PAUL GAUGUIN Francouzský malí ř IMPRESIONISMUS POSTIMPRESIONISMUS.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MIKOLÁŠ ALEŠ Český malíř 19. a 20.století.
Advertisements

VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Have got + parts of body.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
EUKLEIDÉS.
FRANCISCO DE GOYA Španělský malíř a grafik BAROKO.
LEONARDO DA VINCI Italský malíř Renesance. LEONARDO DA VINCI.
Funkční gramotnost II. -opakování grafy - mapy - počasí J. Poddaná.
VY_32_INOVACE_F Soustava rozmnožovací - žena AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : květen 2012 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
ČÁSTI TĚLA SEMENNÝCH R + KOŘEN
VY_52_INOVACE_PŘ.9.20 – SOPEČNÁ ČINNOST – pracovní list
Environmentální výchova
PABLO PICASSO Španělský malíř KUBISMUS. PABLO PICASSO.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
ŠPANĚLSKO Bára Bažantová 7.B.
VY_32_INOVACE_CH.8.17 –ALKOHOLY- prezentace
VÝZNAMNÉ ALKANY Klikni na odkaz Odkaz č.1. VÝZNAMNÉ ALKANY Klikni na odkaz Odkaz č.1.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických prvcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák rozlišuje chemické.
Vypravování o prázdninách
Vynálezci, stavitelé, umělci, vědci, revolucionáři
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ALBRECHT DÜRER Německý malíř Renesance. ALBRECHT DÜRER * v Norimberku † v Norimberku Byl německým grafikem a malířem. Učil se zlatníkem.
JAN PREISLER Č eský malí ř 19. a 20. století. Jan Preisler.
JOSEF MÁNES Český malíř 19. století.
VY_32_INOVACE_TMM20360BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_CH.8.18 –DERIVÁTY UHLOVODÍKU- prezentace Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 9. ročník- Člověk a příroda.
ALFONS MUCHA Český malíř 19. a 20. století SECESE.
NEMOCI NERVOVÉ SOUSTAVY
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
JOSEF LADA Český malíř 20. století. Josef Lada JOSEF LADA * v Hrusicích u Prahy † v Praze Byl malíř samouk. Dětství prožil v Hrusicích,
JARO.
VY_32_INOVACE_PSYM22660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VINCENT VAN GOGH Holandský malíř IMPRESIONISMUS. VINCENT VAN GOGH.
Opakování Ploštěnci.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
JOSEF ČAPEK Český malíř 20. století. Josef Čapek.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvo ř en v rámci projektu Opera č ního programu.
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Ekosystémy Přírodopis VY_32_INOVACE_004 – 1.sada, Př Anotace
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
Řád: Chrostíci.
Řád: Solifugy.
MAX ŠVABINSKÝ * v Kroměříži † v Praze Byl malířem, kreslířem a grafikem. Studoval na pražské Akademii výtvarných umění. Svůj umělecký.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Roční období a změny v přírodě
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
Částicová stavba látek Vlastnosti vyplývající z jejich struktury
Třída: Chvostoskoci.
LUDĚK MAROLD Český malíř 19. století. LUDĚK MAROLD.
Francouzský malíř a grafik IMPRESIONISMUS
Kruhoústí.
LÉTO.
PODZIM.
Řád: Sekáči.
KAREL PURKYNĚ Český malíř 19.století. KAREL PURKYNĚ.
ČLENOVCI.
Obecná geologie Vznik života na Zemi Vznik života na Zemi - před více než 4 mld. let naráží planetka velikosti Marsu do Země ( t = 6000°C, vysoký tlak)
Savci.
Transkript prezentace:

PAUL GAUGUIN Francouzský malí ř IMPRESIONISMUS POSTIMPRESIONISMUS

PAUL GAUGUIN

* v Paříži † ostrov Hiva-Oa Do 35 let byl obchodníkem a pak se rozhodl věnovat umění. Sbíral ve volných chvílích obrazy a zkoušel je malovat. Kolem roku 1889 založil nový směr „symbolismus“. Chtěl objevit ztracený citový svět. Průmyslová společnost nutí člověka vydělávat peníze a z toho vyplývá deformovaný život. Odešel proto do Bretaně mezi sedláky a byl překvapen jakou roli hrálo ještě náboženství v životě tamního lidu. Zde vznikl obraz „ Žlutý Kristus“. Po dvou letech odchází do jižního tichomoří, kde se chce sám učit od místních domorodců. Zde pobyl 10 let. Nejpozoruhodnější jsou dřevoryty s nádechem tamní kultury. DÍLO: 1) Žlutý Kristus 2) Vlastní podobizny 3) Dvě tahitské ženy 4) Odkud přicházíme? Kdo jsme? Kam jdeme? 5)Dívky s květy mangovníku

Autoportrét

Konec zimy

Farma v Osny

Vodní mlýn v Pont-Aven

Žlutý Kristus

Dívky s květy mangovníku

Tahitské ženy na pláži

Žárlíš?

Duch mrtvých bdí

Tahitská krajina

Odpočinek

Odkud přicházíme? Kdo jsme? Kam jdeme?

Bonjour Monsier Gauguin

Tři tahitské ženy

Jezdci na koních

ZDROJE: gb4q5Q8&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=15&ved=0CJMBEO4BMA4&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso gb4q5Q8&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=15&ved=0CJMBEO4BMA4&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso gb4q5Q8&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=15&ved=0CJMBEO4BMA4&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso gb4q5Q8&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=15&ved=0CJMBEO4BMA4&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso life/&docid=41cBE6wABkBJBM&w=505&h=400&ei=gTJETpCeB8PNswb_zKXtBw&zoom=1&iact=hc&vpx=880&vpy=301&dur=14336&hovh=200&hovw=252 &tx=142&ty=109&page=11&tbnh=137&tbnw=188&start=197&ndsp=18&ved=1t:429,r:4,s:197&biw=1280&bih= html&docid=xTPdscu2OOPq1M&w=750&h=590&ei=gTJETpCeB8PNswb_zKXtBw&zoom=1&biw=1280&bih=605&iact=rc&dur=156&page=2&tbnh=13 0&tbnw=159&start=19&ndsp=21&ved=1t:429,r:15,s:19&tx=114&ty=94 ur=234&page=1&tbnh=138&tbnw=184&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:6,s:0&tx=86&ty=86 V8MZ_M&w=300&h=358&ei=gTJETpCeB8PNswb_zKXtBw&zoom=1&iact=hc&vpx=448&vpy=239&dur=1466&hovh=245&hovw=205&tx=106&ty=210&pag e=1&tbnh=161&tbnw=134&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:14,s:0&biw=1280&bih= ZW4AQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CCoQ7gEwADgK&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26start%3D10%26hl%3Dcs%26sa%3D N%26rlz%3D1R2GGLL_en-GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso gb4q5Q8&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=15&ved=0CJMBEO4BMA4&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso gb4q5Q8&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=15&ved=0CJMBEO4BMA4&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso gb4q5Q8&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=15&ved=0CJMBEO4BMA4&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso gb4q5Q8&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=15&ved=0CJMBEO4BMA4&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26hl%3Dcs%26rlz%3D1R2GGLL_en- GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso life/&docid=41cBE6wABkBJBM&w=505&h=400&ei=gTJETpCeB8PNswb_zKXtBw&zoom=1&iact=hc&vpx=880&vpy=301&dur=14336&hovh=200&hovw=252 &tx=142&ty=109&page=11&tbnh=137&tbnw=188&start=197&ndsp=18&ved=1t:429,r:4,s:197&biw=1280&bih= html&docid=xTPdscu2OOPq1M&w=750&h=590&ei=gTJETpCeB8PNswb_zKXtBw&zoom=1&biw=1280&bih=605&iact=rc&dur=156&page=2&tbnh=13 0&tbnw=159&start=19&ndsp=21&ved=1t:429,r:15,s:19&tx=114&ty=94 ur=234&page=1&tbnh=138&tbnw=184&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:6,s:0&tx=86&ty=86 V8MZ_M&w=300&h=358&ei=gTJETpCeB8PNswb_zKXtBw&zoom=1&iact=hc&vpx=448&vpy=239&dur=1466&hovh=245&hovw=205&tx=106&ty=210&pag e=1&tbnh=161&tbnw=134&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:14,s:0&biw=1280&bih= ZW4AQ&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CCoQ7gEwADgK&prev=/search%3Fq%3Dpaul%2Bgauguin%26start%3D10%26hl%3Dcs%26sa%3D N%26rlz%3D1R2GGLL_en-GB%26biw%3D1280%26bih%3D605%26prmd%3Divnso