SAP Best Practices for CRM Co je nového. © SAP 2010 / Strana 2 SAP Best Practices for Customer Relationship Management obsahují předkonfigurované podnikové.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SAP Business One 8.82 Přehled
Advertisements

Andrea Vlčková Jak prodávat produkty Microsoft v akademickém sektoru a v sektoru veřejné správy Andrea Vlčková
AJAX fenomén současného internetu Dalibor Kačmář Academic Developer Evangelist Microsoft ČR host Vítek Karas Senior Software Development Engineer Microsoft.
Vladimír Vencálek CEO Martin Švec CRM Projekt Manažer
Virtuální akademie Řešení privátního cloudu.
MICROSOFT BUSINESS INTELLIGENCE Pavel Cach Solution Specialist: BI, Aplikace
ISV Community Days. Čtvrtletně Technologická část zaměřená na jednu technologii.NET Connected Apps, Windows Server 2003 Enhanced, SQL VS 2005,
Michal Neuwirth Partner Technical Readiness Microsoft s.r.o.
Analytika BI SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Přehled struktury podniku
Priority IT v bankách a pojišťovnách pro rok 2012: Strategie Microsoftu pro finanční instituce Roman Cabálek, generální ředitel Microsoft ČR
SAP Best Practices Odvětvové a meziodvětvové know-how v jednom paketu Dostupnost pro zákazníky SAP a partnery SAP.
SAP Business All-in-One, Průzkum SAP Best Practices Asie z roku 2006, Asie, tichomoří, Japonsko Chris Schuler, Julianne Tosa SAP Asia, Singapore.
Úsporný management kampaně SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Management činností SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Management tipů SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
SAP Best Practices Odvětvové a meziodvětvové know-how v jednom paketu
Předkonfigurované odborné znalosti SAP Best Practices for CRM
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
This presentation, including any supporting materials, is owned by Gartner, Inc. and/or its affiliates and is for the sole use of the intended Gartner.
Microsoft Office InfoPath 2003 Tomáš Kutěj Account Technology Specialist
Zkušenosti s nasazením standardních aplikačních řešení v podmínkách samosprávy Michal Petrtýl a Petr Slaba SAP ČR.
Jak využít Office 365? Několik scénářů. | Copyright© 2010 Microsoft Corporation.
Heterogenní serverové prostředí, správa, bezpečnost a interoperabilita Jak zajistit interoperabilitu v hererogenním serverovém prostředí? Jak spolupracuje.
Jiří Burian DPE PM Nový typ aplikací a požadvků Visual Studio 2008 Silverlight Expression Web 2.0 Připravujeme lokalizaci komunitních.
Advanced Technologies 05 Rozšířené monitorování infrastruktury pomocí MOM 2005 Ondřej Výšek Systémový Specialista Infinity a.s., member of Synergon Group.
Andrea Vlčková Licensing Marketing Manager
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Confidentiality/date line: 13pt Arial Regular, white Maximum length: 1 line Information separated by vertical.
Interaktivní reporting SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Výkon závislé práce mimo pracovněprávní vztah Červen
Analytika BW SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Použití kalkulačního schématu pro určení nákladů SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Microsoft Dynamics CRM
Přehled scénáře - 1 Účel a výhody: Cíl Výhody
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
Petr Štos Partner Technology Specialist Microsoft Corporation.
Novell ® Teaming+Conferencing Spolupráce, která dává smysl Ing. Martin Řehořek Client Manager
Partnerská konference Solution Partners Clarion Congress Hotel Prague 1. října 2009.
Internet Explorer 8 Štěpán Bechynský Developer Evangelist Microsoft s.r.o.
Michaela Hernady, Microsoft s.r.o Partner Development Manager
Information Worker v období 2006/2007 People – ready business Drahoslav Dvořák Solution Specialist Microsoft.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Windows 7 & Internet Explorer 8 vývoj aplikací a kompatibilita Štěpán Bechynský, Ondřej Štrba Developer Evangelists
Oracle BI APPS Oracle BI Applications are complete, pre-built BI solutions that help people at all levels of an organization better understand how their.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
Pořízení a spotřeba konsignační zásoby
Zpracování prodeje pomocí třetí strany (s dodavatelským avízem)
Jakub Kvaček Segment Manager – Breadth Microsoft Česká republika
Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou René Klčo Microsoft System Center Data Protection Manager 2007.
Podpora pro partnery zdroje pro obchodníky, studie návratnosti, případové studie atd. René Klčo Partner Account Manager.
1 1 Introduction to Navision 4.00 ESF –MU, Czech Republic Jaromír Skorkovský, MS., PhD.
Potřebujete vybudovat business aplikaci? Pokryje dílčí obchodní potřeby určité skupiny zaměstnanců, jednoho nebo více týmů Bude vytvořena / připravena.
Úřad veřejné správy – organizace služeb občanům
Reforma auditu v EU Odborný program na VH IFA Petr Kříž President Federace evropských účetních FEE.
Práce ve mzdě SAP Best Practices.
Jan Dryml Systems Engineer Microsoft. Databáze SCCM 2007 Operační data Konfigurační data SCCM server Může poskytovat všechny nebo jen některé Uživatelská.
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Chytrá volba pro podnikání René Keyzlar Operator Channel Lead 1/3/2012.
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
Accelerating Your Success TM IBM Tivoli NEWS Petr Klabeneš
Use this title slide only with an image Zdeněk Sýkora, SAP ČR 18.května 2016 SAP - pohled (odpověď) na IoT dodavatelem ERP systémů pro výrobu Řešení SAP.
This presentation, including any supporting materials, is owned by Gartner, Inc. and/or its affiliates and is for the sole use of the intended Gartner.
Július Hájek On-line Marketing Manager Microsoft
Office 365 Education Scénáře pro univerzity
Karel Roubík, Jakub Ráfl, Thomas Bachman ČVUT FBMI
Co s daty? Azure ML Jan
Přístupnost , univerzální design a přístupnost
Legislativní tok Ministerstvo spravodlivosti SR
Dynamic Identity Framework Assessment
Transkript prezentace:

SAP Best Practices for CRM Co je nového

© SAP 2010 / Strana 2 SAP Best Practices for Customer Relationship Management obsahují předkonfigurované podnikové scénáře pro následující oblasti:  Marketing  Prodej  Servis  Analytické funkce Předkonfigurované podnikové scénáře

© SAP 2010 / Strana 3 Přehled scénářů podle oblasti Marketing C39: Lean Campaign Management C30: Management tipů C81: Kontaktní středisko - marketing Prodej C63: Management činností C66: Management účtů a kontaktů C63: Management příležitostí C64: Integrovaná správa zakázek a nabídek ERP (jen anglicky) C67: Pipeline Performance Management C79: Management oblastí prodeje C82: Prodej na kontaktním středisku (se zakázkou odběratele ERP) Služby C69: Zpracování servisních zakázek C68: Zpracování servisních zakázek (samostatně) C38: Zpracování reklamací a vrácených dodávek C80: Kontaktní středisko - servis C83: Poptávka na kontaktním středisku a řízení reklamací (jen anglicky) C75: E-Service: Solution Assistance C76: E-Service: Management servisních požadavků C77: E-Service: Zpracování reklamací a vrácených dodávek Novinka

© SAP 2010 / Strana 4 Nové scénáře: Hlavní funkce C64: Integrovaná správa zakázek a nabídek ERP Zpracování zakázek odběratele a nabídek ERP v uživat. rozhraní CRM WebClient Standardní odbytové funkčnosti ERP jsou k dispozici ve velkém rozsahu Flexibilní podnikové procesy jsou konfigurovány mezi systémy: Transakce následující po příležitosti lze konfigurovat s jakýmkoli typem nabídky a zakázky odběratele ERP Odbytové nástroje CRM jsou integrovány do toku nabídek a zakázek odběratele ERP: křížový prodej, nabídka dražšího produktu, seznam Prvních N C83: Poptávka na kontaktním středisku a řízení reklamací Definice a použití komunikačních šablon ( , dopis) Zpracování a směrování u Kategorizace Zpracování přijaté pošty Zpracování příchozího hovoru Problémy a řešení (databáze řešení) Zpracování servisních požadavků a zpracování příslušných dat (instalované bázové komponenty, smlouvy, dohody o úrovni služeb, záruky) Zpracování vědomostních článků

© SAP 2010 / Strana 5 Nový obsah implementace: Building Blocks C34: CRM Integrovaná správa zakázek a nabídek ERP Zakázky odběratele a nabídky ERP v uživatelském rozhraní CRM WebClient Zakázky odběratele ERP s kompletní funkčností ERP pomocí integrace uživatelského rozhraní CRM WebClient do SAP GUI C35: CRM Poptávka na kontaktním středisku a řízení reklamací Zpracování servisních požadavků IC v uživatelském rozhraní IC WebClient Komunikační šablony Víceúrovňová kategorizace Směrování ů Vstupní schránka agenta Vyhledávání vědomostí Vědomostní články

© SAP 2010 / Strana 6 Modifikovaný obsah implementace: Building Blocks C11: Kmenová data marketingu CRM Návrhy produktů: – Křížový prodej – Nabídka dražšího a nabídka levnějšího produktu – Seznam Prvních N – Minulé zakázky

© 2010 SAP AG. All rights reserved. No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP AG. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP AG and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. Microsoft, Windows, Excel, Outlook, and PowerPoint are registered trademarks of Microsoft Corporation. IBM, DB2, DB2 Universal Database, System i, System i5, System p, System p5, System x, System z, System z10, System z9, z10, z9, iSeries, pSeries, xSeries, zSeries, eServer, z/VM, z/OS, i5/OS, S/390, OS/390, OS/400, AS/400, S/390 Parallel Enterprise Server, PowerVM, Power Architecture, POWER6+, POWER6, POWER5+, POWER5, POWER, OpenPower, PowerPC, BatchPipes, BladeCenter, System Storage, GPFS, HACMP, RETAIN, DB2 Connect, RACF, Redbooks, OS/2, Parallel Sysplex, MVS/ESA, AIX, Intelligent Miner, WebSphere, Netfinity, Tivoli and Informix are trademarks or registered trademarks of IBM Corporation. Linux is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. Adobe, the Adobe logo, Acrobat, PostScript, and Reader are either trademarks or registered trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. Oracle is a registered trademark of Oracle Corporation. UNIX, X/Open, OSF/1, and Motif are registered trademarks of the Open Group. Citrix, ICA, Program Neighborhood, MetaFrame, WinFrame, VideoFrame, and MultiWin are trademarks or registered trademarks of Citrix Systems, Inc. HTML, XML, XHTML and W3C are trademarks or registered trademarks of W3C®, World Wide Web Consortium, Massachusetts Institute of Technology. Java is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc. JavaScript is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc., used under license for technology invented and implemented by Netscape. SAP, R/3, SAP NetWeaver, Duet, PartnerEdge, ByDesign, Clear Enterprise, SAP BusinessObjects Explorer, and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP AG in Germany and other countries. Business Objects and the Business Objects logo, BusinessObjects, Crystal Reports, Crystal Decisions, Web Intelligence, Xcelsius, and other Business Objects products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP France in the United States and in other countries. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies. Data contained in this document serves informational purposes only. National product specifications may vary. The information in this document is proprietary to SAP. No part of this document may be reproduced, copied, or transmitted in any form or for any purpose without the express prior written permission of SAP AG. This document is a preliminary version and not subject to your license agreement or any other agreement with SAP. This document contains only intended strategies, developments, and functionalities of the SAP® product and is not intended to be binding upon SAP to any particular course of business, product strategy, and/or development. Please note that this document is subject to change and may be changed by SAP at any time without notice. SAP assumes no responsibility for errors or omissions in this document. SAP does not warrant the accuracy or completeness of the information, text, graphics, links, or other items contained within this material. This document is provided without a warranty of any kind, either express or implied, including but not limited to the implied warranties of merchantability, fitness for a particular purpose, or non-infringement. SAP shall have no liability for damages of any kind including without limitation direct, special, indirect, or consequential damages that may result from the use of these materials. This limitation shall not apply in cases of intent or gross negligence. The statutory liability for personal injury and defective products is not affected. SAP has no control over the information that you may access through the use of hot links contained in these materials and does not endorse your use of third-party Web pages nor provide any warranty whatsoever relating to third-party Web pages.