Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Násobky 6 a 7 VY_42_INOVACE_36 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Mgr. Zlatuše Petříková, Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Předmět: matematika Ročník: 3. Využití materiálu: procvičování násobků 6 a 7 Forma výuky: práce ve dvojicích, správné řešení je u jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor, papír
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Vyzkoušejte se vzájemně z násobků 6. Potichu si je přeříkejte.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Kdo násobky šesti neuměl, hned se je doučuje: 0, 6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, 60 Kdo je uměl, hledá čísla skrytá ve větách a napíše je na papír: S Tomášem je dobrá zábava. Naše stará postel dosloužila. Nebylo nám do smíchu. Šetři silami, ještě je to daleko.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Vyzkoušejte se vzájemně z násobků 7. Potichu si je přeříkejte.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Kdo násobky sedmi neuměl, hned se je doučuje: 0, 7, 14, 21, 28, 35, 42, 48, 56, 63, 70 Kdo je uměl, spočítá řetěz a výsledek napíše na papír: 2. 6 : 3. 2 = 4. 2 : 2. 5 = 2. 9 : 3. 4 = 4. 5 : 2. 1 = : 5. 8 = 3. 8 : 4. 3 =
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ První z dvojice odpovídá, který násobek čísla je hned za: Násobky 6: Pokračujte sami čísly: 54, 12, 24, 42, 0, 48
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Druhý z dvojice odpovídá, který násobek čísla je hned za: Násobky 7: Pokračujte sami čísly: 49, 21, 7, 42, 0, 28, 56, 63
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Citace: