Člověk a společnost Dějepis 20. století Vědci a technici pro válku nebo mír VY_32_INOVACE_01 Sada 23 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Irena Brožová, Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Předmět: dějepis Ročník: 9. Využití materiálu: zbraně v 1. a 2. světové válce Forma výuky: prezentace v programu Powerpoint, rozřazování zbraní podle doby vzniku a používání, samostatná práce- křížovka, řešení úkolů je vždy na následujícím snímku Pomůcky: počítač, dataprojektor, pracovní listy
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Rozděl zbraně podle vzniku do období 1. nebo 2. světové války BOJOVÝ PLYN KAŤUŠE V2 BAJONET PUŠKA RADAR GRANÁTY ATOMOVÁ ZBRAŇ TANK BALISTICKÉ RAKETY 1. SVĚTOVÁ VÁLKA2. SVĚTOVÁ VÁLKA
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ SVĚTOVÁ VÁLKA2. SVĚTOVÁ VÁLKA BOJOVÝ PLYNRADAR BAJONETKAŤUŠE PUŠKAV2 GRANÁTYATOMOVÁ ZBRAŇ TANKBALISTICKÉ RAKETY Správné řešení:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Napiš co nejvíc o pojmu, který se dovíš v tajence! Slova vpisuj svisle! Japonský císař v době války 2.Bývalá anglická kolonie 3.Přístroj používaný v 2. svět. válce 4. Obsazení cizího území 5.Tajný kód 6.1. fašistický stát 7.Město, před kterým byli Němci zastaveni 8. Nadřazená rasa
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ HIROŠIMA INAKITOR RDDUFÁSI OIAPRLKJ HERAAIVS ICEAK TEÁ O Řešení:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Citace: