Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Analýza obsahu datového skladu a základní sumární statistiky
Převedení výuky do podoby, kdy ji bude možné řízeně a strukturovaně: – Popsat (parametricky) – Prohlížet – Prohledávat – Doplňovat ve vzájemné návaznosti – Identifikovat nedostatky a překryvy Přidaná hodnota pro – Studenty – Pedagogy – Management fakulty – Vše on-line, zabezpečené a analyzovatelné Portál OPTIMED OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:
Restrukturalizace narušující platnou akreditaci Nevratné a chaotické změny existujících sylabů Nadbytečná administrace již hotových materiálů Co není cílem OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:
1. dubna 2014 – zpřístupnění portálu na LF MU 7056 výstupů z učení 1365 výukových jednotek 384 pedagogů a garantů 831 jedinečných uživatelů (LF MU) vyhledaných výrazů otevřených detailů jednotek OPTIMED v číslech OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:
Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Přehled obsahu portálu OPTIMED
Přehled výukových jednotek Celkový počet výukových jednotek1366 Dokončené výukové jednotky1347 Rozpracované výukové jednotky19 Rozpracovanost výukových jednotek
Přehled výstupů z učení Rozpracovanost výstupů z učení Celkový počet výstupů z učení8793 Navázané výstupy na výukové jednotky7071 Rozpracované a nenavázané výstupy1712
Počty výukových jednotek v sekcích
Sdružení vzájemně podobných a navazujících kurzů do tematicky ucelených výukových disciplín Např.: Disciplína Anatomie obsahuje kurzy – Anatomie I - přednáška – Anatomie I - seminář – Anatomie II - přednáška – Anatomie II - seminář – Anatomie III - přednáška – Anatomie III - seminář Lékařské disciplíny OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:
Zastoupení výukových jednotek v lékařských disciplínách (1) Počet výukových jednotek
Zastoupení výukových jednotek v lékařských disciplínách (2) Počet výukových jednotek
Zastoupení výukových jednotek v sekcích (1) Diagnostické vědy a neurovědy
Zastoupení výukových jednotek v sekcích (2) Teoretické vědy
Zastoupení výukových jednotek v sekcích (3) Chirurgické vědy
Zastoupení výukových jednotek v sekcích (4) Interní lékařství
Význam VJ podle lékařských disciplín (1)
Význam VJ podle lékařských disciplín (2)
Popis VJ podle lékařských disciplín (1)
Popis VJ podle lékařských disciplín (2)
Rozsah výuky oboru Všeobecné lékařství bez doporučeného samostudia počet hodin Diagnostické obory a neurovědy568,5 Chirurgické vědy612,15 Interní lékařství1662,54 Teoretické vědy1686,75 celkem4529,94 Hodinová dotace dle IS MUcca 6010 Hodinová dotace dle studijního katalogucca 4900
Výukové jednotky podle počtu hodin výuky Výukové jednotky podle počtu hodin výuky (bez samostudia)
Rozsah výuky bez doporučeného samostudia Diagnostické vědy a neurovědy Teoretické vědy Interní lékařství Chirurgické vědy
Lékařské disciplíny podle rozsahu výuky OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:
Rozsah výuky podle typu OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:
Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Standardizovaný pohled na objem výuky prostřednictvím významných pojmů
Významné pojmy v sekcích Celkový počet významných pojmů = 34816
Významné pojmy podle disciplín celkový počet OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:
Významné pojmy podle disciplín průměrný počet na výukovou jednotku OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství: Průměr = 29,5 pojmu/výuková jednotka
Zastoupení pojmů v lékařských disciplínách 10 nejvíce objemných disciplín
Zastoupení pojmů v lékařských disciplínách 10 nejméně objemných disciplín OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:
Významné pojmy podle disciplín průměrný počet na hodinu výuky OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství: Průměr = 7,8 pojmu/hodina výuky
Zastoupení pojmů v lékařských disciplínách 10 nejvíce objemných disciplín
Zastoupení pojmů v lékařských disciplínách 10 nejméně objemných disciplín OPTIMED - optimalizovaná výuka všeobecného lékařství:
Interní lékařstvíChirurgické vědyTeoretické vědyDIA a neurovědy Analýza tvorby výstupů z učení
Analýza výstupů z učení
Analýza formy evaluace