Člověk a společnost Dějepis 20. století Atentát na Heydricha VY_32_INOVACE_05 Sada 23 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala: Irena Brožová, Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Předmět: dějepis Ročník: 9. Využití materiálu: Prohloubení znalostí o atentátu na Heydricha Forma výuky: prezentace v programu Powerpoint, spojování pojmů, samostatná práce- úvaha nad významem atentátu, řešení úkolů je vždy na následujícím snímku Pomůcky: počítač, dataprojektor, pracovní listy
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Spoj pojmy, které k sobě logicky patří a napiš co je spojuje! Gabčík- E. Hácha- O. Jaroš- Beneš - Lidice- Heydrich- Buzuluk- Klapálek- Ležáky, Neurath, Eliáš, Kubiš, Svoboda, Londýn, Dukelský průsmyk, Sokolovo
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Gabčík- Kubiš atentát na Heydricha E. Hácha- Eliášvláda v protektorátu O. Jaroš- Sokolovopadl Beneš - Londýnprozatímní vláda ČSR Lidice- Ležákyvypálené vesnice Heydrich- Neurathprotektoři Buzuluk- Svoboda1. čsl. pěší pluk v SSSR Klapálek- Dukelský průsmykvstup na území Slovenska Řešení:
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Zamysli se, jaké klady a zápory přinesl pro Čechy atentát na Heydricha! kladyzápory
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ kladyzápory Návrh řešení: Vůle bojovatvypálení vesnic Smrt tyranapopravy Povzbuzení pro ostatnízostření režimu Zviditelnění českého odbojesmrt civilních obyvatel Projev spolupráce teror s prozatímní vládou velká odvetná opatření
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Citace: