POROVNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 100 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_295_2TR_M Autor: Mgr. Iveta Ondruchová 1
Název vzdělávacího materiáluPorovnávání čísel do 100 Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_295_2TR_M Číslo šablonyIII/2 AutorIveta Ondruchová, Mgr. Ročník2. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPMatematika TémaPorovnávání čísel do 100 Očekávaný výstupŽák porovnává čísla do 100, porovnává desítky a jednotky Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s porovnáváním čísel do 100 Datum vytvořeníListopad 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaPorovnávání čísel, desítky, jednotky Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeViz poslední snímek CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2
Rozložíme čísla na desítky a jednotky:
Porovnejte čísla: 87 ___ 9762 ___ ___ 6971 ___ ___ 6335 ___ ___ 9826 ___ ___ 5160 ___ 100 < > = < > > > < < <
Seřaďte čísla od nejmenšího k největšímu: 61, 78, 23, 45, 82, 99, 37, 14, 6, 54, 100, 73 _________________________________________________________________________________________ 6,14,23,37,45,54,61,73,78,82,99,100
Kdo má více peněz? NatálieAdam 5984< Více peněz má Adam.
Opište do sešitu a doplňte >, =, < 85 ___ 4238 ___ ___ 9559 ___ ___ 7277 ___ ___ 2992 ___ 56 7
85 ___ 4238 ___ ___ 9559 ___ ___ 7277 ___ ___ 2992 ___ 56 8 > < = > < > = >
MS Office – vložené tvary 9