Matematika a její aplikace Geometrie na 1. stupni ZŠ Co to je bod VY_42_INOVACE_25 Sada 5 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Advertisements

Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Zájmena MY - MI VY_32_INOVACE_04 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Matematika a její aplikace
Čím ve škole můžeš poranit sebe i druhého VY_32_INOVACE_18 Sada 8
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Pražské památky I VY_32_INOVACE_08 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Hádanky z ochrany přírody II VY_32_INOVACE_14 Sada 6
Hádanky z ochrany přírody IV VY_32_INOVACE_16 Sada 6
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Vyjmenovaná slova po S VY_32_INOVACE_11 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Hraní s písmeny a se slovy VY_32_INOVACE_03 Sada 3 Základní.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s kocourkem VY_42_INOVACE_30 Sada 2 Základní škola.
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Jak se vybavit na výlet VY_32_INOVACE_15 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha se sčítáním květin VY_42_INOVACE_32 Sada 2 Základní.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Člověk v živočišném systému VY_52_INOVACE_01 Sada 1
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Prevence úrazu ve škole VY_32_INOVACE_17 Sada 8
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví První pomoc ve škole VY_32_INOVACE_19 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Procvičuj vyjmenovaná slova po P VY_32_INOVACE_08 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Hádanky z ochrany přírody VI VY_32_INOVACE_18 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Hlavní města Afriky VY_32_INOVACE_15 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Matematika a její aplikace
Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Vláknina VY_32_INOVACE_13 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Petřík.
Matematika a její aplikace
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Základní ovládání a nastavení počítače Nápověda a podpora VY_32_INOVACE_19.
Člověk a jeho svět Evropa a svět Evropa a svět XVII VY_32_INOVACE_17 Sada 14 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Vydra - výr VY_32_INOVACE_16 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením a kreslením VY_42_INOVACE_27 Sada 2 Základní.
Matematika a její aplikace
Určování zeměpisné polohy – zeměpisná délka VY_32_INOVACE_19 Sada 4
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Odčítání celých čísel VY_42_INOVACE_32 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T.
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Pohyby Země VY_32_INOVACE_02 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta 1 VY_42_INOVACE_12 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Násobky 6 VY_42_INOVACE_34 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Matematika a její aplikace
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Powerpoint 2010 Powerpoint - export prezentace do videoformátu VY_32_INOVACE_20.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Slovní úloha s letopočty VY_32_INOVACE_17 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
Matematika a její aplikace Geometrie na 1. stupni ZŠ Poznáváme přímku VY_42_INOVACE_34 Sada 5 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Matematika a její aplikace Krácení zlomků VY_42_INOVACE_13 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Smíšená čísla VY_42_INOVACE_16 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Orientace do VY_32_INOVACE_10 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Práce s mřížkami VY_32_INOVACE_02 Sada 3 Základní škola T.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením a hledáním otázky VY_42_INOVACE_29 Sada.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Vhodnost záměny sčítanců v řetězech VY_42_INOVACE_33 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Odhad výsledků VY_32_INOVACE_16 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s praktickým znázorněním VY_42_INOVACE_28 Sada 2.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Rozcvička na počítání do sta VY_42_INOVACE_31 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Rychlá rozcvička na sčítání pod sebou VY_42_INOVACE_26 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Počítání s penězi do VY_32_INOVACE_04 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Matematika a její aplikace Geometrie na 1. stupni ZŠ Obvod obrazce VY_42_INOVACE_35 Sada 5 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Moje vlast, moje bydliště Mapové značky VY_32_INOVACE_03 Sada 9
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Kolikrát větší číslo VY_42_INOVACE_29 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s násobením VY_42_INOVACE_25 Sada 2 Základní škola.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s dělením VY_42_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola.
Matematika a její aplikace
Transkript prezentace:

Matematika a její aplikace Geometrie na 1. stupni ZŠ Co to je bod VY_42_INOVACE_25 Sada 5 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Zlatuše Petříková, Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/

Anotace: Předmět: matematika Ročník: 3. Využití materiálu: geometrie - vyznačování a pojmenovávání bodů Forma výuky: výklad učitele, metodika a řešení viz zápatí jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor, sešit, tužka

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Bod je vlastně tečka, ale protože by při vyznačení téměř nebyl vidět, vyznačujeme ho křížkem. Bod je přesně tam, kde se čáry kříží. Ukaž přesně všechny body.

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Aby se body nepletly, pojmenováváme je. Při zápisu jména používáme velká tiskací písmena. × × × × × × × × B Pojmenuj ostatní body.

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Toto je špatně, proč asi? Vysvětli chyby. h A L D

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Vyznač různé body a pojmenuj je. Totéž dělej do sešitu. Pracuj dobře ořezanou tužkou.

Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Citace: