VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0883 Název projektu: Rozvoj.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_PSYPS14760ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Advertisements

VY_32_INOVACE_PSYM20160ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM23760ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Funkční gramotnost II. -opakování grafy - mapy - počasí J. Poddaná.
VY_32_INOVACE_PSYM25360ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
MÍZNÍ CÉVY, SLEZINA A BRZLÍK
Vypravování o prázdninách
VY_32_INOVACE_PSYM23960ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM20260ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM21860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20360BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
6. ročník Látky a tělesa Látky a tělesa.
VY_32_INOVACE_PSYM24460ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM23660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_PSYPS14060ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS15260ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM22860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20560BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_TMM21560BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM22660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Exotermické a endotermické reakce
VY_32_INOVACE_TMM21460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
PŘÍRODOPIS-8. ročník NEMOCI SRDCE A CÉV.
Zpracoval: ing. Pavel Králík
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_TMM20960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM21060ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM21660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS14160ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS12560ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_29_SVALY_PREDNI_CAST
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
VY_32_INOVACE_PSYM23060ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Chromatografie VY_32_INOVACE_CH1 – 01 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
VY_32_INOVACE_PSYPS10360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Sklípkani.
VY_32_INOVACE_TMM20460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS13660ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
VY_32_INOVACE_PSYPS13760ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
VY_32_INOVACE_PSYPS15960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20260BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_TMM22960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
Částicová stavba látek Vlastnosti vyplývající z jejich struktury
PŘÍRODOPIS - 9. roč. PORUCHY ZEMSKÉ KŮRY
VY_32_INOVACE_PSYPS15860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS13960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ČLENOVCI.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Obecná geologie Vznik života na Zemi Vznik života na Zemi - před více než 4 mld. let naráží planetka velikosti Marsu do Země ( t = 6000°C, vysoký tlak)
Savci.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony: III/2 Datum vytvoření: Autor: Mgr. Barbora Boudová Určeno pro předmět: Teorie masáží Tematická oblast: Úvod do problematiky masáží Obor vzdělání: Masér sportovní a rekondiční ( L/02) 2. ročník Název výukového materiálu: Hygiena masírovaného Popis využití: výukový materiál s využitím dataprojektoru a notebooku k prohlubování a upevňování učiva Čas: 30 minut

Úkol Heslovitou formou popište, co je podle vás nutno dodržovat při hygieně masírovaného Heslovitou formou popište, co je podle vás nutno dodržovat při hygieně masírovaného Pedagog jednotlivé návrhy píše na tabuli a nakonec spolu s žáky vytvoří správnou definici Pedagog jednotlivé návrhy píše na tabuli a nakonec spolu s žáky vytvoří správnou definici

Řešení úkolu Masér používá na každou masáž čisté ručníky Masér používá na každou masáž čisté ručníky Dbá o vlastní hygienu, ruce si omývá desinfekčním mýdlem a desinfekcí Dbá o vlastní hygienu, ruce si omývá desinfekčním mýdlem a desinfekcí Po klientovi vyžaduje použití sprchy před masáží Po klientovi vyžaduje použití sprchy před masáží Při masáži se používají jemné přírodní oleje bez příliš silných vonných esencí Při masáži se používají jemné přírodní oleje bez příliš silných vonných esencí Na masérském lůžku odkrýváme pouze masírovaný segment Na masérském lůžku odkrýváme pouze masírovaný segment Dbá na teplotní komfort klienta Dbá na teplotní komfort klienta

Úkol: Jakou teplotu by měla mít masérská místnost? Popište co se vám na obrázku nelíbí

Řešení úkolu Doporučená teplota místnosti na masáže je od 23°C do 25°C.

Úkol Rozdělte se do trojic a na základě získaných poznatků charakterizujte tuto starou indickou větu: „ Hygiena není jen rituál, nýbrž úctyplný přístup k tělu“ Rozdělte se do trojic a na základě získaných poznatků charakterizujte tuto starou indickou větu: „ Hygiena není jen rituál, nýbrž úctyplný přístup k tělu“

Možné řešení úkolu Vzpomeňte si, kdy jste naposledy hýčkali své tělo a jak ? Vzpomeňte si, kdy jste naposledy hýčkali své tělo a jak ? Žijete v duševní i tělesné rovnováze? Žijete v duševní i tělesné rovnováze? Je pro vás život utrpením, nebo se jedná o nikdy nekončící mejdan? Je pro vás život utrpením, nebo se jedná o nikdy nekončící mejdan? Je vaše tělo vaše vizitka ? Je vaše tělo vaše vizitka ? Jste spokojeni s tím, jak vypadáte ? Jste spokojeni s tím, jak vypadáte ?

Odkazy Obrázek ke snímku č.4 Obrázek ke snímku č.4 a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&tbnid=U Luhy9zcx7_rEM:&imgrefurl= ondicni.php&imgurl= ni.jpg&w=445&h=334&ei=7PtGUPS2PNDmtQbE- YCgAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=347&vpy=64&dur=1868&hovh=194&hovw= 259&tx=155&ty=140&sig= &page=1&tbnh=172&tbn w=232&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:11,s:0,i:108 a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&tbnid=U Luhy9zcx7_rEM:&imgrefurl= ondicni.php&imgurl= ni.jpg&w=445&h=334&ei=7PtGUPS2PNDmtQbE- YCgAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=347&vpy=64&dur=1868&hovh=194&hovw= 259&tx=155&ty=140&sig= &page=1&tbnh=172&tbn w=232&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:11,s:0,i:108 Staženo z internetu dne ,6, 40 hod Staženo z internetu dne ,6, 40 hod

Odkazy Obrázek ke snímku č.6 Obrázek ke snímku č.6 a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&tbnid=c A_iCgX8ezLtyM:&imgrefurl= akci-2/indicky-jogin-a-ucitel- shiva&imgurl= /IMG_2320.JPG&w=800&h=555&ei=sPxGUL3GO5DZsgbLjYCIBg&zoom=1 &iact=hc&vpx=583&vpy=593&dur=2028&hovh=187&hovw=270&tx=131&ty =97&sig= &page=1&tbnh=172&tbnw=235&start=0& ndsp=20&ved=1t:429,r:17,s:0,i:127 a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&tbnid=c A_iCgX8ezLtyM:&imgrefurl= akci-2/indicky-jogin-a-ucitel- shiva&imgurl= /IMG_2320.JPG&w=800&h=555&ei=sPxGUL3GO5DZsgbLjYCIBg&zoom=1 &iact=hc&vpx=583&vpy=593&dur=2028&hovh=187&hovw=270&tx=131&ty =97&sig= &page=1&tbnh=172&tbnw=235&start=0& ndsp=20&ved=1t:429,r:17,s:0,i:127 Staženo z internetu dne ,6, 50 hod Staženo z internetu dne ,6, 50 hod