Petr Štos Partner Technology Specialist Microsoft Corporation
Vedení IT IT profesionálové Příliš mnoho času věnovaného „shánění někoho telefonem“ Komunikační nástroje fungují odděleně Uživatelé chtějí mít možnost pracovat odkudkoli Pracovník „Consumer“ software je instalován na firemních stanicích Mnoho adresářových služeb Mnoho rozdílných administrátorských nástrojů Velké investice do stávajících PBX systémů Nejde jen o snížení nákladů Nemá k dispozici, která zaručují flexibilitu
Integrace se stávajícími telefonními systémy Software-powered VoIP Vývojová platforma Software-powered VoIP Komunikace přímo z aplikací Integrované komunikační nástroje Přístup odkudkoli Moderníkomunikace Vnitropodnikové zabezpečení Společné nástroje pro správu Operačnířízení
Sjednocená komunikace pro koncové uživatele Zvyšování provozní výkonnosti Poskytuje integrovanou ochranu Build a Future-Ready Foundation on Software Instant Messaging Aplikační Integrace Týmový pracovní prostor Různé Sítě Různá Zařízení /Kalendář Konference VoIP Identity & Presence
Microsoft Unified Communications Komponenty řešení
Indikátor „přítomnosti” přímo v Office a dalších aplikacích Najít správnou osobu a použít správný typ komunikace Kontext a obsah je sdílen pomocí komunikačních nástrojů “Zaměstnanci promrhají 30 minut týdně sháněním někoho na telefonu; pro 50% hovorů musí zaměstnanci hledat telefonní čísla —Harris, June 2006 “Zaměstnanci promrhají 30 minut týdně sháněním někoho na telefonu; pro 50% hovorů musí zaměstnanci hledat telefonní čísla —Harris, June 2006
Prezence rozšířená na další zařízení (VoIP telefony, mobilní zařízení) Instant Messaging Více účastníků hlasových, video a web konferencí (včetně Roundtable) Software-powered VoIP Integrovaná zařízení
„Do roku 2010 bude 80% společností integrovat komunikaci (hlas/zprávy) do business aplikací nebo procesů.“ —Gartner, May 2006 „Do roku 2010 bude 80% společností integrovat komunikaci (hlas/zprávy) do business aplikací nebo procesů.“ —Gartner, May 2006 Více možností Široká škála zařízení Využití stávajících infrastruktur Zlepšení produktivity Hlasová komunikace integrovaná do aplikací Konzistentní, bohaté uživatelské rozhraní Významné snížení nákladů Potenciál pro významnou úsporu nákladů na zařízení Software business model Více inovací Přístup odkudkoli Adaptivní kodeky
Virtuální audio video meeting Ad-hoc nebo plánované konference Sdílení dokumentů, aplikací a médií v reálném čase RoundTable Detekce aktivního mluvčího a panoramatický pohled Záznam a zpětné přehrání schůzek
„V roce 2007 bude „práce po telefonu“ praktikována více než 60 milióny lidí“ —Gartner —Gartner Není vyžadováno VPN pro bezpečný přístup odkudkoli Kodeky jsou optimalizovány pro pomalé linky (adaptivní) Stejné rozhraní pro Communicator od desktopu po mobilní zařízení
Conferencing Voice over IPUnified Messaging
Servery Klienti Služby Roadmap Roadmap Building a foundation through Servers, Clients and Services Wave 14 Target Communication and Collaboration Services UC Devices through Partners
CAL Klient Server Standard Edition Základní role serveru Enterprise Edition Clusterování Standard CAL Enterprise CAL IM & PřítomnostKonferenceVoIP & Správa hovorů IM Skupinový IM Přítomnost P2P hlas & video Přenos souborů Více uživatelů Data Video Hlas Sdílení aplikací (dříve v LCS CAL) Směrování hovorů Uživatelská správa hovorů Vzdálená správa hovorů (dříve Telephony CAL) Sofware k USB telefonu Office Communicator 2007 Součástí sady Office Pro Plus a Enterprise
© 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.