Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – aplikace AjPuzzle VY_32_INOVACE_18 Sada 26 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Josef Haláček,
Anotace: Předmět: informatika Ročník: 9. Využití materiálu: ukázka práce s aplikací AjPuzzle zaměřenou na práci s aplikací – gesta a současně na výuku základních anglických slovíček zvířat a opakování formou skládání puzzlí na iPadu v iOS 6 Forma výuky: prezentace v programu Powerpoint (spuštění klávesou F5), výklad nové látky, podrobnější metodika viz. poznámky u jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/
iPad Aplikace AjPuzzle otevření aplikace se provádí jedním dotekem prstu na aplikaci AjPuzzle
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ iPad Aplikace AjPuzzle úvodní obrazovka
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ iPad Aplikace AjPuzzle nastavení aplikace
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ iPad Aplikace AjPuzzle kliknutím na text aplikace přečte slovo anglicky a po té česky kliknutím na obrázek začne probíhat animace obrázku a zvíře začne vydávat své přirozené zvuky švihnutím doleva nebo doprava se přesuneme na předchozí nebo následující zvíře
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ iPad Aplikace AjPuzzle klepnutím na obrázek vybereme požadovaná zvířata následně poklepeme na vybrané zvíře
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ iPad Aplikace AjPuzzle držením a přesunutím pruhu skládáme puzzle po správném sestavení zmizí mřížka a zvíře je přečteno anglicky a po té česky
Citace: fotoarchiv autora Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/