Interaktivní reporting SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SAP Business One 8.82 Přehled
Advertisements

Andrea Vlčková Jak prodávat produkty Microsoft v akademickém sektoru a v sektoru veřejné správy Andrea Vlčková
AJAX fenomén současného internetu Dalibor Kačmář Academic Developer Evangelist Microsoft ČR host Vítek Karas Senior Software Development Engineer Microsoft.
Vladimír Vencálek CEO Martin Švec CRM Projekt Manažer
Virtuální akademie Řešení privátního cloudu.
Úsporný management kampaně SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
MICROSOFT BUSINESS INTELLIGENCE Pavel Cach Solution Specialist: BI, Aplikace
ISV Community Days. Čtvrtletně Technologická část zaměřená na jednu technologii.NET Connected Apps, Windows Server 2003 Enhanced, SQL VS 2005,
Michal Neuwirth Partner Technical Readiness Microsoft s.r.o.
Analytika BI SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Přehled struktury podniku
Priority IT v bankách a pojišťovnách pro rok 2012: Strategie Microsoftu pro finanční instituce Roman Cabálek, generální ředitel Microsoft ČR
SAP Best Practices Odvětvové a meziodvětvové know-how v jednom paketu Dostupnost pro zákazníky SAP a partnery SAP.
SAP Business All-in-One, Průzkum SAP Best Practices Asie z roku 2006, Asie, tichomoří, Japonsko Chris Schuler, Julianne Tosa SAP Asia, Singapore.
Úsporný management kampaně SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Management činností SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Management tipů SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
SAP Best Practices Odvětvové a meziodvětvové know-how v jednom paketu
Předkonfigurované odborné znalosti SAP Best Practices for CRM
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
This presentation, including any supporting materials, is owned by Gartner, Inc. and/or its affiliates and is for the sole use of the intended Gartner.
Zkušenosti s nasazením standardních aplikačních řešení v podmínkách samosprávy Michal Petrtýl a Petr Slaba SAP ČR.
Jak využít Office 365? Několik scénářů. | Copyright© 2010 Microsoft Corporation.
Heterogenní serverové prostředí, správa, bezpečnost a interoperabilita Jak zajistit interoperabilitu v hererogenním serverovém prostředí? Jak spolupracuje.
Jiří Burian DPE PM Nový typ aplikací a požadvků Visual Studio 2008 Silverlight Expression Web 2.0 Připravujeme lokalizaci komunitních.
Advanced Technologies 05 Rozšířené monitorování infrastruktury pomocí MOM 2005 Ondřej Výšek Systémový Specialista Infinity a.s., member of Synergon Group.
Andrea Vlčková Licensing Marketing Manager
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Confidentiality/date line: 13pt Arial Regular, white Maximum length: 1 line Information separated by vertical.
Výkon závislé práce mimo pracovněprávní vztah Červen
Analytika BW SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Použití kalkulačního schématu pro určení nákladů SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Přehled scénáře - 1 Účel a výhody: Cíl Výhody
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
Petr Štos Partner Technology Specialist Microsoft Corporation.
Novell ® Teaming+Conferencing Spolupráce, která dává smysl Ing. Martin Řehořek Client Manager
Partnerská konference Solution Partners Clarion Congress Hotel Prague 1. října 2009.
Internet Explorer 8 Štěpán Bechynský Developer Evangelist Microsoft s.r.o.
Michaela Hernady, Microsoft s.r.o Partner Development Manager
Information Worker v období 2006/2007 People – ready business Drahoslav Dvořák Solution Specialist Microsoft.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Making Contracts 06B16 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníLeden.
Windows 7 & Internet Explorer 8 vývoj aplikací a kompatibilita Štěpán Bechynský, Ondřej Štrba Developer Evangelists
SAP Best Practices for CRM Co je nového. © SAP 2010 / Strana 2 SAP Best Practices for Customer Relationship Management obsahují předkonfigurované podnikové.
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
Management tipů SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Pořízení a spotřeba konsignační zásoby
Zpracování prodeje pomocí třetí strany (s dodavatelským avízem)
Jakub Kvaček Segment Manager – Breadth Microsoft Česká republika
Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou René Klčo Microsoft System Center Data Protection Manager 2007.
Management činností SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Podpora pro partnery zdroje pro obchodníky, studie návratnosti, případové studie atd. René Klčo Partner Account Manager.
1 1 Introduction to Navision 4.00 ESF –MU, Czech Republic Jaromír Skorkovský, MS., PhD.
Potřebujete vybudovat business aplikaci? Pokryje dílčí obchodní potřeby určité skupiny zaměstnanců, jednoho nebo více týmů Bude vytvořena / připravena.
Úřad veřejné správy – organizace služeb občanům
Reforma auditu v EU Odborný program na VH IFA Petr Kříž President Federace evropských účetních FEE.
Práce ve mzdě SAP Best Practices.
Jan Dryml Systems Engineer Microsoft. Databáze SCCM 2007 Operační data Konfigurační data SCCM server Může poskytovat všechny nebo jen některé Uživatelská.
CZECH STATISTICAL OFFICE Na padesátém 81, CZ Praha 10, Czech Republic Blind Friendly Website Helena Koláčková Czech Statistical Office.
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Chytrá volba pro podnikání René Keyzlar Operator Channel Lead 1/3/2012.
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
Accelerating Your Success TM IBM Tivoli NEWS Petr Klabeneš
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Computers Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-19 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Use this title slide only with an image Zdeněk Sýkora, SAP ČR 18.května 2016 SAP - pohled (odpověď) na IoT dodavatelem ERP systémů pro výrobu Řešení SAP.
Július Hájek On-line Marketing Manager Microsoft
Office 365 Education Scénáře pro univerzity
Co s daty? Azure ML Jan
Přístupnost , univerzální design a přístupnost
Legislativní tok Ministerstvo spravodlivosti SR
Dynamic Identity Framework Assessment
Účetní schémata MS Dynamics NAV RTC-základy
Transkript prezentace:

Interaktivní reporting SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices

Přehled scénáře - 1 Cíl Tento scénář popisuje způsob, jakým se musí konfigurovat systém CRM, aby bylo možné zobrazit reporty v oblastech marketingu, prodeje a služeb. Konfigurace se provádí jak v klientovi CRM tak v klientovi reportingu. Výhody poskytuje přesné, včasné a využitelné informace výkonným pracovníkům, manažerům a frontline pracovníkům Je plně integrován do transakčních aplikací SAP CRM Je připraven ke spuštění a vyžaduje přitom minimální konfiguraci a zaškolení Účel a výhody:

Přehled scénáře - 2 Nutné jsou SAP CRM 7.0 Zahrnuté role podniku Podnikový uživatel zodpovědný za analýzu dat Požadované aplikace SAP: Za účelem podání přehledu scénáře prezentovaného v tomto dokumentu jsou v následujících snímcích popsány hlavní reporty.

Interaktivní Reporting: Dostupné reporty Marketingový reporting Analýza stavu tipu: Tento report poskytuje počet tipů podle úrovně kvalifikace i stav pro jednotlivé měsíce. Stav původu tipu: Tento výkaz analyzuje tipy podle jejich stavu (otevřený, ztracený, získaný) a jejich úrovně kvalifikace (chladný, horký, teplý) a uvádí tipy, které patří k těmto kategoriím. Účinnost kampaně: Tento výkaz zobrazuje počet kontaktů, počet odpovědí a počet tipů podle kampaně.

Interaktivní Reporting: Dostupné reporty Hlášení obratu Účty s otevřenými činnostmi: Tento report obsahuje seznam se jmény zákazníků a počet otevřených činností. Můžete rozbalit jednotlivé zákazníky a provést analýzu. Aktivní účty: Tento report poskytuje seznam účtů s činnostmi a údaji o jejich směru (příchozí nebo odchozí). Můžete rozbalit jednotlivé zákazníky a provést analýzu. Účty s otevřenými příležitostmi: Tento report obsahuje seznam se jmény zákazníků a počet otevřených příležitostí. Můžete rozbalit jednotlivé zákazníky a provést analýzu.

Interaktivní Reporting: Dostupné reporty Hlášení obratu Uzavřené příležitosti: Report poskytuje seznam uzavřených příležitostí rozdělených podle stavu (získané a ztracené). Zdroje příležitostí: Počet příležitostí se zobrazí s datem uzavření a fází prodeje případně včetně očekávaného objemu prodeje. Pipeline příležitostí: Tento report poskytuje seznam příležitostí v pipeline včetně očekávaného objemu prodeje. Analýza hospodářských výsledků podle příčiny: Počet příležitosti se zobrazí podle stavu (získané nebo ztracené), důvodu získání či ztráty a fáze prodeje.

© 2010 SAP AG. All rights reserved. No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP AG. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP AG and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. Microsoft, Windows, Excel, Outlook, and PowerPoint are registered trademarks of Microsoft Corporation. IBM, DB2, DB2 Universal Database, System i, System i5, System p, System p5, System x, System z, System z10, System z9, z10, z9, iSeries, pSeries, xSeries, zSeries, eServer, z/VM, z/OS, i5/OS, S/390, OS/390, OS/400, AS/400, S/390 Parallel Enterprise Server, PowerVM, Power Architecture, POWER6+, POWER6, POWER5+, POWER5, POWER, OpenPower, PowerPC, BatchPipes, BladeCenter, System Storage, GPFS, HACMP, RETAIN, DB2 Connect, RACF, Redbooks, OS/2, Parallel Sysplex, MVS/ESA, AIX, Intelligent Miner, WebSphere, Netfinity, Tivoli and Informix are trademarks or registered trademarks of IBM Corporation. Linux is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. Adobe, the Adobe logo, Acrobat, PostScript, and Reader are either trademarks or registered trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. Oracle is a registered trademark of Oracle Corporation. UNIX, X/Open, OSF/1, and Motif are registered trademarks of the Open Group. Citrix, ICA, Program Neighborhood, MetaFrame, WinFrame, VideoFrame, and MultiWin are trademarks or registered trademarks of Citrix Systems, Inc. HTML, XML, XHTML and W3C are trademarks or registered trademarks of W3C®, World Wide Web Consortium, Massachusetts Institute of Technology. Java is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc. JavaScript is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc., used under license for technology invented and implemented by Netscape. SAP, R/3, SAP NetWeaver, Duet, PartnerEdge, ByDesign, Clear Enterprise, SAP BusinessObjects Explorer, and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP AG in Germany and other countries. Business Objects and the Business Objects logo, BusinessObjects, Crystal Reports, Crystal Decisions, Web Intelligence, Xcelsius, and other Business Objects products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP France in the United States and in other countries. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies. Data contained in this document serves informational purposes only. National product specifications may vary. The information in this document is proprietary to SAP. No part of this document may be reproduced, copied, or transmitted in any form or for any purpose without the express prior written permission of SAP AG. This document is a preliminary version and not subject to your license agreement or any other agreement with SAP. This document contains only intended strategies, developments, and functionalities of the SAP® product and is not intended to be binding upon SAP to any particular course of business, product strategy, and/or development. Please note that this document is subject to change and may be changed by SAP at any time without notice. SAP assumes no responsibility for errors or omissions in this document. SAP does not warrant the accuracy or completeness of the information, text, graphics, links, or other items contained within this material. This document is provided without a warranty of any kind, either express or implied, including but not limited to the implied warranties of merchantability, fitness for a particular purpose, or non-infringement. SAP shall have no liability for damages of any kind including without limitation direct, special, indirect, or consequential damages that may result from the use of these materials. This limitation shall not apply in cases of intent or gross negligence. The statutory liability for personal injury and defective products is not affected. SAP has no control over the information that you may access through the use of hot links contained in these materials and does not endorse your use of third-party Web pages nor provide any warranty whatsoever relating to third-party Web pages.