Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Násobky 7 VY_42_INOVACE_35 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Mgr. Zlatuše Petříková, Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Předmět: matematika Ročník: 3. Využití materiálu: procvičení násobků sedmi Forma výuky: opakování ve dvojicích, správné řešení viz zápatí jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor, list papíru
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ První z dvojice přeříká násobky 7: Jestliže to neuměl – mračouna. Druhý z dvojice rychle nakreslí na papír: Jestliže to první uměl rychle - srdce. Jestliže uměl pomalu, nebo se opravoval – hlemýždě.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Spolu si řekněte, které násobky sedmi nepatří do řady: 0, 7, 14, 20, 21, 28, 35, 42, 48, 49, 56, 63, 70 Kdo z dvojice to věděl, nakreslí si srdíčko. (Mohou si ho nakreslit oba.)
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Druhý z dvojice přeříká násobky 7 pozpátku: Jestliže to neuměl – mračouna. První z dvojice rychle nakreslí na papír: Jestliže to první uměl rychle - srdce. Jestliže uměl pomalu, nebo se opravoval – hlemýždě.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Najděte všechny násobky sedmi a sečtěte je: Máte-li správný výsledek, nakreslí si každý z vás srdíčko.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Doplňte násobky sedmi tak, aby platilo: 65 – ? = ? = ? = ? = 50 Jste-li hotovi, kreslete na papír sedm věcí, které patří do školy.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Sám si podle nakreslených obrázků zhodnoť svou práci.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Citace: