÁTKU - PŘÍKLADY 3. únor 2013VY_32_INOVACE_160307_Cyklus_s_podminkou_na_zacatku_Priklady Autorem materiálu a všech jeho částí,
Neúplný podíl a zbytek s kočkou Lízinkou
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
ČÍSLOVKY Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Před, za, pod, nad aktivita
VY_III/2_inovace_14_Ovoce
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.08 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 08 Název materiálu:Domestic animals Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací.
Rozklad mnohočlenů na součin
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_14_M6_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Desetinné číslo Základní škola Libina, příspěvková.
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Soubor interaktivních příkladů z matematiky
Animals 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuzsková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

Název: Dělení čísly 10, 100 a v oboru Oblast: VY_32_inovace_M45_07Autor: Mgr. Zdeňka Klzová Stručná anotace:prezentace pro čtvrtý ročník seznamuje žáky s principem pamětného dělení čísly 10, 100 a v oboru do na základě příkladů i slovních úloh Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Individualizace a inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Milé děti, dnes se naučíme dělit deseti, stem a tisícem. Budeme si vlastně hrát s nulami.

V čokoládovně si pořídili nový balící stroj. Dokáže na jedno naplnění zabalit bonbónů. Kolik sáčků vyrobí, když zabalí dohromady 10, 100 nebo bonbónů?

Stroj zabalí bonbónů. Kolik vyrobí sáčků po 10 bonbónech? Kolik vyrobí sáčků po 100 bonbónech? Kolik vyrobí sáčků po bonbónech? Čím více bude bonbónů najednou, tím méně bude sáčků : 10 = : 100 = : = Stroj zabalí 200 sáčků po 10 bonbónech, nebo 20 sáčků po 100 bonbónech, nebo 2 velké sáčky po bonbónech

50 : 10 = 90 : 10 = 30 : 10 = 600 : 10 = 800 : 10 = 400 : 10 = : 10 = : 10 = : 10 = 300 : 100 = 600 : 100 = 800 : 100 = 400 : 100 = 100 : 100 = : 100 = : 100 = : 100 = : 100 = Když dělíme deseti číslo s nulou na konci, odebereme jednu nulu. Když dělíme stem číslo s nulami na konci, odebereme nuly dvě. jednu nulu. dvě nuly

Podobně počítáme při dělění : = : = : = Když dělíme tisícem číslo s nulami na konci, odebereme tři nuly tři nuly.

Školního turnaje se zúčastnilo celkem 150 dětí z 10 tříd. V každém družstvu byl stejný počet závodníků. Kolik dětí bylo v každém družstvu? 150 : 10 = V každém družstvu bylo 15 dětí. 15

Paní pokladní přijala na školní divadelní představení od dětí Kč. Jedna vstupenka stála 100 Kč. Kolik dětí do divadla přišlo? : 100 = Do divadla přišlo 73 dětí. 73

Ve školní sbírce starého papíru se shromáždilo celkem kg papíru. Pan školník ho odvezl na sběrný dvůr. Do jednoho přívěsu se mu vešlo kg. Kolikrát musel jet? : = Pan školník musel jet osmkrát. 8

Co jsme se naučili? : 1 = U dělence i dělitele můžeme škrtnout stejný počet nul. Výsledek je číslo, které zbyde z dělence po jejich seškrtání

Použité obrázky: Upraveno podle: OCAL. Number Animal Zero clip art. [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW:. animal-zero.html OCAL. Candy clip art. [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW:. OCAL. Playing Ball clip art. [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW:. OCAL. Theater Courtains clip art. [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW:. OCAL. Clean Up clip art. [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW:.