VY_52_INOVACE_PŘ _Dvoukřídlí,motýli,prac

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HMYZ S PROMĚNOU DOKONALOU
Advertisements

HMYZ s proměnou dokonalou
HMYZ s proměnou dokonalou
ZOOLOGIE ŘÁD: MOTÝLI.
Upraveno (pro ZŠ) z materiálu:
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Hmyz Motýli.
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis Ročník: ročník
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VY_52_INOVACE_PŘ. 7.13_Botanika , test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis
VY_52_INOVACE_PŘ Lidské tělo,test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.24 –DRUHOHORY- pracovní list
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
VY_52_INOVACE_PŘ.8.07_Šelmy, test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis 8.ročník.
Pří_082_Rozmanitost přírody_Noční motýli Autor: Mgr. Marie Boučková
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
58.1 Systém hmyzu Hmyz se přizpůsobil příjmu rozmanité potravy.
Dvoukřídlí systémové zařazení: ÚKOL- zařaďte systémově dvoukřídlí:
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Hmyz s proměnou dokonalou
Bezobratlí živočichové travních společenstev
Dvoukřídlí 1. pár blanitých křídel
Hmyz s proměnou dokonalou vajíčko – larva –kukla –dospělec zdroj:www
HMYZ.
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
Bezobratlí.
Podkmen : V Z D U Š N I C O V C I
Hmyz Přírodopis VY_32_INOVACE_209, 11. sada, Př 4
VY_52_INOVACE_PŘ. 8.14_ Trávicí soustava,test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
Martina Čejková Petr Harmach
Motýli (Lepidoptera).
Mgr. Iva Havlíková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_329
Řád: Motýli Bělásek řeřichový (Anthocharis cardamines)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Pří_081_Rozmanitost přírody_Denní motýli Autor: Mgr. Marie Boučková
Hmyz s proměnou dokonalou
ČLENOVCI - HMYZ Řád: DVOUKŘÍDLÍ.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo přílohy: VY_52_INOVACE_02_MOTÝL Autor:Mgr. Libuše Stonawská Předmět:Přírodověda Třída: 4. ročník Šablona projektu:V/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Veronika Kurišová Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_V.ZOO4 Vytvořeno:14.
Motýli Hmyz Holometabolia vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Dvoukřídlí Hmyz Holometabola vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Hmyz Jak vypadá a jak se dělí?. Členovci  - představují největší kmen živočišné říše  - ve větvi prvoústých dosáhli největšího stupně dokonalosti.
Denní motýli (hmyz). Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Veronika Kurišová Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_V.ZOO3.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_133_Škodlivý hmyz TÉMA: Živá.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_130_Hmyz - motýli
Portál eVIM Stavba těla hmyzu.
VY_32_INOVACE_40_Hmyz s proměnou dokonalou
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
HMYZ S PROMĚNOU DOKONALOU
RISK HMYZ ZÁKLADNÍ ŠKOLA JEVÍČKO, U ZÁMEČKU 784, JEVÍČKO
Motýli Autor: Mgr.Diana Mücksteinová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
MOTÝLI VY_32_INOVACE_XVII-C-19.
Řád: Motýli sací ústrojí se sosákem Živí se rostlinnými šťávami
HMYZ S PROMĚNOU DOKONALOU
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní škola, Hradec Králové
Hmyz.
DVOUKŘÍDLÍ.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Hmyz s proměnou dokonalou
Transkript prezentace:

VY_52_INOVACE_PŘ. 6. 15_Dvoukřídlí,motýli,prac VY_52_INOVACE_PŘ. 6.15_Dvoukřídlí,motýli,prac.list Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis 6.ročník_Dvoukřídlí, motýli, pracovní list Autor VM – Magdaléna Bošková Období vytvoření – květen 2012 Anotace – Žáci si ověří své znalosti doplněním jednotlivých informací do připravených úkolů

Pracovní list – Dvoukřídlí, motýli Jméno……………. Datum…………. 1)Jaké křídla má moucha a jaké motýl………………… .…………………………………………………………….. 2)Jaké ústní ústrojí má – moucha…………………… motýl………………………. 3)Rozděl motýly na denní a noční : lišaj smrtihlav, babočka admirál, mol šatní, bourec morušový,otakárek feniklový, bělásek zelný …………………… …………………………… …………………… …………………………...

Pracovní list - pokračování 4)Co se získává z kokonu bource morušového………… 5)Čím se živí housenky bource morušového…………… 6)Jakou potravu přijímá samice komára………………a jakou samec…………… 7)Jak se nazývá druhý přeměněný pár křídel u dvoukřídlých………………..

Správné odpovědi 1)Moucha – dvě blanitá křídla, motýl – dva páry křídel složených ze šupinek, které se překrývají 2)Ústní ústrojí – moucha – bodavě sací motýl – sací 3)Denní motýli Noční motýli bělásek zelný lišaj smrtihlav babočka admirál mol šatní otakárek feniklový bourec morušový 4) Hedvábí 5) Listy moruše 6)Samice komára se živí krví savců, samec nektarem 7)Kyvadélko