Slovní úlohy řešené rovnicí nebo soustavou Patnáctiminutovka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hraní s desetinnými čísly
Advertisements

Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy o n méně/více 0-20
Elektronická učebnice - I
Několikrát méně, nácvik.
Násobek a dělitel. Jeden rohlík stojí 2 Kč. Kolik Kč budou stát dva, tři, čtyři, nebo pět rohlíků? Čísla 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 atd. jsou násobky.
Trojčlenka.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
* Trojčlenka příklady Matematika – 7. ročník *
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
TROJČLENKA Řešení praktických úloh o úměrných veličinách.
Slovní úlohy o společné práci
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Souhrnné opakování desetinná čísla
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 1 Předmět, ročník
Za předpokladu použití psacích potřeb
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Násobení a dělení desetinných čísel
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_10.
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 2 Předmět, ročník
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice 3 VY_42_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Přímá úměrnost Slovní úlohy.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice, procenta 2 VY_42_INOVACE_24 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
SBÍRKA PŘÍKLADŮ Z MATEMATIKY
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Slovní úlohy – procvičování 1. 6) Z odlitku byly zhotoveny tři součástky. Na první byla spotřebována polovina odlitku, na druhou dvě třetiny zbytku a.
U příkladů, kde se vyskytují procenta, rozlišujeme tři základní veličiny: - základ (100%)... z - procentovou část... č - počet procent... p První dvě.
Slovní úlohy HRA. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jitka Vystavělová Datum: 14.
MATEMATIKA Lineární rovnice ve slovních úlohách I.
T ŘI ZPŮSOBY ŘEŠENÍ SLOVNÍ ÚLOHY Úvodní úloha ke kapitole Slovní úlohy řešené pomocí lineárních rovnic Mgr. Hana Přichystalová.
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICÍ (s procenty) % 0,01 setina Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh s procenty, které řešíme rovnicí. Autor:
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblastMatematické vzdělávání PředmětMatematika Tematický.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Jméno autora výukového materiálu
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Zápalka váží 4 gramy a stojí 2 koruny
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 4
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Slovní úlohy Vyřeš tyto slovní úlohy do sešitu a pak si je zkontroluj.
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
VY_32_INOVACE_10 10 KP slovní úlohy autor: Miroslav Ševčík
Písemné dělení jednociferným dělitelem
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Slovní úlohy řešené rovnicí nebo soustavou Patnáctiminutovka

Patnáctiminutovka 1. příklad: Jeník zaplatil v obchodě za šest lahví koly a troje chipsy 237 Kč. Petr koupil osm lahví koly a šestery chipsy a zaplatil 346 Kč. Kolik korun stála 1 láhev koly a kolik jedny chipsy? 2. příklad: Materiál na stavbu byl odvezen třemi různě velikými auty. Hmotnost nákladu na druhém autě byla o 20 % větší než na prvním autě a hmotnost nákladu na třetím autě byla o 20 % větší než na druhém autě. Na všechna tři auta se naložilo 18,2 tuny materiálu. Kolik tun materiálu bylo naloženo na každém autě? Navíc: Řeš soustavu rovnic 0,6m + 0,5w = 2,1 7,2m – 2,1w = 0,9

Závěr ahoj