Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Advertisements

HMYZ s proměnou dokonalou
HMYZ s proměnou dokonalou
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
ZOOLOGIE ŘÁD: MOTÝLI.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Pavlína Kovářová
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Upraveno (pro ZŠ) z materiálu:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Hmyz Motýli.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) septima, 3. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Anatomie člověka Předmět.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) septima, 3. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Anatomie člověka Předmět.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Pří_082_Rozmanitost přírody_Noční motýli Autor: Mgr. Marie Boučková
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Zoologie Předmět Biologie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_423.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_PŘ _Dvoukřídlí,motýli,prac
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Elektronická učebnice - II
Hmyz s proměnou dokonalou
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Motýli Noční a denní.
Třída škola Seznámení se školními pomůckami, vybavením třídy.
NOČNÍ MOTÝLI Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_328.
Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_329
Poznávačka : HMYZ.
Pří_081_Rozmanitost přírody_Denní motýli Autor: Mgr. Marie Boučková
Hmyz s proměnou dokonalou
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Veronika Kurišová Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_V.ZOO4 Vytvořeno:14.
Motýli Hmyz Holometabolia vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Denní motýli (hmyz). Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Veronika Kurišová Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_V.ZOO3.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_130_Hmyz - motýli
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_25_PRVOUKA
HMYZ S PROMĚNOU DOKONALOU
Prezentace seznamuje žáky se stavbou těla a typy vývoje hmyzu Předmět
Motýli Autor: Mgr.Diana Mücksteinová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
HLÍSTI.
MOTÝLI VY_32_INOVACE_XVII-C-19.
Řád: Motýli sací ústrojí se sosákem Živí se rostlinnými šťávami
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Hmyz.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Transkript prezentace:

Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.1026 Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: 22. 4. 2013 Ročník (obor) prima 79-41-K/81, Gymnázium Tematická oblast Zoologie Předmět Biologie Anotace: Prezentace, která by měla sloužit k procvičování již osvojeného učiva o motýlech. Šablona Číslo materiálu III/2-9 III/2-9-19

Motýli - opakování http://110.164.70.76/freshy5/Image/freshy_4.jpg

Vyjmenuj skupiny motýlů, kteří dostali svá pojmenování podle převažujícího zbarvení křídel: 1) ........................... 2) ........................... 3) ........................... 4) ........................... http://www.scotnature.co.uk/assets/images/Gallery/Butterflies/Scarce%20Copper%20Lycaena%20virgaureae,%20Poland%20%20.jpg Ohniváček

Vyjmenuj skupiny motýlů, kteří dostali svá pojmenování podle převažujícího zbarvení křídel: 1) ........................... 2) ........................... 3) ........................... 4) ........................... bělásci http://www.scotnature.co.uk/assets/images/Gallery/Butterflies/Scarce%20Copper%20Lycaena%20virgaureae,%20Poland%20%20.jpg žluťásci hnědásci modrásci Ohniváček

Vyjmenuj motýly, kteří mají na svých křídlech skvrny tvaru očí: 1). 2) http://i.idnes.cz/alik/kridlo-oko.jpg

Vyjmenuj motýly, kteří mají na svých křídlech skvrny tvaru očí: 1). 2) http://i.idnes.cz/alik/kridlo-oko.jpg babočka paví oko okáči jasoň červenooký martináč hrušňový

Vyjmenuj motýly, jejichž larvy považujeme za škůdce: 1) ........................... 2) ........................... 3) ........................... 4) ........................... 5) ........................... 6) ............................ http://www.agromanual.cz/userfiles/image/gall_kalendar/05-2012/18_zeli_posk_housenkami_2176.jpg

Vyjmenuj motýly, jejichž larvy považujeme za škůdce: 1) ........................... 2) ........................... 3) ........................... 4) ........................... 5) ........................... 6) ........................... bělásek zelný moli - šatní, obilní http://www.agromanual.cz/userfiles/image/gall_kalendar/05-2012/18_zeli_posk_housenkami_2176.jpg obaleč jablečný píďalky klíněnka jírovcová bekyně mniška

Popiš rozdíly mezi denními a nočními motýly: ZNAK DENNÍ NOČNÍ AKTIVITA ZBARVENÍ TYKADLA

Popiš rozdíly mezi denními a nočními motýly: ZNAK DENNÍ NOČNÍ AKTIVITA ZBARVENÍ TYKADLA ve dne v noci výrazné méně výrazné paličkovitá nitkovitá,hřebenitá

Který motýl je tohoto příčinou? ..................................................... http://blog.denik.cz/blog/3646/39923/k197.jpg http://files.strasnice.org/200000342-8bb658cb03/klinenka.jpg

Který motýl je tohoto příčinou? ..................................................... klíněnka jírovcová http://blog.denik.cz/blog/3646/39923/k197.jpg http://files.strasnice.org/200000342-8bb658cb03/klinenka.jpg

Který motýl je tohoto příčinou? ..................................................... http://assets.inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2012/01/Silk-production-e1325620882638.jpg http://arch-pubs.usc.edu/malaysia/wp-content/uploads/2011/08/P1040498.jpg http://www.ft-studio.com/wp-content/uploads/2011/01/Uzbek_silk_production.jpg http://media.novinky.cz/035/350353-original1-2lpiv.jpg

Který motýl je tohoto příčinou? ..................................................... bourec morušový http://assets.inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2012/01/Silk-production-e1325620882638.jpg http://arch-pubs.usc.edu/malaysia/wp-content/uploads/2011/08/P1040498.jpg http://www.ft-studio.com/wp-content/uploads/2011/01/Uzbek_silk_production.jpg http://media.novinky.cz/035/350353-original1-2lpiv.jpg

Použitá literatura a zdroje Dobroruka, L. J. et al. (1997): Přírodopis I. Pro 6. ročník základní školy. Scientia, Praha, 127 s. Čabradová, V. et al. (2003): Přírodopis 6. Učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia. Fraus, Plzeň, 120 s. Jelínek, J. & Zicháček, V. (2007): Biologie pro gymnázia. Nakladatelství Olomouc, Olomouc, 575 s. Papáček, M. et al. (1994, 1997): Zoologie. Scientia, Praha, 285 s. Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2013-04-22]. http://110.164.70.76/freshy5/Image/freshy_4.jpg http://www.scotnature.co.uk/assets/images/Gallery/Butterflies/Scarce%20Copper%20Lycaena%20virgaureae,%20Poland%20%20.jpg http://i.idnes.cz/alik/kridlo-oko.jpg http://www.agromanual.cz/userfiles/image/gall_kalendar/05-2012/18_zeli_posk_housenkami_2176.jpg http://files.strasnice.org/200000342-8bb658cb03/klinenka.jpg http://blog.denik.cz/blog/3646/39923/k197.jpg http://assets.inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2012/01/Silk-production-e1325620882638.jpg http://arch-pubs.usc.edu/malaysia/wp-content/uploads/2011/08/P1040498.jpg http://www.ft-studio.com/wp-content/uploads/2011/01/Uzbek_silk_production.jpg http://media.novinky.cz/035/350353-original1-2lpiv.jpg