NÁSOBENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VYMYDLENÁ PÍSNIČKA – vyjmenovaná slova po M
Advertisements

Zpracovala: Mgr. Ivana Múčková, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 438
HOSTINA U SÝKORY – vyjmenovaná slova po S
O PYŠNÉM NETOPÝROVI– vyjmenovaná slova po P
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
KRÁL ATLET – vyjmenovaná slova po V
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46.
O BYDLENÍ- vyjmenovaná slova po B Zpracovala Mgr. Dana Kubešová v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM – operační program pro konkurenceschopnost, projekt:
DĚLENÍ ČÍSLEM 4 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
DĚLENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_153_Násobíme, dělíme 9 s čertem a Mikulášem AUTOR: Jana Dzubáková.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 4 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 47.
FYZIKA – vyjmenovaná slova po F a Z
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 9 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 57.
Základní škola a mateřská škola T.G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Násobení číslem 1 Hlavolam Doplňovačka
Dělení číslem 1 Hlavolam Doplňovačka Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 42.
Násobení číslem 2 Hlavolam Doplňovačka Procvičování Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43.
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
DĚLENÍ ČÍSLEM 9 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
DĚLENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 53.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
DĚLENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 52.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VY_32_INOVACE_11_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová – vytvoření a ověření.
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
VARIACE S OPAKOVÁNÍM Mgr. Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 45.
DĚLENÍ ČÍSLEM 2 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 44.
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
87.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 9
85.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 7
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.8 Slovní úlohy – zápis a výpočet Název sady: Matematika 2.ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
Matematika Variace.
Početní operace v oboru přirozených čísel
Cesta do školy VY_32_INOVACE_56_Cesta_do_skoly Prvouka - 2. ročník
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLY 20, 30, 40, 50
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_19
Mikulášské počítání Mikulášské počítání
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Transkript prezentace:

NÁSOBENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 49

Vypočítej a vylušti tajenku 2∙5= 3∙5= 6∙5= 5∙9= 5∙5= 8∙5= 4∙5= 1∙5= 25 A 15 O 5 Í 45 R 40 V 20 N 30 P 10 D 10∙5= 7∙5 = 5∙0 = 5∙1= 4∙4= 3∙4= 35 N 5 Č A 50 Z 12 16 K Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 49

Doplň správné slovo do textu: A kedluben se _________(5∙0) dál. Najednou byla cesta přehrazena ___________(6∙5) latí a na té lati visela dopravní značka POZOR, PRÁCE NA SILNICI! Ukázalo se, že Goliášovi jsou dopravní značky úplně lhostejné. Všechno____________(1∙5) a _____________(9∙5) se do díry, kterou tam právě ____________(10∙5) ___________(5∙5) kopáč. Tatínek ____________(5∙7) k díře a škvírkou ____________(5∙8) zvolal: „Haló, pane, jste tam?“ Z díry se ozvalo: „Bohužel. Co to mám na__________(3∙5)? Auto?“ 40 = starostlivě, 30 = pruhovanou, 45 = zapasoval, 25 = svalnatý, 15 = zádech, 5 = pokácel, 35 = přiklekl, 0 = valil, 50 = hloubil Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 49

Procvičování: Vybarvi násobky čísla 5 červeně a výsledky těchto příkladů černě : 2·6, 7·4, 3·9. Ostatní políčka nech bílá: Vypočítej slovní úlohu: Tomáš měl 8 korun. Od tatínka dostal kapesné a teď má 5krát více peněz. Kolik korun má teď? Zápis___________________ ___________________ Výpočet:________________ Odpověď: _______________________________ Doplň do řad násobků chybějící číslice: 0, __, __, 15, 20, __, 30, 35, __, 45,___ 0, __, 6, 9, __, 15, __,21, __, __, 30 Poznáš předmět na obrázku? Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 49

Použitá literatura: Ostatní obrázky z klipartu nebo vlastní tvorba Zdeněk Svěrák: Radovanovy radovánky – Jak vyzrát na motýly a další příhody, Fragment, 2008 Obrázek značky – Pavel Chrastina – Autoškola od A do Z, Alpress, s.r.o., 2006 Ostatní obrázky z klipartu nebo vlastní tvorba Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu „Moderní škola“, reg. č. CZ.1.07/1.4.00/21.0345, který je realizován v rámci OP VK a financován ze zdrojů Strukturálních fondů EU (ESF) a ze státního rozpočtu ČR Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 49