Elektronická učebnice - II

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
13.1 Kružnice, kruh Co mají obrázky společného?
Advertisements

4.1 Předgrafická technika - tisk z výšky
Elektronická učebnice - II
35.1 Krychle, válec, kvádr, jehlan
20.1 Malá násobilka - násobení
29.1 Cukry a jiné příbuzné látky
37.1 Vzájemná poloha dvou kružnic
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
1.1 Vznik a vývoj života Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Přírodopis Autor: Mgr. Petra.
Víte, jak vypadá rostlina uvnitř?
20.1 Trojúhelníková nerovnost
60.1 Základy mikroskopování
2.1 Sluchová diferenciace
Elektronická učebnice - II
6e.1 Písmenko S Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana Kopčanová.
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - I
21.1 Malá násobilka - dělení
Elektronická učebnice - II
13.1 Vím, co jsou dvouprvkové sloučeniny .
16.1 Vím, co je pH, znám podstatu neutralizace.
Elektronická učebnice - I
90.1 Podstatná jména rodu mužského - vzory předseda, soudce
30.1 Povrch krychle + síť Pojmenuj některá tělesa.
31.1 Povrch kvádru + síť Zkus najít na obrázcích kvádry.
121.1 Dopravní výchova - chodec
34.1 Dusíkaté organické sloučeniny
14.1 Květ, plod, semena plody květy semena
18.1 Sčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - I
43.1 LOMENÉ VÝRAZY 3
Elektronická učebnice - II
39.1 Vznik a vývoj druhů na Zemi
47.1 Pardubický kraj – poznáš jeho dominanty?
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - II
16.1 ZLOMKY Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Yveta Hercogová.
13.1 Desítky - jednotky 10 jednotek = 1 desítka
40.1 Dělení násobků deseti jednocifernými čísly
54.1 Genetika - člověk Jak je tomu s dědičností krevních skupin?
35.1 Pamětné odčítání v oboru do 1000 – rozšíření učiva
Elektronická učebnice - II
Elektronická učebnice - I
6g.1 Písmenko P Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana Kopčanová.
6h.1 Písmenko U Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana Kopčanová.
21.1 Útvary souměrné podle osy
Elektronická učebnice - I
39.1 MNOHOČLENY Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Yveta Hercogová.
29.1 Pamětné sčítání a odčítání do 1000
37.1 Kraj Praha – poznáš jeho dominanty?
Co mají společného tyto obrázky???
8.1 Sčítání do 20 bez přechodu desítky
Elektronická učebnice - II
9.1 Odčítání do 20 bez přechodu desítky
22.1 Násobení a dělení číslem 1 a 10 – násobení číslem 1
12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
Transkript prezentace:

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 15.1 Lavírování Autor: Barbora Jedličková

Lavírování – nebo-li rozmývání barvy Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 15.2 Co dnes vyzkoušíme Lavírování – nebo-li rozmývání barvy Jinou práci s barvou Jiný druh kresby

15.3 Představitel Rembrandt Harmenszoon van Rijn Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 15.3 Představitel Rembrandt Harmenszoon van Rijn nizozemský malíř, kreslíř, grafik a rytec působil v 17. st. ve svých dílech hojně používal techniku lavírování

Elektronická učebnice -II Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 15.4 Výtvarná technika Principem lavírování je rozmývání barvy a vytváření jemných barevných přechodů. Pojem lavírování vznik z latinského lavare - mýt. Techniku lavírování používali mnozí významní malíři všech dob. Typické je používání jedné či maximálně dvou odstínů barev. tuš akrylová barva akvarel tempera Zajímavost: Touto technikou lze hravě vyjádřit prostorovost obrázku. Pracovat můžeme na suchý i mokrý podklad.

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 15.5 Jdeme na to! Připrav si: papír; tuš ; špejle, štětec; kelímek s vodou, novinový papír či jinou ochranu na lavici. Na lavici si připrav pracovní plochu rozprostřením novin a polož na ni papír. Připrav si tuš. (Dej pozor, ať ji nikde nevyliješ!) Na papír si nakreslíme krajinu. Když jsi s kresbou hotov, dojdi si pro vodu a čistý štětec. Všechny linie kresby roztírej do ztracena – stínuj, přidávej tuš. Ve výsledku nebude žádná plocha papíru bílá! V závěru hodiny si o vzniklých výtvorech společně popovídáme.

15.6 Něco navíc pro šikovné Lavírování na mokrém podkladu Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 15.6 Něco navíc pro šikovné Lavírování na mokrém podkladu Postup práce bude velmi podobný! Jen než začneš kreslit, navlhči si papír vodou. Porovnávej, na kterém povrchu se ti pracuje lépe. Kreslit budeme lidskou figuru.

15.7 CLIL paint brush acrylic paint wash painting tempera ink Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 15.7 CLIL paint brush acrylic paint wash painting tempera ink

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 15.8 Použité zdroje, citace http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSR5SaqZAbpHRwwyxt7zoJjeutcDYslEe7O3q8gNa0qMl6eV8Y5z9AUbeql slide 1 http://www.vendyatelier.cz/sites/default/files/files2/foto001.jpg slide 1 Obrázky z databáze klipart slide2,4,5,7 http://www.iprodeti.cz/fotky14113/fotos/_vyrn_1210tus-cerna.jpg slide 2,7 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8c/The_Anatomy_Lesson.jpg/799px-The_Anatomy_Lesson.jpg slide 3 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/57/Rembrandt_Harmensz._van_Rijn_132.jpg/487px-Rembrandt_Harmensz._van_Rijn_132.jpg slide 3 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ef/USS_Bainbridge_%281842%29.jpg/220px-USS_Bainbridge_%281842%29.jpg slide 4 http://2.bp.blogspot.com/-Ljxa5k07reU/TtxjSx3UcdI/AAAAAAAAEAA/oIhUs5t7hUU/s400/muz%2Ba%2Bzena.gif slide 6 http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQRwpEOptqV2oiyZ7YLZU68e3aKtVak0bAgKsVEwBHdJ14BRsnd slide 7 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a4/AcrylicPaint218233.jpg/220px-AcrylicPaint218233.jpg slide 7 http://img3.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/6143/6143303-tempery-1.jpg slide 7

15.9 Anotace Autor Barbora Jedličková Období 01 – 06/2013 Ročník Elektronická učebnice -II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Výtvarná výchova 15.9 Anotace Autor Barbora Jedličková Období 01 – 06/2013 Ročník 7. ročník Klíčová slova Lavírování, Karl Zerbe, Rembrandt Anotace Prezentace popisující techniku lavírování, nebo-li rozmývání barvy.