Nervová soustava Zrak Počet hodin:1 5. ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Smyslové orgány: - Sluch - Čich - Chuť (výklad učiva)
Č l o v ě k (výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Téma: Soustava řídící, smysly Předmět: Člověk a jeho svět Ročník: 5 Autor: Mgr. Iveta Mazgalová ZŠ TGM Hodkovice n. M. Klíčová slova: nerv, mícha,
Smyslová soustava člověka
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
VY_32_INOVACE_39_ Prvouka 3.ročník Naše tělo /smysly/
JOSEF ŠKVORECKÝ * NÁCHOD.
K Ů Ž E (výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Smyslové vnímání autor: David Hainall.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Pohybová soustava (výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Nervová soustava- receptory
Tematická oblast: biologie člověka s rozsahem pro ZŠ
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
 Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Kate ř ina Č ermáková Datum: Cílový ro č ník: 8.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ. Internetové zpravodajství – např Úkol : prohlédněte.
Čidla receptory.
Věty podle postoje mluvčího
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis – Biologie člověka
SMYSLOVÉ ORGÁNY 3. ročník
UMĚNÍ A VZDĚLANOST starověkého ŘECKA – zápis do obrysu chrámu
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
Jak poznávám a vnímám Pavel Šuranský.
Nervová soustava a smyslové orgány
NERVOVÁ SOUSTAVA II. VY_32_INOVACE_E2-18 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
VY_III/2_INOVACE_111_Smyslová ústrojí
50.1 Člověk – smyslová soustava
Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník. Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník.
Lidské tělo 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Smyslové vnímání autor: David Hainall.
SMYSLOVÁ SOUSTAVA Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Smysly člověka (všeobecně) Pří_234_Savci_Smysly člověka (všeobecně) Autor: Mgr. Martina Vaculová Škola: Základní a Mateřská škola Kašava, okres Zlín, příspěvková.
Nervová soustava Všechny životní projevy řídí nervová soustava. Jejím základem je mozek uložený v lebce a mícha uložená v páteři. Z těchto řídících ústředí.
(výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Kostra = opěrná soustava (Výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Smyslové ústrojí 5. ročník
VY_III/2_INOVACE_112_Nervová soustava Nervová soustava Miroslav Kaňok.
Ondřej Zeman, 5.B ZŠ Fryšták
Smysly člověka (všeobecně)
Smyslová ústrojí člověka
SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Smyslová soustava Pětilístek oko
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková CO MÁME SPOLEČNÉHO???
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Miloslav Cajska Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_52_INOVACE_1A_32_Smysly.
NERVOVÁ SOUSTAVA.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU DUM 04 – Čití a vnímání NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné.
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Prezentace – výklad učiva
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_29_Lidské smysly
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
NAŠE SMYSLY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
LIDSKÝ ORGANISMUS SMYSLY A NERVY.
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název: VY_52_INOVACE_PR_17 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Smysly Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_18_Zrak,sluch
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Zdeněk Ogrodník NÁZEV: Soustava nervová - mozek TÉMATICKÝ CELEK: Biologie.
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
Transkript prezentace:

Nervová soustava Zrak Počet hodin:1 5. ročník

Máme pět základních smyslů, jimiž jsou zrak, hmat, čich, sluch a chuť. Člověk je pomocí smyslů schopen přijímat určité informace (podněty) z okolí. Máme pět základních smyslů, jimiž jsou zrak, hmat, čich, sluch a chuť.

Vnímané informace jsou přenášeny nervy do míchy a do mozku Vnímané informace jsou přenášeny nervy do míchy a do mozku. Mozek poté vydává další příkazy k různým částem těla.

Centrální nervová soustava MOZEK (vydává příkazy) MÍCHA (vede uvnitř páteře) NERVY (hustá síť rozvedena po celém těle)

Zrak náš nejdůležitější smysl vnímáme jím většinu podnětů oko je chráněno obočím a řasami nečistoty jsou z oka vyplavovány slzami

Použité materiály: www. latinsky.estranky.cz www. doctordanchiro.net www. cedars-sinai.edu www. lidsketelo-puchnerova.estranky.cz www. banrepcultural.org www. ptackova.blog.denik.cz

Učební materiál: Autor: Mgr. Marcela Krychová Ročník: 5. Předmět: přírodověda Počet vyuč.hodin: 1 Škola: ZŠ L.Kuby 48, České Budějovice Druh uč.materiálu: prezentace Microsoft PowerPoint Školní rok 2011/12 a dále Registrační číslo: 6_I_13