SRDCE Křížovka Křížovka. 1.????????? 2.???? 3.??????? ????????????????? 5.???????????? 6.U 7.C 8.?????? 1.Srdce je uloženo v pouzdře zvaném ? 2.Jaká strana.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_05_LITERÁRNÍ VÝCHOVA
Advertisements

Znečištěné ovzduší a kyselé deště
VY_32_INOVACE_PSYPS14760ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Have got + parts of body.
Číslo v digitálním archivu školyVY_52_INOVACE_P8_26 Sada DUMPřírodopis 8 Předmět Přírodopis Název materiáluSmysly člověka 1. část Anotace Žáci pomocí prezentace.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
Vlastnosti kovů VY_32_INOVACE_CH1 – 11 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
Česká dramatická tvorba
Poznávání částí lidského těla.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Funkční gramotnost II. -opakování grafy - mapy - počasí J. Poddaná.
VY_32_INOVACE_F Soustava rozmnožovací - žena AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : květen 2012 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
VY_32_INOVACE_A1-04 SULFIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
PTÁCI 1 VY_32_INOVACE_F2 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
ČÁSTI TĚLA SEMENNÝCH R + KOŘEN
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
MÍZNÍ CÉVY, SLEZINA A BRZLÍK
ŠPANĚLSKO Bára Bažantová 7.B.
VY_32_INOVACE_CH.8.17 –ALKOHOLY- prezentace
VÝZNAMNÉ ALKANY Klikni na odkaz Odkaz č.1. VÝZNAMNÉ ALKANY Klikni na odkaz Odkaz č.1.
Vypravování o prázdninách
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_PSYM20260ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_CH Sulfidy - prezentace
6. ročník Látky a tělesa Látky a tělesa.
Autor: Bc. Lucie Čechová, ZŠ Lingua Universal
Oběhová soustava zajišťuje transport látek po těle
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
Srdce Velký a malý krevní oběh Procvičování
VY_32_INOVACE_CH.8.18 –DERIVÁTY UHLOVODÍKU- prezentace Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 9. ročník- Člověk a příroda.
NEMOCI NERVOVÉ SOUSTAVY
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
HYGIENA DUŠEVNÍ ČINNOSTI A TOXIKOMANIE
SOUSTAVA TRÁVICÍ.
VY_32_INOVACE_F Soustava rozmnožovací - muž AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : květen 2012 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová.
VY_32_INOVACE_PSYM22660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Soustava oběhová KREVNÍ OBĚH
Oběhová soustava Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 8. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními pojmy a informacemi o stavbě a funkci oběhové.
Přírodopis-8. roč.-krevní oběh
Exotermické a endotermické reakce
Krevní tlak.
PŘÍRODOPIS-8. ročník NEMOCI SRDCE A CÉV.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_TMM20960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
soustava oběhová Činnost srdce
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
PŘÍRODOPIS - 8. ročník Stavba a činnost srdce
LIST VY_52_INOVACE_B1 – 21 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Soustava oběhová.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Sklípkani.
Řád: Chrostíci.
Řád: Solifugy.
Vypracovala: V. Černochová
Částicová stavba látek Vlastnosti vyplývající z jejich struktury
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Řád: Sekáči.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Savci.
Transkript prezentace:

SRDCE Křížovka Křížovka

1.????????? 2.???? 3.??????? ????????????????? 5.???????????? 6.U 7.C 8.?????? 1.Srdce je uloženo v pouzdře zvaném ? 2.Jaká strana má okysličenou krev (v srdci) ? 3.Srdce vyživují jaké tepny ? 4.Přesnější určení vad srdce zjišťuje přístroj ? 5.Na začátku aorty a plicní tepny zabraňují zpětnému toku chlopně ? 8.Mezi levou síní a komorou je síňokomorová ?

1.OSRDEČNÍK 2.LEVÁ 3.VĚNČITÉ ELEKTROKARDIOGRAF 5.POLOMĚSÍČITÉ 6.U 7.C 8.ChLOPE Ň 1.Srdce je uloženo v pouzdře zvaném ? 2.Jaká strana má okysličenou krev (v srdci) ? 3.Srdce vyživují jaké tepny ? 4.Přesnější určení vad srdce zjišťuje přístroj ? 5.Na začátku aorty a plicní tepny zabraňují zpětnému toku chlopně ? 8.Mezi levou síní a komorou je síňokomorová ?

TAJENKA TAJENKA Srdeční revoluce popisuje jeden srdeční cyklus, ve kterém se pravidelně střídá systola a diastola. elektrokardiograf lidské srdce elektrokardiograf lidské srdce

STAVBA SRDCE Které cévy zásobují krví srdeční sval ?Jak se jmenuje vazivové pouzdro srdce ?

STAVBA SRDCE osrdečník věnčité cévy

Popiš stavbu srdce

STAVBA SRDCE 1. Horní dutá žíla 2. Plicní tepna 3. Plicní žíla 4. Dvojcípá chlopeň 5. Aortální chlopeň 6. Levá komora 7. Pravá komora 8. Levá síň 9. Pravá síň 10. Aorta 11. Plicní chlopeň 12. Trojcípá chlopeň 13. Dolní dutá žíla

Popiš malý a velký oběh

Krevní oběh Malý krevní oběh Velký krevní oběh

Krevní tlak Které hodnoty se uvádějí při měření krevního tlaku ?

Krevní tlak Hodnota systolická vyšší hodnota při stahu komor Hodnota diastolická nižší hodnota při ochabnutí komor 120/80 torrů

ZDROJ s&biw=1366&bih=649&tbm=isch&tbnid=_K1O- eDMaHU77M:&imgrefurl= stesi%26baslikid%3D63%26KonuID%3D854&docid=qI6ZaK1gJay4KM&imgurl= ukvekucukkandolasimi.jpg&w=229&h=498&ei=7XkGT- msBcja4QSqrdmNCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1159&vpy=114&dur=78&hovh=331&hovw=152&tx=123&ty=176&sig= &page=1&tbnh=133&tbnw=61&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:8,s:0 s&biw=1366&bih=649&tbm=isch&tbnid=_K1O- eDMaHU77M:&imgrefurl= stesi%26baslikid%3D63%26KonuID%3D854&docid=qI6ZaK1gJay4KM&imgurl= ukvekucukkandolasimi.jpg&w=229&h=498&ei=7XkGT- msBcja4QSqrdmNCA&zoom=1&iact=hc&vpx=1159&vpy=114&dur=78&hovh=331&hovw=152&tx=123&ty=176&sig= &page=1&tbnh=133&tbnw=61&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:8,s:0=123&ty=176&sig= &page=1&tbnh=133&tbnw=61&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:8,s:0=123&ty=176&sig= &page=1&tbnh=133&tbnw=61&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:8,s: sPo8TZfpNM:&imgrefurl= 100/&docid=Gd_kldsVN04QEM&itg=1&imgurl= orig/d2d/d2dc39db77abdf f76702d3c6a-- mmf250x250.jpg&w=250&h=250&ei=UskJT42CGIfe4QTzm8yNCA&zoom=1&iact=rc&dur=443&sig= &page=1&tbnh=135&tbnw=164&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:12,s:0&tx=80&ty=57&biw=1280&bih=657 sPo8TZfpNM:&imgrefurl= 100/&docid=Gd_kldsVN04QEM&itg=1&imgurl= orig/d2d/d2dc39db77abdf f76702d3c6a-- mmf250x250.jpg&w=250&h=250&ei=UskJT42CGIfe4QTzm8yNCA&zoom=1&iact=rc&dur=443&sig= &page=1&tbnh=135&tbnw=164&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:12,s:0&tx=80&ty=57&biw=1280&bih=657ty=57&biw=1280&bih= a&hs=3DT&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=gIURBMgO2RaBmM:&img refurl= a&hs=3DT&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=gIURBMgO2RaBmM:&img refurl= a&hs=3DT&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=gIURBMgO2RaBmM:&img refurl= a&hs=3DT&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=gIURBMgO2RaBmM:&img refurl= a&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=9gL0s1LIrk__NM:&imgrefurl= /yin-informationtechnology.blogspot.com/2011/01/1024x768-normal-0-false-false-false- en.html&docid=anFkuFHWG_JF7M&imgurl= zA/TT_y4bT8yCI/AAAAAAAAAEY/Yz7GX2gOp3s/s1600/heart%252Bsac%252Bvessels.jpg&w=300&h=394&ei=V58tT5OFF8S mhAfj2M3aCg&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=327&vpy=234&dur=1250&hovh=257&hovw=196&tx=110&ty=187&sig= &page=25&tbnh=144&tbnw=96&ndsp=26&ved=1t:429,r:1,s:662 a&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=9gL0s1LIrk__NM:&imgrefurl= /yin-informationtechnology.blogspot.com/2011/01/1024x768-normal-0-false-false-false- en.html&docid=anFkuFHWG_JF7M&imgurl= zA/TT_y4bT8yCI/AAAAAAAAAEY/Yz7GX2gOp3s/s1600/heart%252Bsac%252Bvessels.jpg&w=300&h=394&ei=V58tT5OFF8S mhAfj2M3aCg&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=327&vpy=234&dur=1250&hovh=257&hovw=196&tx=110&ty=187&sig= &page=25&tbnh=144&tbnw=96&ndsp=26&ved=1t:429,r:1,s:662M3aCg&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=327&vpy=234&dur=1250&hovh=257&hovw=196&tx=110&ty=187&sig= &page=25&tbnh=144&tbnw=96&ndsp=26&ved=1t:429,r:1,s:662M3aCg&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=327&vpy=234&dur=1250&hovh=257&hovw=196&tx=110&ty=187&sig= &page=25&tbnh=144&tbnw=96&ndsp=26&ved=1t:429,r:1,s:662 a&hs=KUh&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=o6MgnFaFQ8uXcM:&imgr efurl= ://vyuka.zsjarose.cz/data/swic/lessons/663.jpg&w=600&h=814&ei=tHMuT86ZEoa4hAfeqtx7&zoom=1&iact=hc&vpx=296&v py=41&dur=1130&hovh=262&hovw=193&tx=119&ty= 204&sig= &page=1&tbnh=142&tbnw =105&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:9,s:0 a&hs=KUh&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=o6MgnFaFQ8uXcM:&imgr efurl= ://vyuka.zsjarose.cz/data/swic/lessons/663.jpg&w=600&h=814&ei=tHMuT86ZEoa4hAfeqtx7&zoom=1&iact=hc&vpx=296&v py=41&dur=1130&hovh=262&hovw=193&tx=119&ty= 204&sig= &page=1&tbnh=142&tbnw =105&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:9,s:0

ZDROJ a&hs=I0M&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=mx9rzXO8ITmjVM:&imgre furl= /healthsciencetechnology.wikispaces.com/file/view/213_image.gif/ /154x180/213_image.gif&w=155&h=180&ei=b3 YuT7r1EYKEhQet1aDYCg&zoom=1&iact=hc&vpx=701&vpy=188&dur=1505&hovh=144&hovw=124&tx=95&ty=83&sig= &page=1&tbnh=144&tbnw=124&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:4,s:0 a&hs=I0M&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=mx9rzXO8ITmjVM:&imgre furl= /healthsciencetechnology.wikispaces.com/file/view/213_image.gif/ /154x180/213_image.gif&w=155&h=180&ei=b3 YuT7r1EYKEhQet1aDYCg&zoom=1&iact=hc&vpx=701&vpy=188&dur=1505&hovh=144&hovw=124&tx=95&ty=83&sig= &page=1&tbnh=144&tbnw=124&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:4,s:0=1&tbnh=144&tbnw=124&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:4,s:0 a&hs=I0M&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=dqilUpplYEEo3M:&imgrefu rl= anatomy_car10122.html%3Ftqskip%3D1&docid=6jWM4xQBagQZ0M&imgurl= ges/Circulatory_Pump.gif&w=236&h=480&ei=b3YuT7r1EYKEhQet1aDYCg&zoom=1&iact=hc&vpx=522&vpy=204&dur=189 4&hovh=320&hovw=157&tx=97&ty=236&sig= &page=1&tbnh=133&tbnw=65&start=0&ndsp=21 &ved=1t:429,r:9,s:0 a&hs=I0M&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=dqilUpplYEEo3M:&imgrefu rl= anatomy_car10122.html%3Ftqskip%3D1&docid=6jWM4xQBagQZ0M&imgurl= ges/Circulatory_Pump.gif&w=236&h=480&ei=b3YuT7r1EYKEhQet1aDYCg&zoom=1&iact=hc&vpx=522&vpy=204&dur=189 4&hovh=320&hovw=157&tx=97&ty=236&sig= &page=1&tbnh=133&tbnw=65&start=0&ndsp=21 &ved=1t:429,r:9,s:0page=1&tbnh=133&tbnw=65&start=0&ndsp=21 &ved=1t:429,r:9,s:0page=1&tbnh=133&tbnw=65&start=0&ndsp=21 &ved=1t:429,r:9,s:0 %20heart.htm %20heart.htm %20heart.htm %20heart.htm a&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=0nGQ28bsIE6lCM:&imgrefurl=http: //biology.clc.uc.edu/courses/bio105/circulat.htm&docid=WceF7UOR0I1ONM&imgurl= 05/bp80.gif&w=300&h=225&ei=aIUuT8SkO4iohAfSvPntCg&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=874&vpy=233&dur=623&hov h=180&hovw=240&tx=131&ty=103&sig= &page=33&tbnh=142&tbnw=189&ndsp=19&ved=1t:42 9,r:12,s:817 a&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=0nGQ28bsIE6lCM:&imgrefurl=http: //biology.clc.uc.edu/courses/bio105/circulat.htm&docid=WceF7UOR0I1ONM&imgurl= 05/bp80.gif&w=300&h=225&ei=aIUuT8SkO4iohAfSvPntCg&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=874&vpy=233&dur=623&hov h=180&hovw=240&tx=131&ty=103&sig= &page=33&tbnh=142&tbnw=189&ndsp=19&ved=1t:42 9,r:12,s:817&tbnw=189&ndsp=19&ved=1t:42 9,r:12,s:817&tbnw=189&ndsp=19&ved=1t:42 9,r:12,s:817 a&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=pzXnS4Tc8fw0XM:&imgrefurl=http: // eq1M&imgurl= a&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=pzXnS4Tc8fw0XM:&imgrefurl=http: // eq1M&imgurl= a&hs=fLj&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=ucIX8zzwjhUd1M:&imgrefu rl= dynamicscience.com.au/tester/solutions/biology/hrtccccc.gif&w=300&h=201&ei=o48uT6zIFIy5hAf3- LiBCw&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=318&vpy=123&dur=28&hovh=160&hovw=240&tx=159&ty=117&sig= &page=38&tbnh=131&tbnw=195&ndsp=24&ved=1t:429,r:19,s:892 a&hs=fLj&sa=X&rls=org.mozilla:cs:official&biw=1280&bih=637&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=ucIX8zzwjhUd1M:&imgrefu rl= dynamicscience.com.au/tester/solutions/biology/hrtccccc.gif&w=300&h=201&ei=o48uT6zIFIy5hAf3- LiBCw&zoom=1&chk=sbg&iact=hc&vpx=318&vpy=123&dur=28&hovh=160&hovw=240&tx=159&ty=117&sig= &page=38&tbnh=131&tbnw=195&ndsp=24&ved=1t:429,r:19,s:892