Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_475
Jméno autora:Mgr. Soušková Kateřina Třída/ročník:IV. Datum vytvoření: Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Tematická oblast:Vývoj člověka, Člověk a zdraví Předmět:Biologie Výstižný popis způsobu využití, případně metodické pokyny: Návykové látky Klíčová slova:Návyková látka, přechovávání Druh učebního materiálu:prezentace
Téma: Návykové látky
Otázka: Co řadíme do návykových látek? s jakými z nich jste se setkali? jak můžou být nebezpečné?
Návyková látka ovlivňuje psychiku stanoví zákon 167/1998 Sb. novela 22. dubna č. 106/2011 Sb.
úkol: V zákoně: – vyhledej, co je předmětem zákona – vyhledej, co je prekursor – ze seznamu omamných látek vypiš alespoň tři Na internetu vyhledej rozdíl mezi omamnou a psychotropní látkou zakonu/zakon-o-navykovych-latkach-a-o-zmene- nekterych-dalsich-zakonu html zakonu/zakon-o-navykovych-latkach-a-o-zmene- nekterych-dalsich-zakonu html
úkol z vyhledaných informací sestav krátkou prezentaci s výsledky seznam spolužáky
přechovávání podle množství přestupek či trestný čin „množství větší než malé“
obr. 1
Pavel Gregor - český vynálezce pervitinu qd5A&feature=related qd5A&feature=related
Závislosti - Závislost na drogách MtI&feature=relmfu MtI&feature=relmfu
zdroje Obr. 1: 1. Co je to návyková látka. 1. Co je to návyková látka [online] [cit ]. Dostupné z: 006/sod/navykove/1navlat.pdf 006/sod/navykove/1navlat.pdf