Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní družina a školní jídelna, Kostelec nad Orlicí, Pelclova 279
Rukavice Josef Brukner Čítanka 5. ročník Str Monika Čapková, , 5. ročník, český jazyk – čtení, čtení s porozuměním, práce s textem
Dej do kroužku ty, kteří vystupovali v textu.
V jakém pořadí přišla zvířátka k rukavici ? medvěd žába liška zajíc prase myška myška 1. žába 2. zajíc 3. liška 4. prase 5. medvěd 6. Kontrola kontrola
Doplň věty obrázky: Místo po ukazováčku si vybrala V nejmenším doupátku po malíčku se uvelebila Místo po prsteníku si vybrala Místo po prostředníku si vybral Místo po palci si vybralo Místo v dlani si vybral V nejmenším doupátku po malíčku se uvelebila myška. Místo po prsteníčku se vybrala žába. Místo po prostředníčku si vybral zajíc. Místo po ukazováčku si vybrala liška. Místo po palci si vybralo prase. Místo v dlani si vybral medvěd. kontrola
myška žába zajíc liška prase medvěd Přiřaď názvy zvířátek k rukavici tak, aby každé mělo své místo. prase liška žába myška zajíc medvěd kontrola
Když si nakonec hajný přinesl domů ztracenou rukavici, nebyl už doma sám. Kolik jich doma bylo? „Byl jsem doma sám, a teď nás tady je ______.“
Medvěd - Zajíc - Žába - Liška - Myš - Prase divoké - Veverka - Ježek - Kuna - Daněk - Myslivec- upravený obrázek - Rukavice - Les – klipart - Zdroje: