Partnerská strategie Martin FANTA Manažer Partnerské Skupiny Microsoft Česká Republika
Obsah 1. Partnerská strategie Budovaní partnerského ekosystému Vzdělaváni partnerů 2. Distribuční modely Dle produktu Dle licenci 3. Systém partnerské podpory
1.) Partnerská strategie Priority na toto pololetí: 1. Získat pro spolupráci další SBSC partnery 2. Pomáhat SBSC partnerům se získáváním příslušných znalostí 3. Posun Gold&Certifikovaných partnerů k roli poradce pro prodej řešení 4. Budovat společné aliance se silnými partnery (HP; O2; Makro) a nabízet kompletní řešení pro SB zákazníky 5. Solution Partner Club pro partnery prodávající do MidMarketu 6. Maximalizace využití EU grantů (EUGA) 7. Vzdělávání partnerů (např. Seminář MapaBolestí pro partnerské obchodníky; )
2.) Distribuční strategie Autorizovaní distributoři – software: FG eD’system; SWS; Tech Data FG eD’system; SWS; Tech Data C-OEM eD’system; SWS; Tech Data; BGS Levi C-OEM eD’system; SWS; Tech Data; BGS Levi Embedded Elbacom; Silica Embedded Elbacom; Silica Autorizovaní distributoři – hardware: Entertainment&Devices AT comp; BGS Levi Entertainment&Devices AT comp; BGS Leviwww.microsoft.com/cze/partners/contacts
3.) Systém partnerské podpory Microsoft Partner Leadership Team Partner account manažeři (PAM) Model regionálních PAMů Manažeři obchodních příležitostí Manažerka pro retailové řetězce Produktová předprodejní telefonická podpora (T-PTS)
© 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.