ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor: Mgr. Ludmila Večerková 1
Název vzdělávacího materiáluPorovnávání čísel; sčítání a odčítání Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_518_4TR_M Číslo šablonyIII/2 AutorLudmila Večerková, Mgr. Ročník4. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPMatematika TémaOpakování učiva Očekávaný výstupŽák čte a zapisuje čísla. Žák provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel. Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží žákům k opakování Datum vytvořeníSrpen 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaPorovnávání čísel, číselná osa, pamětné sčítání a odčítání Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a kompetence řešení problémů Použitá literatura a zdrojeVlastní, klipart CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2
, 684, 1 931, 7 708, 5 996, , , , , , , , 1 803, , , , 565
4 Dvanáct tisíc dvě stě pět Čtyřicet tisíc osmdesát osm Devadesát sedm tisíc dvacet pět Dvacet čtyři tisíc šest set padesát Osmdesát devět tisíc šest
5 jednotek desítek stovek tisíců
PŘEPIŠ ČÍSLA DO SEŠITU A: Modrou pastelkou vyznač jednotky. Zelenou pastelkou vyznač desítky. Fialovou pastelkou vyznač stovky. Červenou pastelkou vyznač tisíce
NAPIŠ ČÍSLO, KTERÉ BUDE MÍT: šest jednotek, tři tisíce, osm stovek 7 dvě stovky, čtyři desítky, jeden tisíc pět jednotek, osm stovek, tři desítky čtyři tisíce, dvě jednotky devět jednotek, čtyři tisíce, šest stovek, dvě desítky