Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0266 Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ZeE_AJ_4.OA,E,L_02 Autor Mgr. Eva Zemanová Tematický celekAnglický jazyk – využívání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
Advertisements

Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
the British Commonwealth
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK458 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
AUSTRALIA – people and nationalities, states and territories, political system, economy Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Pavlína Hůrková Datum: Název: VY_22_INOVACE_
USA – location and borders, climate, geography Autor: Autor: Ing. Vladimír Havlík Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ170 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Australia NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Tasmánie – poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Australia The exercises to the topic Australia with solution. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Označení DUM 14 _ 20 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_29.
NázevAustralia – Places of Interest Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NázevAustralia - History Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se o prezentaci.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
NázevCANADA – Prairie / Western Provinces Předmět, ročník Anglický jazyk, roč., kvinta - oktáva Tematická oblast Reálie – Česká republika, Olomoucký.
NázevAustralia – Basic facts Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_161 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 03 Číslo.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
UK – location and borders, climate, geography Autor: Autor: Ing. Vladimír Havlík Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Autor: Zuzana Tonderová Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 60.1 Australia.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Australia – typical landmarks Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Název šablonyIII/2 – Inovace a.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Soňa Jarošová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
MATURITA TOPICS Australia_General facts I_16
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Australia Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-10 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_17.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_16_Australia.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Název projektu: Moderní technologie ve výuce Název materiálu:Austrálie Hrazeno z EU OP - VK.
Australia – places of interest
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
The Political system of the USA and the UK
Australia VY_22_INOVACE_01_01
AUSTRALIA.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Téma hodiny: English speaking countries – Australia 4.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_15.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Téma hodiny: English speaking countries – Australia 2.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
CANADA (presentation)
Autor: Mgr. Kateřina Suková
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Nový Zéland Autor: Michaela.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
AUSTRALIA AND NEW ZEALAND a short introduction Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavlína Horáčková. Dostupné z Metodického.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ZeE_AJ_4.OA,E,L_02 Autor Mgr. Eva Zemanová Tematický celekAnglický jazyk – využívání on-line slovníků a testů Ročník 4. Datum tvorby Anotace Prezentace je určena pro výuku anglického jazyka k procvičení maturitního okruhu English speaking countries – Australia. Prezentaci je možno využít i u nižších ročníků ke zpestření výuky, kdykoliv se v učebnicích objeví zmínka o anglicky mluvících zemích. Metodický pokyn Na základě informací k tématu Australia, které studenti získají z učebnic, reagují při prezentaci samostatně na otázky a úkoly k tématu s využitím mapy a obrázků. Studenti rovněž procvičují využívání on-line slovníků.

Australia 1

What is the Commonwealth of Nations? Where is Australia located? What are the 3 major regions of Australia? What is the climate like? What is the surface of Australia like? What do you know about the history of Australia? Who were the original inhabitants? What are the typical animals and plants? What is the political system in Australia and how is the country divided? What is the capital? What are the biggest cities of Australia? What are the main industries and mineral resources? What are some typical Australian sports ?

Describe the Australian flag 2

Fill in the gaps with correct words: Australia is the only country which is also a ……1……. It consists of six ……..2……. and two …..3……..In the west there is ….4….. Australia with the city of …..5…...In the south and middle is ……6….. Australia with city of …..7…... ……8…… lies in the tropical north-eastern part of Australia. The most populous state is New South …..9…..lying in the south east corner.The largest city of Australia …10…….is there. To the south os this state is …..11….., the second smallest state, with the city of …12…….. …..13…., an island state, is the smallest of all. Australia also has two main land territories - …..12…. Territory in the north and centre of Australia which is the least populated, and Australian ….13….. Territory – the capital city of …….14…….

Give some basic information about these places: ab c d

Do you know these Australian animals? a b c d

Choose the correct answer: 1/Who reached the eastern coast in 1770 and explored Botany Bay? a/Jim Cook b/ James Cook c/ John Cook 2/ The original inhabitants of Australia were: a/ Maori b/ Indians c/ Aborigines 3/ The settlement of Australia began in: a/ 1788 b/ 1688 c/ / The original inhabitants of Australia were: a/ b/c/

Translate using on-line dictionary: desert coastal areas plain fertile soil heavily populated discover explore settlement mineral resources mining cattle and sheep breeding

Řešení Fill in the gaps with correct words: Australia is the only country which is also a …continent. It consists of six …states.. and two …territories…..In the west there is …. Western. Australia with the city of …Perth..In the south and middle is …South.. Australia with city of …Adelaide... …Queensland.. lies in the tropical north-eastern part of Australia. The most populous state is New South …Wales..lying in the south east corner.The largest city of Australia …Sydney….is there. To the south of this state is …Victoria.., the second smallest state, with the city of …Melbourne.. ….. Tasmania., an island state, is the smallest of all. Australia also has two main land territories - ….. Northern. Territory in the north and centre of Australia which is the least populated, and Australian …. Capital.. Territory – the capital city of ……Canberra…. Give some basic information about these places: a/ Sydney Opera House b/ Ayers Rock c/ Queensland Sunshine Coast d/ Great Barrier Reef Do you know these Australian animals? a/ kangaroo b/ koala bear c/ platypus d/ echidna Choose the correct answer: 1/Who reached the eastern coast in 1770 and explored Botany Bay? a/Jim Cook b/ James Cook c/ John Cook 2/ The original inhabitants of Australia were: a/ Maori b/ Indians c/ Aborigines 3/ The settlement of Australia began in: a/ 1788 b/ 1688 c/ / The original inhabitants of Australia were: a Translate using on-line dictionary: desert - poušť explore - prozkoumat coastal areas - pobřežní oblasti settlement - osídlení plain - planina mineral resources - nerostné suroviny fertile soil - úrodná půda mining - těžba heavily populated - hustě obydlený cattle and sheep breeding - chov dobytka a ovcí discover - objevit

Použité zdroje 1.Austrália – všeobecnogeografická mapa. [cit ]. Dostupné na: zeland-mapa&i=12 2. Vlajka Autstálie. [cit ]. Dostupné na: 3.Sydney Opera House and the Harbour Bridge. [cit ]. Dostupné na: 4. Bez názvu. [cit ]. Dostupné na: 5. Sunshine Coast. [cit ]. Dostupné na: 6.Great Barrier Reef Marine Park. [cit ]. Dostupné na: 7.Chapman, Nicki, Roo you looking at? [cit ]. Dostupné na: /Australia-Feeling-wanted-Down-Under.html 8. Bez názvu. [cit ]. Dostupné na: 9. Bez názvu. [cit ]. Dostupné na: 10.Short-beaked Echidna Tasmania. [cit ]. Dostupné na: beaked_Echidna_Tasmania.jpg 11. Bez názvu. [cit ]. Dostupné na: Indiáni z kmene Navajo. [cit ]. Dostupné na: firmu-urban-outfitters /galerie?id= Maori haka. [cit ]. Dostupné na: /