Jan Patočka Adam Neckář, C4A.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lao-c' Eliška Lindnerová, C4B.
Advertisements

ETIKA ODPOVĚDNOSTI Karolina Krajcová C4B.
Osvícenství v českých zemích a počátky NO
Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Anotace: Výklad zaměřený na vývoj filozofických směrů
Jan Patočka Název školy
Abraham Maslow Kristýna Chvalová, C4A.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Jakub Kersch, V8A Gymnázium Jiřího Ortena
FILOZOFIE VY_32_INOVACE_5.1.ZSV4.11/Md CZ.1.07/1.5.00/
SVOBODA ČLOVĚKA Mgr. Michal Oblouk.
VY_32_INOVACE_1B8 Františka Plamínková.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS,DUM 13
Masarykova univerzita v Brně Filozofická fakulta Ústav české literatury a knihovnictví Kabinet knihovnictví Semestrální projekt z předmětu Interakce člověk.
Friedrich Schelling Martin Mudruňka 7.AG.
Vývoj v Rusku.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: základy společenských.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_564 _Sámova říše AUTOR: Mgr. Michaela Vašíčková ROČNÍK, DATUM:
VY_32_INOVACE_Př.5.11-Typy elektráren-prezentace
Dětská práce Lucie Pizúrová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdeněk Miler ( – ) autor: Kateřina Marková.
Radek Pilař ( – ) autor: Kateřina Marková.
Démokritos z Abdér Strejčková Barbora, C4A.
Vypracoval: Mgr. Burkovcová Materiál: VY_32_INOVACE_37 Datum:
Filosofická antropologie Konrad Lorenz
Dějiny Nosislavi Miroslav Rylich 2012/2013 ZŠ velké Němčice Vedoucí A.P. Mgr. Petr Grábl.
Husserlova teorie přirozeného světa
Jan Patočka Lukáš Hoskovec, C4B únor 2014.
Pojetí pravdy u pragmatiků
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_DĚJEPIS 05 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Mgr. Lenka Zedníková.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
VY_32_INOVACE_51_04 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Vlastní focení Bohumil Bareš. Velikosti záběru Záběry na sebe musí navazovat a to jak tematicky, tak i velikostně. Univerzálním měřítkem pro velikost.
Konec 16. – polovina 18. století. 2 o Baroko klade důraz na cit, majestátnost, vznešenost a náboženské zanícení. o Pro baroko jsou typické hudební druhy.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Albert Camus Barbora Vaňková.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
 Tomáš Pešl C4B  Martin Heidegger  Život  Díla  Otázky  Zdroje.
Křesťanská etika Lukáš Berczik.
John Ronald Reuel Tolkien
Marek Zámečník C4A ŽIVOTNÍ SÍLA.   francouzský filozof  představitel filozofie života  z rodiny židovského hudebníka  studium matematiky.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 18.
SVĚTOVÉ LIDOVÉ POHÁDKY
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ ČESKÉ ZEMĚ V DRUHÉ POLOVINĚ 19. STOLETÍ II. Autor: Mgr. Marek Kryška Datum: Cílový.
Hermeneutika Strejčková, C4A.
VY_32_INOVACE_CH Opěrná soustava AUTOR : Mgr. Jana Krajinová VYTVOŘENO : říjen 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Laboratorní práce. Téma: Opěrná soustava. Zkoumání.
Naši prezidenti.
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
Filosofická antropologie, K. Lorenz - 8 smrtelných hříchů
Tomáš Garrigue Masaryk
Husserlova teorie přirozeného světa Maryna Zheleznyak.
Období formování klasické politické ekonomie Jedná se o předvoj klasické politické ekonomie (také formativní období KPE)
Filozofie 20. století - Fenomenologie
Kantova etika EVŽEN POUR, C4A. Kantova etika  1785 – Základy metafysiky mravů  Podmínky mravního života  Hypotetický imperativ – podmíněný z vnějšku.
413 PŘ. N. L PŘ. N. L. Díogenés ze Sinopé Jakub Novák Filosof, skvělý řečník.
Prezidenti ČSR a ČR.
Aspergerův syndrom Michal Piskač C3B.
Sokrates Kristýna Chvalová, C4A.
Prof. PhDr. Václav Bělohradský
Tomáš Garrigue Masaryk Jiřina Sedláčková, C4A
Jan Patočka moderní čs. filosofie „Kde se však mění svět a dějiny ? V 'nitru', lépe než v životě jednotlivce.“ Jan Patočka.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Okruh dle RVP: Společenskovědní seminář Tematická.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Václav Bělohradský * Praha.
Tomáš Akvinský Mgr. Vladimír Velešík.
Transkript prezentace:

Jan Patočka Adam Neckář, C4A

Život 1907 - 1977 Filosof 20.století Fenomenologie Edmund Husserl Charta 77

Ocenění Řád Tomáše Garrigua Masaryka

Přirozený svět jako filosofický problém navazuje na myšlenky pozdního Husserla Člověk rezignuje na svoje zkušenosti a rozděluje svět do mnoha vědních oborů. Podrobné zkoumání světa nevede k jeho pochopení, ale k ještě většímu zmatení. Existencionální pohyby lidské existence: Pohyb zakotvení Pohyb práce a boje Pohyb průlomu a pravdy - k dosažení celku světa.

Zdroje http://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Pato%C4%8Dka Navštíveno: 26. 2. 2015 http://www.totalita.cz/vysvetlivky/o_patockaj.php http://www.ceskatelevize.cz/porady/10178281557-jan- patocka/207542155980002