Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Analýza obsahu datového skladu a základní sumární statistiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝSTUPY Z UČENÍ Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích INOVACE VÝSTUPŮ, OBSAHU A METOD BAKALÁŘSKÝCH PROGRAMŮ VYSOKÝCH ŠKOL NEUNIVERZITNÍHO.
Advertisements

Výstupy projektu. Popis projektu Implementace ICT v rámci předmětů biologie a zeměpisu evidenční číslo: 0341P2006 Cílová skupina: Děti, žáci a studenti.
„Webové listy“ – virtuální nástěnka
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
SYNERGICKÁ INTEGRACE VÝUKY NA LF UP Milan Kolář LF UP v Olomouci.
Moderní trendy v problematice testování M. Komenda, Č. Štuka, M. Vejražka, P. Martinková, J. Trnka.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Specializační vzdělávání na lékařských fakultách Pavel Dlouhý.
Grafické přehledy Jan Krňoul, Západočeská univerzita v Plzni,
VLED Vzdělávání v lesnických disciplínách. Podstata projektu Vytvoření unikátního vzdělávacího kurzu s 10 studijními programy se zaměřením na lesnické.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Použitelnost a výhody OPTIMEDu pro studenta preklinické a teoretické části studia Prof. MUDr. Anna Vašků, CSc.
Metodický screening jednotek a výstupů učení. Význam metodické kontroly Monitoring výrazných odchylek Podpora autorů formou nezávazných doporučení Podpora.
WBL – principy, nástroje a evropské modely Mgr. Jasmin Muhič
Použitelnost a výhody Optimedu pro pedagoga Julie Bienertová-Vašků.
Rada VŠ - Komise pro přípravu učitelů řešení problematiky strukturovaného studia učitelství - šetření na vysokých školách.
Vybrané problémové oblasti problematiky fakult vzdělávajících učitele závěry a doporučení z diskuse na semináři „Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Použitelnost a výhody OPTIMEDu pro studenta klinické části studia.
ISS Chybějící hodnoty, standardizace Semináře ke kurzu Analytické metody výzkumu Jindřich Krejčí.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Martin Komenda, Jan Švancara, Jiří Jarkovský, Ladislav Dušek Co lze vidět nad projektem OPTIMED: Validační analýza.
Informační a datová základna projektu OPTIMED: dobudováno 2014 Ladislav Dušek, Martin Komenda, Jaroslav Štěrba.
SYNERGICKÁ INTEGRACE VÝUKY NA LF UP Milan Kolář LF UP v Olomouci.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
KONFERENCE OPTIMED.
České vysoké učení technické Fakulta elektrotechnická Datové typy, výrazy vstup, výstup Jazyk JAVA A0B36PRI - PROGRAMOVÁN Í v1.02.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
IS AKROS 2 Mgr. Jiří Blažek Mgr. Marek Trembacz © 2008 CIT OU.
Program podpory: 15.A Zkvalitňování vzdělávání na vysokých školách Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Prezentace k řešení projektu FRVŠ 1013/2011/F5/b - "Příprava nového kurzu Technika odborné práce" Řešitel: Doc. R. Chlup, PhD. (ÚFaR FFUK) Spoluřešitelé:
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Optimed – zkušenosti z praxe Julie Bienertová-Vašků Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie.
23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Hotel Tatra, Velké Karlovice Univerzitní informační systém Milan Šorm.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
KATEDRA PRÁVNÍCH OBORŮ, ŘÍZENÍ A EKONOMIKY MARTIN ŠIMÁK KOLEGIUM DĚKANKY 8. ČERVNA 2012 Jihočeská univerzita V Českých Budějovicích Zdravotně sociální.
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Reflexe aktivit a výsledků projektu Reflexe aktivit a výsledků projektu Evaluace a inovativní aplikace bakalářského studijního programu Učitelství pro.
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Hotel Tatra, Velké Karlovice Manažerská nadstavba IS Milan Šorm.
Svět e-zdrojů na FSV UK Mgr. Daniela Uhrová
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
Fakulta zdravotnických studií
Nástroje podpory uživatelů
Vědeckovýzkumný informační systém
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Online portál, dostupnost odkudkoliv, možnost stahování
Litva, Kaunas Erasmus+ (JS 2016)
PRŮBĚH DOKUMENTACE UNIVERZITNÍHO INFORMAČNÍHO SYSTÉMU MZLU V BRNĚ
Studijní program Ošetřovatelství
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Studijní obor Fyzioterapie
Tvorba a zveřejňování e-publikací na Masarykově univerzitě
Studijní obory Speciální edukace bezpečnostních složek Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek.
Úvod do psychologie II. přednáška
Přípravné kurzy (programy) a další nabídka k přijímacím zkouškám na UK v akademickém roce 2018/2019 Informační, poradenské a sociální centrum UK Mgr.
Nadpis prezentace DRMS - ZoKB
Věková struktura pedagogů středních škol V Jihočeském kraji
Projekt VOV Ekonomická sekce jazyky
Ukázka prezentace LF MU v jednotném vizuálním stylu MU
Transkript prezentace:

Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Analýza obsahu datového skladu a základní sumární statistiky

Převedení výuky do podoby, kdy ji bude možné řízeně a strukturovaně: – Popsat (parametricky) – Prohlížet – Prohledávat – Doplňovat ve vzájemné návaznosti – Identifikovat nedostatky a překryvy Přidaná hodnota pro – Studenty – Pedagogy – Management fakulty – Vše on-line, zabezpečené a analyzovatelné Portál OPTIMED OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:

Restrukturalizace narušující platnou akreditaci Nevratné a chaotické změny existujících sylabů Nadbytečná administrace již hotových materiálů Co není cílem OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:

1. dubna 2014 – zpřístupnění portálu na LF MU 7056 výstupů z učení 1365 výukových jednotek 384 pedagogů a garantů 831 jedinečných uživatelů (LF MU) vyhledaných výrazů otevřených detailů jednotek OPTIMED v číslech OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:

Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Přehled obsahu portálu OPTIMED

Přehled výukových jednotek Celkový počet výukových jednotek1366 Dokončené výukové jednotky1347 Rozpracované výukové jednotky19 Rozpracovanost výukových jednotek

Přehled výstupů z učení Rozpracovanost výstupů z učení Celkový počet výstupů z učení8793 Navázané výstupy na výukové jednotky7071 Rozpracované a nenavázané výstupy1712

Počty výukových jednotek v sekcích

Sdružení vzájemně podobných a navazujících kurzů do tematicky ucelených výukových disciplín Např.: Disciplína Anatomie obsahuje kurzy – Anatomie I - přednáška – Anatomie I - seminář – Anatomie II - přednáška – Anatomie II - seminář – Anatomie III - přednáška – Anatomie III - seminář Lékařské disciplíny OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:

Zastoupení výukových jednotek v lékařských disciplínách (1) Počet výukových jednotek

Zastoupení výukových jednotek v lékařských disciplínách (2) Počet výukových jednotek

Zastoupení výukových jednotek v sekcích (1) Diagnostické vědy a neurovědy

Zastoupení výukových jednotek v sekcích (2) Teoretické vědy

Zastoupení výukových jednotek v sekcích (3) Chirurgické vědy

Zastoupení výukových jednotek v sekcích (4) Interní lékařství

Význam VJ podle lékařských disciplín (1)

Význam VJ podle lékařských disciplín (2)

Popis VJ podle lékařských disciplín (1)

Popis VJ podle lékařských disciplín (2)

Rozsah výuky oboru Všeobecné lékařství bez doporučeného samostudia počet hodin Diagnostické obory a neurovědy568,5 Chirurgické vědy612,15 Interní lékařství1662,54 Teoretické vědy1686,75 celkem4529,94 Hodinová dotace dle IS MUcca 6010 Hodinová dotace dle studijního katalogucca 4900

Výukové jednotky podle počtu hodin výuky Výukové jednotky podle počtu hodin výuky (bez samostudia)

Rozsah výuky bez doporučeného samostudia Diagnostické vědy a neurovědy Teoretické vědy Interní lékařství Chirurgické vědy

Lékařské disciplíny podle rozsahu výuky OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:

Rozsah výuky podle typu OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:

Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Standardizovaný pohled na objem výuky prostřednictvím významných pojmů

Významné pojmy v sekcích Celkový počet významných pojmů = 34816

Významné pojmy podle disciplín celkový počet OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:

Významné pojmy podle disciplín průměrný počet na výukovou jednotku OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství: Průměr = 29,5 pojmu/výuková jednotka

Zastoupení pojmů v lékařských disciplínách 10 nejvíce objemných disciplín

Zastoupení pojmů v lékařských disciplínách 10 nejméně objemných disciplín OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:

Významné pojmy podle disciplín průměrný počet na hodinu výuky OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství: Průměr = 7,8 pojmu/hodina výuky

Zastoupení pojmů v lékařských disciplínách 10 nejvíce objemných disciplín

Zastoupení pojmů v lékařských disciplínách 10 nejméně objemných disciplín OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:

Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Analýza tvorby výstupů z učení

Analýza výstupů z učení

Analýza formy evaluace