Autor materiálu: Mgr. Tereza Kufová Datum vytvoření: duben 2013 Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Anglický jazyk Ročník:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Václav Pospíšil CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.09/Po Autor materiálu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Václav Pospíšil CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.07/Po Autor materiálu:
Autor materiálu:RNDr. Pavlína Kochová Datum vytvoření:listopad 2013 Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět:Anglický jazyk Ročník:3.,4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_07_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Water – 9.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
The written part of the maturita exam III Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Travelling By Dagmar Machů Tematická oblast: Reálie anglofonního světa
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Environment Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová Natural disaters and extreme weather Global problems How to be green VY_32_INOVACE_3B3.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK443 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
LINKING WORDS ‒ for similar or opposing ideas
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_14_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jana Hájková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání konverzační.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_122_PROTECTION OF ENVIRONTMENT Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_84_FARMING Název školyMasarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava,
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová MORNING AFTERNOON I get up at …. I have a shower and breakfast.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Životní prostředí (Environment) B2 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: Maturitní ústní zkouška.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Driving around the USA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Angličtina: The USA Datum vytvoření
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
HOW TO PROTECT OUR PLANET?
Zvířata (animals, pets) B2
Název vzdělávacího materiálu
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
Životní prostředí (Environment) B1
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Autor: Mgr. Helena Blechová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Kateřina Suková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Dana Vítová Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_KOMUNIKACNI_SITUACE_06.
The enviromental problems
Transkript prezentace:

Autor materiálu: Mgr. Tereza Kufová Datum vytvoření: duben 2013 Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Anglický jazyk Ročník: 3.,4. Téma: Eco-friendly tips Druh materiálu: prezentace, pracovní list Klíčová slova: environment, protection, energy, eco-friendly, green Anotace: Seznámení studentů s různými formami ochrany životního prostředí pomocí prezentace učitele, úkolů pro studenty, práce s internetem, zapojení receptivních a produktivních dovedností. VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf Metodický list: List 1-7 (stránky 2-8) – prezentace, výklad učitele– žáci se seznámí s různými formami ochrany životního prostředí, tipy jak šetřit vodou a energií, jak nakládat s odpadem, jak se chovat v přírodě a chránit ji, seznámí se také ze základními fakty o ekologickém zemědělství (30 min.) List 8 (stránka 9) - pracovní list A. Studenti hledají na internetu odpovědi na dané otázky a přiřadí k danému ekologickému svátku správné datum. Odpovědi zapisují do sešitů nebo souboru v předem určené složce. Pokud nestihnou vše v hodině, dokončí za domácí úkol.(Správné odpovědi jsou umístěny na konci prezentace – stránka 12.) – (5 min.) List 9 (stránka 10) – pracovní list B. Studenti hledají na internetu informace týkající se různých environmentálních organizací. Odpovědi zapisují do sešitů nebo souboru v předem určené složce. Pokud nestihnou vše v hodině, dokončí za domácí úkol.(Podklady pro učitele jsou umístěny na konci prezentace – stránka 12.) (10 min.)

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf Eco-friendly tips

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf Save and don´t pollute water! - take a shower instead of a bath - turn off the water while brushing your teeth - don´t pour chemicals or oil down the sink - don´t use washing powders and other cleaning products with harmful chemicals 97% of the Earth´s water is in the oceans. Only 3 % of the Earth´s water is fresh water, but 2% of that is snow, ice caps and glaciers! So we can drink only 1% of the Earth´s water.

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf -switch off the electrical appliances when not using them -put the computer on stand-by mode when not working -buy energy-saving electrical appliances -insulate your home Save energy! -we should switch to renewable energy sources, we can make electricity from running water, ocean waves, wind power, solar energy; (nowadays most of the electricity is made in power plants by burning fossil fuels like coal, gas and oil)

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf We live in a “ throw-it-away“ world which is flooded by waste. The waste is put into landfill sites, they get full, new places need to be found but the space is limited. Landfills are smelly and dangerous – toxic chamicals can leak out and poison the sources of water and soil. Moreover, it takes hundreds of years for some materials to decompose – the worst is plastic. REDUCE! – buy less and you will throw away less, try to avoid packaging (especially plastic bags), always bring your own shopping bag REUSE! – keep using products again and again, give your unwanted clothes or toys to the charities RECYCLE! – separate waste and put it into special containers (plastic, paper, metal, glass etc.), try to buy products made from recycled materials, compost kitchen garbage

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf Don´t pollute! -use public transport, bike or walk instead of using a car -buy cars with low emmisions and unleaded petrol -don´t throw the litter into the nature, put it into litter bins or take it back with you -don´t wash your car by a river -use ozone- friendly products (without harmful CFC gases) -don´t use harmful fertilisers in the garden, use compost and manure instead -avoid using pesticides nad herbicides -don´t make noise in the woods, streets, neighbourhood (noise pollution)

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf Food and ecology Up to these days most of the plants have been grown by the use of various chemical fertilisers (they make plants grow faster and bigger). However, toxic chemicals pollute water sources and destroy the soil. There are also plants that have been genetically-modified. SUPPORT ORGANIC FARMING! ( compost and manure are used instead of chemical fertilisers, different plants are grown on the same field each year to make the soil healthier and richer, animals are kept in better condition ) -choose the food from organic farms (with special label), it is more expensive but healthier and tastier - buy the food that was made near the place you live - buy less but choose better quality food

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf - plant trees, don´t pick rare and protected plants - clean rivers and natural springs - clean up your surroundings and parks - organise eco markets and contests - persuade others to be ECO-FRIENDLY

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf TASK A– Use the internet and find out more about the following GREEN HOLIDAYS. Match them with the right dates. World Water Day World Wetlands Day Earth Hour World Oceans Day World Environment Day Earth Day National Wildlife Day World Car-Free Day World Animal Day The last Saturday of March October 4 March 22 September 4 June 8 February 2 September 22 June 5 April 22

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf TASK B– Use the internet and find out more about the following ENVIRONMENTAL ORGANIZATIONS. What environmental issues do they concentrate on? What are their main goals? 1.Greenpeace 2.WWF – World Wide Fund for Nature 3.Friends of the Earth 4.International Union for Conservation of Nature 5. Fauna and Flora International

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf Answer key and teacher´s notes: Task A: World Water Day – March 22, World Wetlands Day – February 2, Earth Hour – the last Saturday of March, World Oceans Day – June 8, World Environment Day – June 5, Earth Day - April 22, National Wildlife Day – September 4, World Car-Free Day – September 22, World Animal Day – October 4 Task B: WWF. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: Greenpeace. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: Friends of the Earth. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: International Union for Conservation of Nature. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: Fauna and Flora International. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z:

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Kufová CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.20/Kf Obrázky: Zdroje: CHUDÁ, Jana a Tomáš CHUDÝ. Topics for English conversation: we get ready for the graduation exam. 2. vyd. Havlíčkův Brod: Fragment, 1996, 87 s. ISBN EL-HMOUDOVÁ, Dagmar. Angličtina pro střední školy. 1. vyd. Třebíč: Petra Velanová, 2006, 223 s. Maturita (Petra Velanová). ISBN Environmental protection. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: Fresh water. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, [cit ]. Dostupné z: