Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Advertisements

Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: ŽAHAVCI VY_inovace_32_PR6_18
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Živočichové rybníka Žahavci.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Škola: Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) septima, 3. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Anatomie člověka Předmět.
Říše : Živočichové - Animalia
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Obr. 1 Obr. 2 Opakování Žahavci.
Kmen: PRVOCI.
Základní škola Kladruby
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Živočišné houby.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_534.
Živočišné houby = Porifera
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Zoologie Předmět Biologie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona : III/2VY_32_INOVACE_245.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu: cz.1.07/1.4.00/ Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Žahavci Šablona:III/2.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona : III/2VY_32_INOVACE_259.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2VY_32_inovace_590.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Diblastica – dvoulistí
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona : III/2VY_32_INOVACE_257.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona : III/2VY_32_INOVACE_256.
ŘÍŠE: živočichové (bezobratlí)
HOUBY 28.září 2013 VY_52_INOVACE_210203
Rozmnožování hub a žahavců Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Biologie - biologie živočichů Datum vytvoření.
Stavba těla  tělo tvořeno řadou speciálních buněk, netvoří ani tkáně ani orgány  pohárek s mnoha drobnými otvory = póry (ostie) ve stěnách, které nasávají.
Svalová soustava - protista až žahavci Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Biologie – biologie živočichů.
Obecná charakteristika, polypovci. NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_7A_11_TEMA.
NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_7A_10_TEMA Houbovci TÉMA.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu VY_32_INOVACE_bio_zoo02 Označení materiálu zoo02_houby_Porifera Název školy Gymnázium Kladno Autor.
Název školy: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace Autor: Datum tvorby: Mgr. Daniela Čapounová Název: VY_32_INOVACE_01A_01_Vločkovci.
Žahavci – žahaví dravci
Podříše: Mnohobuněční živočichové
Kmen: Žahavci /Cnidaria/
Soustava kosterní prvoků až měkkýšů
Kmen : HOUBOVCI Nejprimitivnější živočichové.
VY_32_INOVACE_531 Základní škola Luhačovice, příspěvková organizace
Přírodopis: ŽAHAVCI.
zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Plži Gastropoda – zadožábří Očekávané výstupy
Hlavonožci Cephalopoda Očekávané výstupy
kroužkovci, Annelida, opaskovci, máloštětinatci, mnohoštětinatci
Druh učebního materiálu prezentace (výkladová) Ročník Cílová skupina
Nepohlavní rozmnožování prvoků
NEZMAR OBECNÝ Žahavci VY_32_INOVACE_08_23.
Plži Gastropoda – předožábří, chroustnatky Očekávané výstupy
Transkript prezentace:

Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.1026 Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: 14. 11. 2012 Ročník (obor) sexta, 2. A 79-41-K/81, 79-41-K/41, Gymnázium Tematická oblast Zoologie Předmět Biologie Anotace: Prezentace, která by měla sloužit k procvičování již osvojeného učiva o živočišných houbách. Šablona Číslo materiálu III/2-9 III/2-9-9

OPAKOVÁNÍ ? ? http://www.designdownloader.com/item/pngl/Jellyfish_t003/Jellyfish_t003-20120414110716-00005.png DIBLASTICA

Ve kterém prostředí žije většina zástupců hub? ……………………………………………………………………… Jak se označuje symetrie těla hub? Kolik rovin souměrnosti můžeme vést tělem? …………………………………………………………………….. Zástupci hub patří mezi volně se pohybující živočichy či mezi přisedlé? ……………………………………………………………………... Kolik buněčných vrstev se podílí na stavbě těla žahavců? Jak se označují? ……………………………………………………………………………………………………

Ve kterém prostředí žije většina zástupců hub? ……………………………………………………………………… Jak se označuje symetrie těla hub? Kolik rovin souměrnosti můžeme vést tělem? ……………………………………………………………………... Zástupci hub patří mezi volně se pohybující živočichy či mezi přisedlé? Kolik buněčných vrstev se podílí na stavbě těla žahavců? Jak se označují? …………………………………………………………………………………………………… v mořích nemají symetrické tělo - žádná rovina nedělí tělo na stejné části = jsou asymetričtí mezi přisedlé dvě vrstvy - ektoderm a entoderm

K buňkám hub spoj odpovídající funkci BUŇKA FUNKCE spongoblasty trávicí archeocyty krycí pinakocyty vyztužovací choanocyty pohlavní

K buňkám hub spoj odpovídající funkci BUŇKA FUNKCE spongoblasty trávicí archeocyty krycí pinakocyty vyztužovací choanocyty pohlavní

Doplň do obrázku jednotlivé části těla hub uvedené v nabídce: choanocyt skleroblast amébocyt pinakocyt centrální dutina ostie http://www.biologycorner.com/resources/sponge-anatomy2.gif

Doplň do obrázku jednotlivé části těla hub uvedené v nabídce: centrální dutina choanocyt pinakocyt amébocyt ostie skleroblast http://www.biologycorner.com/resources/sponge-anatomy2.gif

Sladkovodní houby se rozmnožují vnitřním pučením za vzniku útvaru na obrázku. Doplň do obrázku jeho jednotlivé části a pojmenuj ho: http://3.bp.blogspot.com/-8fb_njUh9Ys/T19KXZA_shI/AAAAAAAAAME/zXqLhegm8XM/s1600/gemmule.gif

Sladkovodní houby se rozmnožují vnitřním pučením za vzniku útvaru na obrázku. Doplň do obrázku jeho jednotlivé části a pojmenuj ho: GEMULE/VNITŘNÍ PUPEN první sponginová vrstva amfidisky druhá sponginová vrstva archeocyty http://3.bp.blogspot.com/-8fb_njUh9Ys/T19KXZA_shI/AAAAAAAAAME/zXqLhegm8XM/s1600/gemmule.gif

Z uvedené nabídky roztřiď houby do jednotlivých tříd: h. rybničná, h. pletená, h. domečková, h. voštinatá, h. mycí HOUBY VÁPENATÉ HOUBY KŘEMITÉ HOUBY ROHOVITÉ

Z uvedené nabídky roztřiď houby do jednotlivých tříd: h. rybničná, h. pletená, h. domečková, h. voštinatá, h. mycí HOUBY VÁPENATÉ HOUBY KŘEMITÉ HOUBY ROHOVITÉ h. voštinatá h. pletená h. rybničná h. domečková h. mycí

Použitá literatura a zdroje Jelínek, J. & Zicháček, V. (2007): Biologie pro gymnázia. Nakladatelství Olomouc, Olomouc, 575 s. Papáček, M. et al. (1994, 1997): Zoologie. Scientia, Praha, 285 s. Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2012-11-14]. http://www.designdownloader.com/item/pngl/Jellyfish_t003/Jellyfish_t003-20120414110716-00005.png http://www.biologycorner.com/resources/sponge-anatomy2.gif http://3.bp.blogspot.com/-8fb_njUh9Ys/T19KXZA_shI/AAAAAAAAAME/zXqLhegm8XM/s1600/gemmule.gif