POROVNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 50 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_294_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová 1
Název vzdělávacího materiáluPorovnávání čísel do 50 Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_294_2TR_M Číslo šablonyIII/2 AutorIveta Ondruchová, Mgr. Ročník2. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPMatematika TémaPorovnávání čísel do 50 Očekávaný výstupŽák porovnává čísla do 50, porovnává desítky a jednotky Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s porovnáváním čísel do 50 Datum vytvořeníListopad 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaPorovnávání čísel, desítky, jednotky Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeViz poslední snímek CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2
27 < 46 2 desítky je méně než 4 desítky proto 27 je méně než 46 2 desítky4 desítky
49 > 42 9 jednotek je více než 2 jednotky proto 49 je více než 42 9 jednotek2 jednotky
Porovnejte: 13 ___ 2437 ___ ___ 3641 ___ ___ 1819 ___ ___ 1532 ___ ___ 4345 ___ 49 < > > > < > = < > <
Kdo má více peněz? RomanŽaneta 4539> Více peněz má Roman.
Opište do sešitu a doplňte >, =, < 35 ___ 4218 ___ ___ 2839 ___ ___ 2417 ___ ___ 2950 ___ 50 7
35 ___ 4218 ___ ___ 2839 ___ ___ 2417 ___ ___ 2950 ___ 50 8 < > = < < > < =
MS Office – vložené tvary 9