Laboratorní práce č. 2 Jehličnany Mgr. Helena Roubalová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Advertisements

Laboratorní a terénní cvičení
Praktická cvičení z botaniky
(biologická technika)
A jak je to u živočichů? (tkáně)
Stonek Mgr. Helena Roubalová
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
OBECNÁ BIOLOGIE MIKROSKOPOVÁNÍ
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Autor: Mgr. Miroslav Nešpořík Název: ZKOUMÁME PŘÍRODU
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Laboratorní práce č. 1 Filtrace Mgr. Helena Roubalová
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
Trepka velká Mgr. Helena Roubalová
Mikroskopie.
Mikroskopické pozorování buněk cibule
60.1 Základy mikroskopování
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.13 Anotace: Prezentace seznamuje s popisem květu krytosemenných rostlin, vysvětluje rozdíly, procvičuje, opakuje učivo. Vzdělávací.
OBECNÁ CHEMIE PROTOKOL POKUSU VY_32_INOVACE_02 - PROTOKOL POKUSU
Základní postupy v biologii
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení Rostlinná pletiva I.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
O buňce a mikroskopování, vnější a vnitřní stavba rostlin
Laboratorní práce č. 3 Vlastnosti aktivního uhlí Mgr. Helena Roubalová
MIKROSKOP Mgr. Helena Roubalová
Laboratorní práce č. 2 Destilace Mgr. Helena Roubalová
URČOVÁNÍ STROMŮ modul – Prostředí školy
Pozorování rostlinných buněk a jejich struktur
List Mgr. Helena Roubalová
Atom Mgr. Helena Roubalová
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_ P6 _ 1. 6 Tematická oblast: Laboratorní a terénní cvičení Rostlinná pletiva II. Typ:DUM - kombinovaný Předmět: Biologie.
Jehličnany Mgr. Helena Roubalová
Mikroskopování 6. třída Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková
2. Laboratorní cvičení.
Průduchy v pokožce listů
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Laboratorní práce č. 3 List
Práce s mikroskopem.
Připravil JAN KOMÍNEK© 2016
1 ICT Financováno z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR POZOROVÁNÍ PŘÍRODY Zpracovala : Mgr. Jana Richterová Přírodopis 6. třída.
2. Laboratorní práce Pozorování ptačího vejce a peří
VY_32_INOVACE_21_Kvasinky Identifikátor školy:
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková 3. Laboratorní práce Cvičení k dýchací a oběhové soustavě.
„Trojlístek – podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie žáků ve věku 11 až 15 let“ Jihočeská agentura pro podporu inovačního podnikání o.p.s.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 52 Sada: Př 7/18 Předmět: přírodopis Ročník: 7.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tematický celek: LES Téma: POZNÁVÁME PŘÍRODU Ročník: 6. Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská.
VÝTRUSNICOVÝ KLAS A VÝTRUSY PŘESLIČKY ROLNÍ Výuková prezentace pro Seminář z přírodopisu dokončeno
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková 1. Laboratorní práce Pozorování vnější stavby těla ryby.
3. Laboratorní práce Pokožka listu s průduchy
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Laboratoř Mgr. Helena Roubalová
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVOTA
Název projektu: Moderní škola
Příprava na vyučování NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Jednoduchý klíč k určování jehličnanů
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_17_Třídění odpadu_1
Transkript prezentace:

Laboratorní práce č. 2 Jehličnany Mgr. Helena Roubalová Přírodopis 7. ročník Laboratorní práce č. 2 Jehličnany Mgr. Helena Roubalová

Úkol 1. Prohlédni si uspořádní jehlic na větvičce u borovice lesní a zakresli jej. 2. Proveď příčný řez jehlicí borovice lesní. Z řezu připrav vodní preparát, který zakresli a popiš.

Pomůcky mikroskop podložní a krycí sklíčko kapátko skalpel (žiletka) větvička borovice lesní

Postup 1. Pokus se zachytit uspořádání jehlic na větvičce a nákres popsat. 2. Jednoduše svými slovy popiš, jak jsi připravoval preparát.

Tužkou nebo pastelkou nakresli: Nákres Tužkou nebo pastelkou nakresli: 1. uspořádání jehlic na větvičce borovice 2. preparát (příčný řez jehlicí borovice) tak, jak jej vidíš v mikroskopu. Obrázek popiš.

Závěr Opiš a doplň následující text tak, aby věty měly smysl: Borovice lesní patří mezi __________________, neboť mají listy v podobě _________________ . Jehlice jsou uspořádány na větvičce__________ _______________________. Na průřezu jehlicí jsme pozorovali __________ a __________________ .