Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Tematická oblast: Sociální práce Autor: PhDr. Jaroslava Pauchová Téma: Standardy kvality sociálních služeb Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_SP__20 Standardy kvality sociálních služeb Datum tvorby: Anotace (ročník): Prezentace je určena pro žáky 2. ročníku SŠ, a slouží k pochopení využití Standardů kvality sociálních služeb v profesi sociálního pracovníka. Obsahem jsou rovněž procvičovací úkoly. Klíčová slova: standard, kvalita, sociální služba, sociální pracovník, poskytovatel, uživatel Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
DOHODNUTÉ ZÁSADY A PRINCIPY FUNGOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB… POSKYTOVATELŮM SOCIÁLNÍCH SLUŽEB DÁVAJÍ POPIS A ZPŮSOB,JAK UŽIVATELŮM POSKYTOVAT KVALITNÍ SLUŽBY… VYTVÁŘENÍ STANDARDŮ SE ÚČASTNÍ VŠICHNI PRACOVNÍCI ZAŘÍZENÍ, JEJICH PLNĚNÍ A DODRŽOVÁNÍ JSOU PRO VŠECHNY ZÁVAZNÉ...
STANDARDŮ JE CELKEM 15 A JSOU ROZDĚLENY NA: PROCEDURÁLNÍ (1 – 8) PERSONÁLNÍ (9 – 10) PROVOZNÍ (11 – 15)
PŘIJÍMACÍHO PROCESU SPRAVOVÁNÍ DOKUMENTACE PROVOZNÍHO USTANOVENÍ PERSONÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ PROGRAMŮ SOUČINNOSTI S JINÝMI SLUŽBAMI
VYBAVENÍ INSTITUCE TECHNICKÉ VÝBAVY PROSTŘEDKŮ A POTŘEB PRO PRÁCI S KLIENTY HYGIENICKÝCH PROVOZŮ (KOUPELNY, WC) STRAVOVACÍCH PROVOZŮ (KUCHYŇ, JÍDELNA) UBYTOVACÍCH MOŽNOSTÍ (POKOJE KLIENTŮ)
KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADŮ ZAMĚSTNANCŮ DÉLKY PRAXE ZAMĚSTNANCŮ PŘEDPOKLADŮ PRO ODBORNÝ RŮST PRACOVNÍKŮ SUPERVIZE
POSKYTOVATELŮM SOCIÁLNÍCH SLUŽEB DÁVAJÍ ………; ……… POPIS A ZPŮSOB JAK UŽIVATELŮM POSKYTOVAT………… KVALITNÍ SLUŽBY
VYBAVENÍ INSTITUCE TECHNICKÉ VÝBAVY PROSTŘEDKŮ A POTŘEB PRO PRÁCI S KLIENTY …………………………………………….. HYGIENICKÝCH PROVOZŮ …………………………………………….. STRAVOVACÍCH PROVOZŮ …………………………………………….. UBYTOVACÍCH MOŽNOSTÍ
Matoušek, O., : Slovník sociální práce, Portál, Praha, ISBN Není-li uveden zdroj, je použitý materiál z vlastních zdrojů autorky