VINCENT VAN GOGH Holandský malíř IMPRESIONISMUS. VINCENT VAN GOGH.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MIKOLÁŠ ALEŠ Český malíř 19. a 20.století.
Advertisements

VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Have got + parts of body.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
EUKLEIDÉS.
FRANCISCO DE GOYA Španělský malíř a grafik BAROKO.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
PTÁCI 1 VY_32_INOVACE_F2 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
ČÁSTI TĚLA SEMENNÝCH R + KOŘEN
PABLO PICASSO Španělský malíř KUBISMUS. PABLO PICASSO.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
ŠPANĚLSKO Bára Bažantová 7.B.
VÝZNAMNÉ ALKANY Klikni na odkaz Odkaz č.1. VÝZNAMNÉ ALKANY Klikni na odkaz Odkaz č.1.
Vypravování o prázdninách
JAN PREISLER Č eský malí ř 19. a 20. století. Jan Preisler.
JOSEF MÁNES Český malíř 19. století.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
PAUL GAUGUIN Francouzský malí ř IMPRESIONISMUS POSTIMPRESIONISMUS.
Opakování Ploštěnci.
PŘÍRODOPIS-8. ročník NEMOCI SRDCE A CÉV.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
Sudoku Dominik Hrbáč V.B.
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
JOSEF ČAPEK Český malíř 20. století. Josef Čapek.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ EU peníze školám MODERNÍ ŠKOLA – ZKVALITNĚNÍ VÝUKY Registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Č.j.: 14863/ Tento.
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
LIST VY_52_INOVACE_B1 – 21 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Sklípkani.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
Řád: Chrostíci.
Řád: Solifugy.
MAX ŠVABINSKÝ * v Kroměříži † v Praze Byl malířem, kreslířem a grafikem. Studoval na pražské Akademii výtvarných umění. Svůj umělecký.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Roční období a změny v přírodě
Savci Řád: letuchy.
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
Částicová stavba látek Vlastnosti vyplývající z jejich struktury
PŘÍRODOPIS - 9. roč. PORUCHY ZEMSKÉ KŮRY
Vincent van Gogh MgA. Lukáš Psík
Třída: Chvostoskoci.
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
LUDĚK MAROLD Český malíř 19. století. LUDĚK MAROLD.
Francouzský malíř a grafik IMPRESIONISMUS
LÉTO.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
PODZIM.
Řád: Sekáči.
KAREL PURKYNĚ Český malíř 19.století. KAREL PURKYNĚ.
ČLENOVCI.
Havajské ostrovy.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Obecná geologie Vznik života na Zemi Vznik života na Zemi - před více než 4 mld. let naráží planetka velikosti Marsu do Země ( t = 6000°C, vysoký tlak)
Savci.
Transkript prezentace:

VINCENT VAN GOGH Holandský malíř IMPRESIONISMUS

VINCENT VAN GOGH

* v Holandsku † v Auvers (Francie) Byl holandský malíř a grafik, ale uznání získal až po smrti. Zcela věnoval svůj život umění. Svou svárlivostí a vznětlivostí odpuzoval své přátele. Toužil po lásce, která však nikdy nebyla naplněna. Velmi pěkný vztah měl k bratrovi Theovi. Ten s ním udržoval živou korespondenci po dobu pobytu v ústavu. Při malování svých obrazů používal výrazné až ostré barvy a hrubé tahy štětcem. Maloval ve vypětí až k mdlobám. Při vážné duševní poruše si uřízl ucho. Maloval dál i v léčebných ústavech. Nakonec se postřelil a o dva dny nato umírá. DÍLO: 1) Kostel v Auvers 2) Vlastní podobizna 3) Hvězdná noc 4) 14 slunečnic ve váze 5) Kosatce 6) Pšeničná pole 7) Ložnice v Arles

Vincent van Gogh

Autoportrét

Autoportrét s uřízlým uchem

Lidé pojídající brambory

14 slunečnic ve váze

Noční kavárna

Cypřiše

Hvězdná noc

Pšeničné pole

Cypřiše

Kosatce

Noční kavárna

Pošťák Joseph Roulin

Ložnice v Arles

Kostel v Auvers

Moře

Větvičky s mandlovými květy

ZDROJE: t=result&resnum=2&ved=0CDgQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dvincent%2Bvan%2Bgogh%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divns t=result&resnum=2&ved=0CDgQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dvincent%2Bvan%2Bgogh%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%2http:// GB&biw=1280&bih=605&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ogxGTo3PCYf2sgaghqCqCQ&ved=0CDsQsAQ6prmd%3Divns GB&biw=1280&bih=605&tbm=isch&tbnid=Dv6LC987OglhxM:&imgrefurl= van-Gogh-Met.jpg&docid=8wXEukVa- xiI_M&w=1067&h=842&ei=vg9GTpiyL4zHswb029GqBw&zoom=1&iact=rc&dur=1170&page=4&tbnh=131&tbnw=157&start=61&ndsp=18&ved=1t:429,r:11,s:61&tx=151&ty=90 GB&tbm=isch&prmd=ivns&tbnid=GJ3vaJCuAJFmyM:&imgrefurl= A88M&w=520&h=405&ei=- xFGTrSdKs_rsgbZ3dzEBw&zoom=1&iact=hc&vpx=178&vpy=167&dur=11248&hovh=198&hovw=254&tx=133&ty=115&page=1&tbnh=139&tbnw=174&star t=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0&biw=1280&bih= t=result&resnum=2&ved=0CDgQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dvincent%2Bvan%2Bgogh%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divns t=result&resnum=2&ved=0CDgQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Dvincent%2Bvan%2Bgogh%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%2http:// GB&biw=1280&bih=605&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ogxGTo3PCYf2sgaghqCqCQ&ved=0CDsQsAQ6prmd%3Divns GB&biw=1280&bih=605&tbm=isch&tbnid=Dv6LC987OglhxM:&imgrefurl= van-Gogh-Met.jpg&docid=8wXEukVa- xiI_M&w=1067&h=842&ei=vg9GTpiyL4zHswb029GqBw&zoom=1&iact=rc&dur=1170&page=4&tbnh=131&tbnw=157&start=61&ndsp=18&ved=1t:429,r:11,s:61&tx=151&ty=90 GB&tbm=isch&prmd=ivns&tbnid=GJ3vaJCuAJFmyM:&imgrefurl= A88M&w=520&h=405&ei=- xFGTrSdKs_rsgbZ3dzEBw&zoom=1&iact=hc&vpx=178&vpy=167&dur=11248&hovh=198&hovw=254&tx=133&ty=115&page=1&tbnh=139&tbnw=174&star t=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0&biw=1280&bih=