VY_32_INOVACE_TMM20960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0883 Název projektu: Rozvoj.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_PSYPS14760ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Advertisements

VY_32_INOVACE_PSYM20160ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Vlastnosti kovů VY_32_INOVACE_CH1 – 11 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Funkční gramotnost II. -opakování grafy - mapy - počasí J. Poddaná.
VY_32_INOVACE_PSYM25360ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM21260BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
MÍZNÍ CÉVY, SLEZINA A BRZLÍK
Vypravování o prázdninách
VY_32_INOVACE_PSYM23960ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM20260ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM21860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20360BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM24460ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM23660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS14060ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS15260ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM22860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20560BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_TMM21560BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM22660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM21460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
PŘÍRODOPIS-8. ročník NEMOCI SRDCE A CÉV.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_PSYM21060ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM23160BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM21660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS14160ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvo ř en v rámci projektu Opera č ního programu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_PSYPS12560ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
VY_32_INOVACE_TMM25460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_29_SVALY_PREDNI_CAST
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
VY_32_INOVACE_PSYM23060ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Chromatografie VY_32_INOVACE_CH1 – 01 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
VY_32_INOVACE_PSYPS10360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Sklípkani.
VY_32_INOVACE_TMM20460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYPS13660ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
VY_32_INOVACE_PSYPS15960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20260BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_TMM22960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
Částicová stavba látek Vlastnosti vyplývající z jejich struktury
Označení DUM 14 _ 06 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
PŘÍRODOPIS - 9. roč. PORUCHY ZEMSKÉ KŮRY
VY_32_INOVACE_PSYPS15860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM25160ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS13960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Obecná geologie Vznik života na Zemi Vznik života na Zemi - před více než 4 mld. let naráží planetka velikosti Marsu do Země ( t = 6000°C, vysoký tlak)
Savci.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_TMM20960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony: III/2 Datum vytvoření: Autor: Mgr. Barbora Boudová Určeno pro předmět: Teorie masáží Tematická oblast: Úvod do problematiky masáží Obor vzdělání: Masér sportovní a rekondiční ( L/02) 2. ročník Název výukového materiálu: Barvy v pracovním prostředí Popis využití: výukový materiál s využitím dataprojektoru a notebooku k prohlubování a upevňování učiva Čas: 30 minut

Význam barev Význam barev není pouze estetický, ale barvy jsou nositelem určité funkce a mají vliv na komunikaci. Význam barev není pouze estetický, ale barvy jsou nositelem určité funkce a mají vliv na komunikaci. Pomocí barev lze vyjádřit své emoce a pocity. Pomocí barev lze vyjádřit své emoce a pocity. Výběr barev je ovlivněn věkem, pohlavím a zdravotním stavem. Výběr barev je ovlivněn věkem, pohlavím a zdravotním stavem. Barvy mají vliv na fyziologické a psychické procesy – ovlivňují krevní tlak, frekvenci dýchání, svalový tonus, emoce, pozornost. Barvy mají vliv na fyziologické a psychické procesy – ovlivňují krevní tlak, frekvenci dýchání, svalový tonus, emoce, pozornost.

Úkol : Co je to Feng Shui?

Řešení · Feng Shui je 3500 let staré čínské učení o harmonickém životě a práci. Nabízí nám možnosti, kterými můžeme ovlivnit kvalitu našeho bydlení, pracovního prostředí a tím ovlivňuje kvalitu našeho žití. · Feng Shui je 3500 let staré čínské učení o harmonickém životě a práci. Nabízí nám možnosti, kterými můžeme ovlivnit kvalitu našeho bydlení, pracovního prostředí a tím ovlivňuje kvalitu našeho žití. · Zvyky Feng Shui mají své kořeny v čínském náhledu na vesmír. V doslovném překladu znamená Feng Shui vítr a voda (pět elementů). · Zvyky Feng Shui mají své kořeny v čínském náhledu na vesmír. V doslovném překladu znamená Feng Shui vítr a voda (pět elementů). · Cílem Feng Shui je vytváření zdravého, harmonického a plodného prostředí pro život a práci. · Cílem Feng Shui je vytváření zdravého, harmonického a plodného prostředí pro život a práci.

Podle čeho vybíráme barvy? Barvy vybíráme podle pracovní činnosti, velikosti a charakteru prostoru, kvality osvětlení. Barvy vybíráme podle pracovní činnosti, velikosti a charakteru prostoru, kvality osvětlení. Pro fyzicky namáhavou práci volíme raději teplé odstíny, pro duševní práci volíme uklidňující barvy, např. modrou. Pro fyzicky namáhavou práci volíme raději teplé odstíny, pro duševní práci volíme uklidňující barvy, např. modrou. Teplé barvy mají aktivizující účinek. Teplé barvy mají aktivizující účinek. Studené barvy vzbuzují dojem klidu a chladu. Studené barvy vzbuzují dojem klidu a chladu.

Úkol: Rozdělte se do trojic a zhodnoťte pozitiva a negativa zařízení této provozovny, diskutujte o tom s pedagogem

Rozdělte se do trojic a popište, jak na vás působí vybavení a barvy v této masérské provozovně VIP klientů

Odkazy Obrázek ke snímku č.3 Obrázek ke snímku č.3 a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&t bnid=T8YzVSbRfYEmwM:&imgrefurl= drnona.cz/post/feng-shui-co-to-vlastne-je- 85/&imgurl= drnona.cz/domain/activconzult/files/feng- shui.gif&w=300&h=300&ei=1QJHUMfUCoXFswbOmoDwAQ&zoom =1&iact=hc&vpx=1015&vpy=514&dur=5381&hovh=225&hovw=225 &tx a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&t bnid=T8YzVSbRfYEmwM:&imgrefurl= drnona.cz/post/feng-shui-co-to-vlastne-je- 85/&imgurl= drnona.cz/domain/activconzult/files/feng- shui.gif&w=300&h=300&ei=1QJHUMfUCoXFswbOmoDwAQ&zoom =1&iact=hc&vpx=1015&vpy=514&dur=5381&hovh=225&hovw=225 &tx Staženo z internetu dne ,8, 40 hod Staženo z internetu dne ,8, 40 hod

Odkazy Obrázek ke snímku č. 6 Obrázek ke snímku č. 6 a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&t bnid=AEIq6DEjBXYf_M:&imgrefurl= robin.cz/&imgurl= robin.cz/provozovna2.jpg&w=1536&h=1152&ei=5wVHUKz0EsjQsgaJ 0oDADg&zoom=1&iact=rc&dur=461&sig= & page=3&tbnh=158&tbnw=211&start=45&ndsp=26&ved=1t:429,r:16,s:4 5,i:271&tx=78&ty=102 a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&t bnid=AEIq6DEjBXYf_M:&imgrefurl= robin.cz/&imgurl= robin.cz/provozovna2.jpg&w=1536&h=1152&ei=5wVHUKz0EsjQsgaJ 0oDADg&zoom=1&iact=rc&dur=461&sig= & page=3&tbnh=158&tbnw=211&start=45&ndsp=26&ved=1t:429,r:16,s:4 5,i:271&tx=78&ty=102 Staženo z internetu dne ,9, 40 hod Staženo z internetu dne ,9, 40 hod

Odkazy Obrázek ke snímku č.7 Obrázek ke snímku č.7 a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&t bnid=lVOdL3giFUxkEM:&imgrefurl= styl/nejdrazsi-dum-na-kypru-stoji-za-25-milionu- eur/&imgurl= expensive-house-in-Cyprus x369.jpg&w=500&h=369&ei=NARHULzmG5HmtQa61YHgAQ&z oom=1&iact=hc&vpx=390&vpy=334&dur=6672&hovh= a&sa=N&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=893&tbm=isch&t bnid=lVOdL3giFUxkEM:&imgrefurl= styl/nejdrazsi-dum-na-kypru-stoji-za-25-milionu- eur/&imgurl= expensive-house-in-Cyprus x369.jpg&w=500&h=369&ei=NARHULzmG5HmtQa61YHgAQ&z oom=1&iact=hc&vpx=390&vpy=334&dur=6672&hovh= Staženo z internetu dne ,9, 40 hod Staženo z internetu dne ,9, 40 hod