ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Advertisements

PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_67 NázevPresent simple - positive Téma hodinyMůj den PředmětAnglický jazyk.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
So, such, (a) few, (a) little Nominal Subject Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PRO JEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU : Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_15_A6_Bartonkova TÉMA : Opakování – přítomný čas prostý OBSAH : Opakování – přítomný čas prostý.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
The Tomsons American TV Family. N´t  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE  ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ  projekt v rámci vzdělávacího.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Anotace Question tags Intonace Tvoření tázacích dovětků Věty na procvičení této gramatiky Test.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Shopping 2. ledna 2014 VY_32_INOVACE_150119
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název vzdělávacího materiálu
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR: Zora Pavlištová TEMATICKÁ OBLAST: Slovní zásoba NÁZEV DUMu: Tématické procvičení slovní zásoby POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu: 03 KÓD DUMu: ZP_SLOV_ZÁSOBA_03 DATUM TVORBY: ANOTACE (ROČNÍK): DUM opakuje slovní zásobu z 3.lekce (Unit 3) učebnice Success Elementary s tématem Same or different ( appearance and personality) použitím definic a doplňování slov do vět. Řešením cvičení je anglické přísloví a snaha najít jeho český ekvivalent. DUM je vhodný k použití procvičení tématické slovní zásoby nebo po dokončení lekce v uvedené učebnici jako procvičení nebo testování. METODICKÝ POKYN: Studenti použijí pracovní list (poslední snímek prezentace) k zapisování definovaných slov a následnému doplnění přísloví.

Success Elementary Vocabulary practice Read the sentence/definition and complete the word Write the word down with the marked letter Complete the English proverb at the end of the presentation with the marked letters Try to find a Czech equivalent to the proverb

UNIT 3 Same or different

1 She lives in an a _ _ _ _ _ _ _ t on the top floor of a high-rise building.

2 Sylvia finds it difficult to meet new people. She´s very s _ y.

3 My grandfather´s hair was dark brown when he was young, now it´s g _ _ y.

4 The front part of the head with eyes, a nose and a mouth is called a f _ _ e.

5 A: ‘Have you got a _ _ t?‘ B: ‘Yes, a dog called Ronnie‘.

6 A: ‘Can you h _ _ _ me with the cleaning?‘ B: ‘Sorry, I can´t, I must do my homework.‘

7 Joe can p _ _ y the guitar very well.

8 She´s very p _ _ _ _ y with blond hair and blue eyes. All the boys want to go out with her.

9 My aunt is about fifty years old. She´s m _ _ _ _ e-a _ _ d.

10 Magie´s height is 178cm and Anna´s height is 180cm. They´re b _ _ h very tall.

11 Paul always gets good marks although he doesn‘t study hard. He´s c _ _ _ _ r.

12 ‘Can you turn the music down, please? It´s very n _ _ _ y here and I can´t work properly.‘

13 John eats a lot, but he´s not fat. He´s very t _ _ _.

14 My mother was at the hairdresser´s yesterday to have her hair cut. Now it´s s _ _ _ t.

15 My father´s got short, brown, s _ _ _ _ _ _ t hair.

16 A: ‘Do you p _ _ _ _ r disco music to rock?‘ B: ‘No, I don´t. I like rock music much more.‘

17 He´s got no hair at all. He´s b _ _ d.

18 Mary´s hair is dark and c _ _ _ y. She looks like an African.

19 Joe is s _ _ _ _ _ r to his father – he´s also tall and slim and very good at sports.

20 Pete is very c _ _ _ _ _ _ _ t. He believes he´s the best and never admits making a mistake.

21 We can hear with our e _ _ s.

22 In the morning I´m very e _ _ _ _ _ _ _ c and I can do a lot of work. In the evening I feel tired and lazy.

23 Her voice is very s _ _ t. She speaks quietly and calmly.

24 A: ‘What are your i _ _ _ _ _ _ ts?‘ B: ‘History and photography.‘

25 A: ‘What´s your boss´s p _ _ _ _ _ _ _ _ _ y?‘ B: ‘He´s usually nice and friendly, but he gets angry quite easily.‘

26 The live in one flat together. They´re f _ _ _ _ _ _ es.

27 They were born to the same mother, on the same day and at the same time. They´re _ _ _ ns.

28 60 minutes = 1 _ _ _ r.

29 Eve is always extremely n _ _ _ _ _ s before taking an exam. She studies hard, but she´s afraid of failing.

30 I put all my cards and money in a wa _ _ _ _. It´s brown and made of leather.

31 Stephen is learning to play the piano, he has to p _ _ _ _ _ _ e almost every day.

32 In the corner of my bedroom there´s a d _ _ k with a computer on it.

33 Her son is very l _ _ _ _ y. He jumps and runs around all the time, he never sits down for a rest.

The proverb _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

The Czech equivalent Jablko nepadá daleko od stromu.

Worksheet 1.a _ _ _ _ _ _ _ t 2.s _ y 3.g _ _ y 4.f _ _ e 5._ _ t 6.h _ _ _ 7.p _ _ y 8.p _ _ _ _ y 9.m _ _ _ _ e-a _ _ d 10.b _ _ h 11.c _ _ _ _ r 12.n _ _ _ y 13.t _ _ _ 14.s _ _ _ t 15.s _ _ _ _ _ _ t 16.p _ _ _ _ r 17.b _ _ d 18.c _ _ _ y 19.s _ _ _ _ _ r 20.c _ _ _ _ _ _ _ t 21.e _ rs 22.e _ _ _ _ _ _ _ c 23.s _ _ t 24.i _ _ _ _ _ _ ts 25.p _ _ _ _ _ _ _ _ _ y 26.f _ _ _ _ _ _ es 27._ _ _ ns 28._ _ _ r 29.n _ _ _ _ _ s 30.wa _ _ _ _ 31.p _ _ _ _ _ _ e 32.d _ _ k 33.l _ _ _ _ y

Zdroje: vlastní práce autora