množné číslo (pravidelné)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lesson 1 pozdravy (neformální) počítání 1-5
Advertisements

RISKUJ! VY_22_INOVACE_68 Anglický jazyk 9. ročník
Zájmena (osobní) I have got / We have got Angličtina 7. ročník
Angličtina 7. ročník Autor: Jitka de Oliveira Manuelová, BBS Základní škola Pelhřimov, Komenského IN THE CLASSROOM this x that my x your VY_22_INOVACE_12.
vezmi si tužku a velký papír
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Maths VY_22_INOVACE_19 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
ČAS – TIME (celé hodiny)
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_34.
Numbers Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
gramatika BÝT - otázka VY_22_INOVACE_41
PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Hello.
Procvičování učiva anglického jazyka 1.pololetí Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských.
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I.3.BD.35 There is,there are. Když říkáme, že někde něco nebo někdo je, použijeme k tomu vazbu There is nebo There are. There is pokud.
ZÁKLADNÍ ČÍSLOVKY SE UČÍME ZPAMĚTI : ONE.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Seznamování se s angl. jazykem – My classroom, numbers
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Označení DUM 13 _ 09 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
OPAKOVÁNÍ 7.ročník 1. – 3. lekce
ČLEN určitý / neurčitý Anglický jazyk 7. ročník
Časování slovesa BÝT (to be)
VY_22_INOVACE_36 Angličtina 7. ročník Autor: Jitka de Oliveira Manuelová, BBS Základní škola Pelhřimov, Komenského 1326 slovní zásoba HOUSE.
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora
Angličtina 9. ročník Autor: Jitka de Oliveira Manuelová, BBS Základní škola Pelhřimov, Komenského 1326 slovní zásoba HOME VY_22_INOVACE_43.
29.1 Pamětné sčítání a odčítání do 1000
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_109.
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Numbers – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Čísla – number Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nikola Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
VY_32_INOVACE_275 Numbers Čísla 1-20.
FAMILY #1 Who is this / that? Who is it? Angličtina 7. ročník
Time in english What´s the time? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. V ě ra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Plurals Název sady: Project 1 Č íslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jitka Vodrážková Hello, kids! VY_22_INOVACE_1A_29_WHAT_TIME_IS_IT Čas v celých hodinách Vyjádření jednoduchých časových údajů Procvičování,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_32_Číslovky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_33_Vazba.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Angličtina pro 2. stupeň ZŠP a ZŠS Uherský Brod
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_15_Čísla Téma: Čísla
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 1
VY_22_INOVACE_43 Anglický jazyk 9. ročník Autor: Jitka de Oliveira Manuelová, BBS Základní škola Pelhřimov, Komenského 1326 slovní zásoba HOME.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
Numbers Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Riskuj.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
množné číslo (pravidelné)
VY_22_ INOVACE_ 11_ ANGLICKÝ JAZYK 3
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
VY_22_INOVACE_1A_26_NUMBERS
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_36AJ_3tr_SLOVICKA12.
WHAT’S THE TIME? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola praktická Česká Třebová
Count animals Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Použitý materiál: www. Office. Microsoft.com
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Transkript prezentace:

množné číslo (pravidelné) VY_22_INOVACE_14 Anglický jazyk 7. ročník Autor: Jitka de Oliveira Manuelová, BBS Základní škola Pelhřimov, Komenského 1326 množné číslo (pravidelné)

Množné číslo +s (+es) 1 book 2 books 1 bus 2 buses

Množné číslo (pravidelné) one car two one table four one book seven one chair nine one window ten one door eight one pen six one pencil three one bus two one box six cars tables books chairs windows doors pens pencils buses boxes

1. 3. three cars 2. two balls three boys 5. five tables 4. four girls

two blackboards 2. four doors 1. 3. three chairs two teachers 5. two classrooms 4.

Zdroj obrázků: www.clker.com, autor THE END Zdroj obrázků: www.clker.com, autor