Sestavování jídelníčku VY_32_INOVACE_09 Sada 8 Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Sestavování jídelníčku VY_32_INOVACE_09 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík Jan, 08 - 2011 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Anotace: Předmět: Výchova ke zdraví Ročník: 6. třída Využití materiálu: správné sestavování jídelníčku Forma výuky: prezentace v programu powerpoint, společný rozhovor, podrobnější metodika viz. poznámky u jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor
Sestavování jídelníčku Do jídelníčku zařazujeme jen takové pokrmy, které nám nejvíc chutnají. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky.
Odpověď: Ne.
Sestavování jídelníčku 2. Přihlížíme k věku strávníků. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky.
Odpověď: Ano.
Sestavování jídelníčku 3. Vycházíme z finanční možností rodiny. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky.
Odpověď: Ano.
Sestavování jídelníčku 4. Ke každému jídlu zařadíme sladký moučník. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky.
Odpověď: Ne.
Sestavování jídelníčku 5. Součástí každého jídla by měla být zelenina nebo ovoce. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky.
Odpověď: Ano.
Sestavování jídelníčku 6. Ryby zařazujeme jen výjimečně. Poznámky: Žáci komunikují mezi sebou a hledají odpovědi na zadané otázky.
Odpověď: Ne.
Citace: MARÁDOVÁ, Eva. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha : Fortuna, 2004. 64 s. ISBN 80-7168-914-9. http://office.microsoft.com Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692