DĚLENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VYMYDLENÁ PÍSNIČKA – vyjmenovaná slova po M
Advertisements

Zpracovala: Mgr. Ivana Múčková, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 438
HOSTINA U SÝKORY – vyjmenovaná slova po S
STRAŠLIVÁ PÍSEŇ O NEOPATRNÉ MLYNÁŘCE- vyjmenovaná slova po L
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
KRÁL ATLET – vyjmenovaná slova po V
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46.
O BYDLENÍ- vyjmenovaná slova po B Zpracovala Mgr. Dana Kubešová v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM – operační program pro konkurenceschopnost, projekt:
DĚLENÍ ČÍSLEM 4 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
DĚLENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 4 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 47.
FYZIKA – vyjmenovaná slova po F a Z
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 9 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 57.
Násobení číslem 1 Hlavolam Doplňovačka
Dělení číslem 1 Hlavolam Doplňovačka Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 42.
Násobení číslem 2 Hlavolam Doplňovačka Procvičování Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43.
80.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 1 – 8.
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
DĚLENÍ ČÍSLEM 9 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 53.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Elektronická učebnice - I
DĚLENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 52.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
VY_32_INOVACE_23_ Prvouka 3. ročník Jsme Evropané
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_150_Restaurace AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3., 11.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 45.
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
DĚLENÍ ČÍSLEM 2 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 44.
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
8.1 Sčítání do 20 bez přechodu desítky
87.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 9
85.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 7
84.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 6
82.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 4 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika.
Piš a počítej.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál
ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu CZ.1.07/1.4.00/
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Materiál je připraven pro práci s interaktivní tabulí.
Početní operace v oboru přirozených čísel
VY_32_Inovace_ Numerace do sčítání Matematika 2.ročník
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 – odčítání bez přechodu přes 10
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_19
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Transkript prezentace:

DĚLENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56

Vypočítej a vylušti tajenku 40:8= 8:8= 56:8= 72:8= 32:8= 80:8= 16:8= 24:8= 48:8= 64:8= 25:5= 28:4= Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56 1O 7L 4Č 9I 5H 2A 8Č 5E 10M 3CH 7K 6Á

Doplň správné slovo do textu: Ze sousedního kadeřnictví to _____________(32:8) holič Macháček. Vzal __________(72:8) a štětku a chytře ___________(64:8) Goliáše na bocích, kde to nejvíc potřeboval. „ Teď proklouzne jako __________(40:8),“________(24:8) na tatínka optimisticky. Ale ____________(48:8) není malina. Ani se __________(16:8). Teď si asi říkáte: Co Radovan? ___________(8:8) tam se založenýma rukama a ___________(56:8) vůbec žádný nápad? Má. Zrovna ho __________(80:8). 5 = malina, 9 = mýdlo, 8 = namydlil, 2 = nehnul, 3 = mrkl, 6 = kedluben, 4 = pozoroval, 10 = dostal, 1 = Stojí, 7 = nemá Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56

Procvičování: Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56 Sleduj květinku, tvoř příklady a vypočítej: ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ Vyřeš slovní úlohu: V pondělí natrhala maminka na zahrádce 32 jahod. Druhý den jich objevila 8krát méně. Kolik jahod natrhala v úterý? Zápis:______________________ ______________________ Výpočet: ___________________ Odpověď: _____________________________________ Doplň násobky čísla 8 tam i zpět:

Použitá literatura: Zdeněk Svěrák: Radovanovy radovánky – Jak vyzrát na motýly a další příhody, Fragment, 2008 Obrázek z klipartu nebo vlastní tvorba Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu „Moderní škola“, reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ , který je realizován v rámci OP VK a financován ze zdrojů Strukturálních fondů EU (ESF) a ze státního rozpočtu ČR Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56