Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

Pravidla pro tvorbu elektronické prezentace
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_7B12 Databáze Typy čísel.
Výhody a nevýhody, software pro grafiku
COREL DRAW SEZNÁMENÍ Úvod, seznámení se se systémem Pracovní plocha
Formáty grafických souborů
Zoner Callisto.
VY_32_INOVACE_7C6 OddílY výhody použití.
VY_32_INOVACE_7C14.  Rozložení snímků obsahují formátování a rozmístění jednotlivých částí obsahu.  Rozložení obsahuje také motiv, tedy nastavení formátování.
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_2.20 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Vektorová grafika - tvary Typ: DUM - kombinovaný.
Databáze Tabulky a typy dat VY_32_INOVACE_7B11. Proč datové typy ? Abychom mohli do tabulky vložit data, musíme jednotlivým polím (sloupcům) přiřadit.
Rozklad dichromanu amonného
Redoxní reakce - reakce glukosy s methylenovou modří
Sublimace chloridu amonného – efektní motivační experiment Umělá mlha
Historie databází, jejich význam a základní pojmy
Základní pojmy grafiky
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce ve vektorovém editoru Autor:
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Grafika 7 CorelDraw – tvarování objektů VY_32_INOVACE_7B7.
VY_32_INOVACE_7C20 Předloha snímku Jana Vosáhlová.
Tabulky – vyhledávání (v dalších tabulkách pomocí relací)
Grafické objekty v prezentaci Jana Vosáhlová VY_32_INOVACE_7C17.
VY_32_INOVACE_7A3 FINANČNÍ MATEMATIKA PŘEVODY MĚN.
Vkládání kreslených útvarů
Počítačová grafika Cvičení.
VY_32_INOVACE_7B1 Grafika 1 Rozdělení grafiky.
Tabulátory, neboli zarážky VY_32_INOVACE_7C3. Definice Zarážka tabulátoru na vodorovném pravítku označuje, kam bude odsazen text nebo kde začne sloupec.
VY_32_INOVACE_7B13 Databáze Vstupní maska.
Počítačová grafika Cvičení.
Redoxní děje – rozklad manganistanu draselného
Kouzelné písmo – motivační efektní experiment Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek VY_32_INOVACE_8A12.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
VY_32_INOVACE_8A7 Kyslík a hoření
Grafika 8 Zpracování textů VY_32_INOVACE_7B8. Základní typy textů Odstavcový text Řetězcový text.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Teplotní roztažnost, dilatace materiálů Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2013 VY_32_INOVACE_6B20.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
CorelDraw – čárové objekty
Malování.
Grafika 9 Nástroje a efekty VY_32_INOVACE_7B20. Nástroje a efekty CorelDraw má řadu nástrojů na zpracování objektů je zde i řada efektů pro zajímavé nápady.
Počítačová grafika Cvičení.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – posun, rotace, vlastnosti.
VY_32_INOVACE_6C-11 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Určení rezonance v RLC obvodu Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
Hoření – motivační experiment Nehořlavý kapesník
Přechody a animace VY_32_INOVACE_7C21. Pravidlo Důležitý je obsah prezentace, přechody a animace mají být příjemným, nikoliv rušivým doplňkem! Nekombinovat.
Databáze Lokální systémy a SQL servery VY_32_INOVACE_7B10.
Acidobazické indikátory
Vlastnosti dusičnanu sodného – efektní motivační experiment Hořící obrázek Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Databáze Formuláře VY_32_INOVACE_7B18. Formuláře Umožňují zobrazit data z tabulek uživatelsky vhodným způsobem Mohou být zobrazena data z více tabulek.
O DRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ VY_32_INOVACE_7C5. T ÝKAJÍ SE ZAČÁTKU ODSTAVCE Shodný symbol nebo obrázek Číslování odstavců (číslice nebo písmena) OdrážkyČíslování.
ČÍSELNÉ ŘADY, SEZNAMY Tabulkové procesory 2 VY_32_INOVACE_7C9.
Prezentační manažery (PM), prezentace pojmy VY_32_INOVACE_7C11.
Barevnost sloučenin manganu
VY_32_INOVACE_9A14 KVĚTNÍ VZOREC A KVĚTNÍ DIAGRAM
Vlastnosti kyseliny sírové Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek VY_32_INOVACE_8A6.
VY_32_INOVACE_6C-7 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Vlastnosti elektromagnetické vlny Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
VY_32_INOVACE_8A9 Příprava salmiaku
Model hasícího přístroje
Vlastnosti fenolftaleinu – efektní motivační experiment Amoniakální fontána Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
Transkript prezentace:

Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5

Plošné objekty mezi základní plošné objekty patří – obdélník, elipsa, mnohoúhelník a hvězda další objekty mohou vznikat např. tvarováním nebo ručním kreslením lze je vybarvovat nebo otáčet obrázek vzniká vrstvením objektů na sebe

Výplň objektu lze provést pouze u plošných objektů přepneme se do vlastností a výplně výplň může být jednotná, přechodová (od jedné barvy do druhé), vzorová, postscriptová a texturová jednotlivé druhy lze upravovat mnoha způsoby

Výplň objektu – cvičení vytvořte několik objektů a vyzkoušejte různé výplně a jejich úpravy vyberte např. libovolnou barvu z celé palety, upravte přechodové barvy a tvar přechodu, změňte rozměry dlaždic, změňte barvy vzorů výplní apod.

Změna velikosti označíme objekt tažení zvýrazněného čtverce měníme velikost rohovým čtvercem měníme objekt se zachováním poměru stran čtvercem u strany měním objekt pouze ve směru jedné osy

Otáčení objektů dvojklikem převedeme objekt do režimu otáčení zakulacené křivky slouží pro otáčení objektu kratší rovné šipky slouží pro zkosení objektu dále je zde vyznačen střed otáčení, který lze přemístit vše lze provést přesně zadáním čísel v Panelu vlastností

Kreslení objektů běžně se kreslí z „rohu“ do „rohu“ CTRL umožní kreslit symetrický objekt, tj. kruh nebo čtverec Shift umožní kreslit ze středu objektu v režimu Výběr Shift umožní vybrat více objektů klávesa P umístí vybraný(é) objekt(y) na střed stránky

Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Projekt: Registrační číslo: Číslo DUM: Jméno autora: Název práce: Předmět: Ročník: Časová dotace: Vzdělávací cíl: Pomůcky: Poznámka: Škola v digitálním světě aneb Uchop svoji šanci CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_7B5 Karel Nymsa CorelDraw – plošné objekty IKT Kvarta 20 min Znalost základních pojmů grafiky a ovládání vektorové grafiky Corel Draw nebo obdobný SW na vektorovou grafiku - Inovace: Základní informace jsou v elektr. podobě a vyučující se může zaměřit na práci se studenty Datum vytvoření: