Projekt CZ.1.07/1.1.08/01.0009 Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Baroko.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana Nové.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Románský sloh.
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Barokní kultura 17. a 18. stol. sochařství hudba a divadlo
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Baroko v Čechách Sochařství 2. část
Přechod od renesance k baroku
nový umělecký sloh vzniká v polovině 12. století ve Francii
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Románské sochařství a malířství
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Baroko sochařství.
Kulturní dějiny 29. dubna 2011 Mgr. Ondřej Kunc
Gotická kultura.
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Gotické sochařství Gotické sochařství se vyvíjelo po boku arcgitektury. Sochy sloužily především jako doplněk chrámů, a tak sochy většinou zobrazovaly.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Kulturní dějiny 23. února 2011 Mgr. Ondřej Kunc
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji PROJEKT CZ.1.07/1.1.08/
Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Registrační čísloCZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: Název výukového materiálu: Tematický okruh:
Hudební renesance ( polovina 15. – 16. století).
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autor: Mgr.Martin Šimek, Masarykova ZŠ Plzeň
Benátská malířská škola
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Úvodní seminář 22. září.
Baroko Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 7. ročník Předmět: Dějepis Autor: Jakub Komrska Základní škola.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Mistr Theodorik.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
3. Kompozice ve výtvarném umění
Manýrismus V projevech výtvarného umění. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
BAROKO. původ slova z portugalštiny – barocco = perla nepravidelného tvaru umělecko-kulturní směr barok vznikl v Itálii a šířil se asi od roku 1600 do.
Baroko Galerie plastik M. B. Brauna. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Baroko Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo: VY_32_INOVACE_17.
NOVOVĚK Kapitola VIII. BAROKNÍ UMĚNÍ Pavel Josef Vejvanovský.
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
KLASICISMUS - OPAKOVÁNÍ
Číselná řada 1 – 5 ZAČÍT HRÁT
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název školy: ZŠ Průhonice
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Zabranská Číslo
BAROKO sochařství, malířství, literatura
Vysoké učení technické v Brně
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, České baroko Autor: Mgr. Olga Pasovská.
BAROKO sochařství, malířství, literatura
BAROKO - OPAKOVÁNÍ Anotace: Prezentace je určena žákům osmého ročníku
Transkript prezentace:

Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

Dějiny výtvarného umění

Text: Alžběta Surá Fotodokumentace:

z fr. manière, tzn. podle ruky (podle stylu - manýry slavných mistrů) období mezi renesancí a barokem 1520 – 1590 Itálie, Španělsko, Nizozemí, Německo Nejvýraznější osobnosti Sochařství: Giambologna (Giovanni da Bologna) Vlám působící v Itálii Malba: El Greco (Domenicos Theotokópulos) Řek, působící v Itálii (Benátky)a ve Španělsku (Toledo) Charakteristické rysy:  protáhlé postavy  nepřirozené pozice  serpentinovité pohyby  duhová barevnost  znázorněné duchovní prožitky  uvolnění kompozice  vychází z předchozích „hotových“ děl

přetvářel skály v sochy, vzor pro českého sochaře Matyáše Bernarda Brauna

Únos Sabinek

Herkules a Nesso

pravděpodobně malíř ikon z Kréty učil se v Tiziánově dílně posvátné výjevy obrazy světců a světic souzvuk barev neúcta k církevním dogmatům – konflikty s autoritami

Nanebevzetí Panny Marie

Ukřižování Krista

Kristus nesoucí kříž

Laokoon

Pohled na Toledo

Pátá pečeť z Apokalypsy